پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Papillon

پاپیون فیلمی در ژانر زندگینامه ای و درام و محصول سال 2017 است. این فیلم توسط مایکل نوئر کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا آرون گازینوسکی نوشته است. از بازیگران فیلم می توان به چارلی هونام، رولاند مولر و رامی مالک اشاره کرد. «پاپیون» در جشنواره تورنتو به نمایش درآمد و سپس در تاریخ 9 سپتامبر 2017 اکران شد.

نویسندگان:
آرون گازینوسکی

عوامل:
فیلمبرداری: هاگن بگنداسکی
تدوین: جان اکسلراد
موسیقی: دیوید باکلی

واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 52% را بر اساس 106 ریویو بدست آورده که معادل نمره 5/8 از 10 است: «پاپیون به خوبی فیلم قدیمی تر این داستان نیست اما با بازی های عالی‎اش آنرا به شیوه‎ای متفاوت به بینندگان عرضه می کند». در سایت متاکریتیک فیلم نمره 51 از 100 را بر اساس نظر 31 منتقد به دست آورده که نشانگر «نقدهای متضاد با هم و متوسط» است.


یادداشتی بر فیلم «پاپیون»
داستان زندگی هنری پاپیون شاری‎یر بدون شک یکی از عجیب ترین داستان های واقعی‎ای است که تا به حال در سینما بازگو شده است. این داستان به خوبی نشان می دهد که اگر اراده انسان قوی باشد، روح او می تواند چه تحمل بالایی داشته باشد. وقتی رمان زندگی نامه شاری‎یر به قلم خودش در سال 1969 چاپ شد، بلافاصله کار روی نسخه سینمایی آن شروع شد و 4 سال بعد فیلم «پاپیون» با بازی استیو مک کویین و داستین هافمن به سینما آمد، فیلمی به یاد ماندنی که به خوبی حال و هوا و شخصیت های داستان را به تصویر می کشید. حالا و پس از مدت ها این داستان بار دیگر به یک فیلم سینمایی تبدیل شده و به شیوه جدیدی روایت می شود.
نسخه جدید مایکل نوئر قصد ندارد اتفاق بسیار نوآورانه ای را رقم بزند. در حالیکه «پاپیون» جدید بیست دقیقه کوتاه تر از نسخه قدیمی است اما تقریبا تمام نقاط داستانی مهم و شخصیت های اساسی آنرا در خود دارد. نوئر می خواهد این داستان زیبا و ماندگار را حالا با بازیگرهای جدید بار دیگر به مخاطبان عرضه کند و در این کار کاملا موفق عمل می کند. این بار شخصیت های اصلی داستان را چارلی هونام و رامی مالک بازی می کنند، هماهنگی و بازی خوب این دو نفر عامل اصلی موفقیت فیلم و درگیری مخاطب با داستان آن است.
به دلیل اینکه هر دو شخصیت اصلی فیلم خلافکار هستند، فیلم به زمان نیاز دارد تا بینندگان را کاملا با این شخصیت ها همراه کند و این دقیقا دلیل استفاده از دو بازیگر توانا در نقش های اصلی فیلم است. کاریزما و شخصیت دوست اشتنی چارلی هونام با شوخ طبعی و رویاپردازی اش باعث می شود بیننده فورا با او همراه شود. هونام موفق شده شرایط سخت شخصیت اش را به شکلی باورپذیر به نمایش بگذارد و احساسات متضاد او را از طریق بازی اش نشان دهد. از طرف دیگر شخصیت لویس دگا نقشی بسیار پیچیده برای بازیگر است اما رامی مالک به خوبی از پس آن برآمده است. او شخصیت را الکی ساده نکرده و تمام پیچیدگی او را در بازی چندلایه اش بازتاب داده است. خلاقیت، ترس و افسردگی این شخصیت هر یک لحظاتی از بازی مالک را به خود اختصاص داده اند و باعث شده اند با تصویری کامل و ظریف از این شخصیت روبرو باشیم. بازسازی پاپیون بدون شک ویترین استعدادها و توانایی های چارلی هونام و رامی مالک است و باعث خواهد شد که در سالهای آینده شاهد درخشش بیشتر آنها در سینمای هالیوود باشیم. «پاپیون» داستان قدیمی و تکان دهنده اش را با این بازیگران جدید بازگو می کند و باعث می شود بینندگان بیشتری تحت تاثیر پیام عمیق این داستان قرار بگیرند.
نویسنده: اریک آیزنبرگ
منبع: www.cinemablend.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 66%
نظر مثبت:
یک بازسازی بسیار خوب از یکی از عجیب ترین و تکان دهنده ترین داستان های واقعی. بازی رامی مالک و چارلی هونام توی این فیلم واقعا فوق العاده ست و باعث میشه یک بازسازی خیلی خوب از داستان رو شاهد باشیم. برای کسایی که طرفدار نسخه قدیمی فیلم هستن این فیلم جدید میتونه خیلی جذاب باشه.
نظر منفی:
این فیلم بازی های خوبی داره اما اصلا و ابدا به پای نسخه قدیمی پاپیون نمیرسه. اگر نسخه قدیمی رو ندید اون رو ببینید و بعد میتونید این یکی رو هم تماشا کنید.

دیالوگ برگزیده:
لویس دگا: بچه دو تا معلم توی همچین زندانی چیکار می کنه؟

جزئیات:
• بازی در صحنه های سلول انفرادی باعث شد هونام 18 کیلوگرم وزن کم کند.
• این فیلم به طور کامل در اروپا فیلمبرداری شده است.
• تامی فلنگان و چارلی هونام قبلا در سریال محبوب «پسران آشوب» هم بازی بوده اند.
• مایکل نوئر قبلا فیلم «شمال غربی» (2013) را ساخته است.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

پاپیون

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری