پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Air Strike

حمله هوایی فیلمی چینی در ژانر جنگی و اکشن و محصول سال 2018 است. این فیلم توسط ژائو فنگ کارگردانی شده و از بازیگران آن می توان به بروس ویلیس، لیو یی و ویلیام چان اشاره کرد. مل گیبسون مدیریت تولید این فیلم را برعهده داشته و چندین حضور ویژه و کوتاه از افراد سرشناس از جمله نیکلاس تسه، آدرین برودی و نیک چو در فیلم وجود دارد. «حمله هوایی» در تاریخ 26 اکتبر 2018 در چین اکران شد.

نویسندگان:
پینگ چن

عوامل:
فیلمبرداری: یانگ شو
تدوین: چی لونگ کوانگ
موسیقی: لیگوانگ وانگ

بودجه کلی: $60,000,000


واکنش منتقدها:
منتقدان از «حمله هوایی» استقبال چندانی نکرده اند و فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 0% را بر اساس 5 ریویو بدست آورده که معادل نمره 3/7 از 10 است: «حمله هوایی کیفیت تولیدی مناسبی دارد اما تدوین و فیلمنامه آن باعث شده اند با اثری ضعیف روبرو باشیم».


یادداشتی بر فیلم «حمله هوایی»
فیلم حمله هوایی بر اساس داستان واقعی حمله نیروهای هوایی ژاپن به شهر چونگ کینگ ساخته شده و روایت سربازان چینی ای است که سعی می کنند از یک ماشین نظامی مهم در این شهر حفاظت کنند. در همین حین یک فرمانده امریکایی به نام جک جانسون (بروس ویلیس) سعی می کنند به افسران چینی آموزش دهد که چگونه برتری هوایی ژاپن در منطقه را از بین ببرند. اولین چیزی که درمورد «حمله هوایی» توجه بیننده را به خود جلب می کند مقیاس عظیم آن است. طراحی صحنه ها پیچیده هستند، اکشن فیلم به صورت موثری کارگردانی شده و همچنین نبردهای هوایی فیلم به شکل با کیفیتی به تصویر کشیده شده اند. اما تمام این نکات اجرایی مثبت به دلیل عدم انسجام فیلمنامه و تا حدی تدوین ضعیف به شدت آسیب می بینند. هرج و مرج فیلم زیباست اما هیچ منطق محکمی ندارد و نبردهای هوایی زیبا گاهی هیچ ارتباطی با اتفاقات روی زمین ندارند.
یک عامل مهم دیگر دستکاری خط های زمانی داستان است که احتمالا حین تدوین اتفاق افتاده و لذت بردن از اکشن قدرتمند فیلم را سخت می کند. بعضی صحنه های جذاب فیلم ناگهان با رسیدن هواپیماهای ژاپنی متوقف می شوند و شخصیت ها باید به سرعت خود را به پناهگاه برسانند. فیلم در برقرار کردن پیوندی محکم بین اکشن و عواطف شخصیت هایش شکست خورده اما ارتباط شخصیت بروس ویلیس با سربازان چینی همچنان تاثیرگذار و جذاب از کار درآمده است. بروس ویلیس در نقش ژنرال امریکایی بین ژست های معلم عصبی و مافوق مهربان تعادل خوبی برقرار کرده است. با اینکه بازیگران چینی فیلم بازی خوبی ارائه می دهند اما نقش های آنان چندان پررنگ نیست و حضورشان در صحنه های مهم معمولا به صورت کلیشه ای برگزار شده است.
«حمله هوایی» یک فیلم به شدت وطن پرستانه چینی است. در سالهای اخیر فیلمهای ضدژاپنی زیادی در چین تولید شده اند اما این یکی از همه آنان بودجه بیشتری داشته است. جالبترین نکته درمورد فیلم این است که با وجود پیام های ناسیونالیستی این فیلم نتوانست در خاک خود چین به نمایش درآید چرا که تهیه کنندگان آن به فساد مالی محکوم شدند. اگر به صحنه های نبرد پیچیده و اکشن نفس گیر علاقه دارید می توانید از دیدن «حمله هوایی» لذت ببرید اما به شرطی که درمورد داستان و تدوین آن سخت گیر نباشید.
نویسنده: راشیت گوپتا
منبع: www.indiatimes.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 12%
نظر مثبت:
فیلم تصویر واقعی ای از اتفاقات جنگ جهانی دوم توی چین ارائه میده و جنگ هوایی و بمباران توی اون به حدی واقعی تصویر شدن که مخاطب رو به وحشت میندازن، به خصوص صحنه های جنگ هوایی که فوق العاده جذاب و پرتنش ساخته شدن.
نظر منفی:
مشکل اصلی این فیلم تدوین و فیلمنامه ضعیفه که اصلا در حد فیلمبرداری و صدابرداری خوب اون نیست. در واقع فیلمنامه جوری نوشته شده که بعضی از جاهای فیلم رو واقعا نمیشه فهمید.

دیالوگ برگزیده:
جک: تو خیلی عمر نمی کنی. حداکثر 5 روز دیگه.

جزئیات:
• اولین نسخه فیلم حدود پنج ساعت زمان داشته است.
• مل گیبسون طراح تولید فیلم بوده است.
• فیلم به صورت سه بعدی فیلمبرداری شده اما سه بعدی بودن تصاویر آن در مرحله پس‎تولید حذف شده است.
• نام دیگر فیلم «روح شکست ناپذیر» است.



همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

حمله هوایی

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری