پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم The Sisters Brothers

برادران سیسترز فیلمی امریکایی- فرانسوی در ژانر وسترن و جنایی و محصول سال 2018 است. این فیلم توسط ژاک اودیار کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا اودیار به همراه توماس بیدگین نوشته است. از بازیگران فیلم می توان به جان سی رایلی، خواکین فینیکس، جیک جیلنهال و ریز احمد اشاره کرد. «برادران سیسترز» در جشنواره ونیز به نمایش درآمد و سپس از تاریخ 21 سپتامبر 2018 در امریکا اکران شد. بازی ها و شخصیت پردازی قوی این فیلم مورد استقبال منتقدان قرار گرفته اند.

نویسندگان: 
ژاک اودیار، توماس بیدگین

عوامل:
فیلمبردار: بنوا دبی
تدوین: جولیت ولفلینگ
موسیقی: الکساندر دسپلات

بودجه کلی: $38,000,000
فروش جهانی: $13,100,000


واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 87% را بر اساس 200 ریویو بدست آورده که معادل نمره 7/37 از 10 است: «برادران سیسترز کلیشه های ژانر وسترن را به شکلی جذاب تغییر می دهد و بازی های بسیار با کیفیتی دارد». در سایت متاکریتیک فیلم نمره 78 از 100 را بر اساس نظر 44 منتقد به دست آورده که نشانگر «نقدهای به طور کلی مثبت» است.

یادداشتی بر فیلم «برادران سیسترز»
جدیدترین فیلم ژاک اودیار یک فیلم وسترن است که بر اساس رمانی از پاتریک دویت ساخته شده و تمام انتظارات یک طرفدار ژانر وسترن را برآورده می کند. از همان صحنه های اول فیلم تسلط ژاک اودیار بر روی کارگردانی فیلم را می توان مشاهده کرد. او از تجربه اش برای ایجاد یک لحن ویژه و سرخوشانه در این فیلم استفاده کرده است و در این کار کاملا موفق بوده است. فیلم با نمایی از یک خانه در نیمه شب آغاز می شود و سپس شلیک گلوله صحنه را روشن تر می کند. دوربین نزدیک تر می شود و ایلای و چارلی سیسترز تمام افراد خانه را می کشند. 
در یک خط داستانی دیگر جان موربس (جیک جیلنهال) و هرمان وارم (ریز احمد) را می بینیم که با هم آشنا می شوند. وارم ادعا می کند که یک تکنیک جدید برای استخراج طلا را یادگرفته و برادران سیسترز به همین خاطر به دنبال او افتاده اند تا این اطلاعات را از او به زور بگیرند. جان سی رایلی یکی از قدرنادیده ترین بازیگران هالیوود و بدون تردید یکی از با کیفیت ترین بازیگران سینمای امریکاست. بازی او در نقش ایلای یکی از بهترین بازی های سال است. او یک برادر کاملا مسئولیت پذیر است، کسی که به خوبی از برادر کوچکترش (با بازی خواکین فینیکس) محافظت می کند. این دو کاریزمای زیادی دارند اما در لحظاتی نقاط ضعف شخصیت هایشان را چنان به روشنی نشان می دهند که بیننده فراموش می کند آنها دو قاتل حرفه ای هستند. 
ژاک اودیار در این فیلم تا حدی تحت تاثیر کونتین تارانتینو قرار دارد. او از یک داستان جذاب و عامه پسند استفاده کرده و با فیلمبرداری فوق العاده و خشونت زیاد آنرا به سطحی جدید رسانده است. مقایسه این دو کارگردان بدون شک کم لطفی به اودیار است چرا که او موفق شده حال و هوای آثار دیگرش را در اینجا هم تکرار کند و امضای شخصی او کاملا در فیلم دیده می شود. زیبایی تصویری فیلم از نظر ضبط چشم اندازها بسیار خیره کننده است و از بهترین کارهای بنوا دبی (فیلمبردار) به شمار می رود. او که برای ضبط نماهای عمومی چشم گیر در فیلمهای گاسپار نوئه (کلایمکس، ورود به خلا،...) شناخته می شود در اینجا هم کیفیت بالای تصویربرداری اش را در خدمت داستان فیلم قرار داده است. ژاک اودیار با استفاده از بازی های خوب بازیگرانش و یک داستان جذاب موفق شده یکی از با کیفیت ترین فیلم های وسترن چند سال اخیر را بسازد و این دستاورد بزرگی برای یک فیلمساز غیرامریکایی به حساب می آید. 

نویسنده: اندی هاول
منبع: www.filmthreat.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 68%
نظر مثبت:
برادران سیسترز چهار تا بازیگر درجه یک داره و از تمام ظرفیت اونا استفاده می کنه. حتی اگه از طرفدارای ژانر وسترن هم نیستید، شخصیت های پیچیده و موقعیت های پرکشش فیلم میتونن کاملا سرگرمتون کنن.
نظر منفی:
بازی های این فیلم واقعا فوق العاده هستن اما این کافی نیست چون برادران سیسترز داستان خوبی نداره و ماجرای اصلی اون به جایی نمیرسه.

دیالوگ برگزیده:
ایلای: وقتی کسی رو میکشی معمولا پدر یا دوستاش می‎افتن دنبالت و معمولا این تعقیب و گریز عاقبت خوشی نداره. 

جزئیات:
• آخرین سکانس فیلم در خانه سیسترز به صورت یک نمای بدون قطع فیلمبرداری شده است و به همین خاطر بازیگران مجبور بوده اند به سرعت لباس عوض کنند تا جلو رفتن زمان نشان داده شود.
• هیچ صحنه ای از فیلم در امریکا ضبط نشده و مکان‎های فیلمبرداری آن در رومانی، اسپانیا و فرانسه بوده اند.
• این اولین فیلم کاملا انگلیسی‎زبان ژاک اودیار (کارگردان) است. او قبلا فیلم «دیپان» (2015) را ساخته است که برخی از دیالوگ های آن انگلیسی هستند.
• جیک جیلنهال و ریز احمد قبلا در فیلم «شبگرد» (2014) بازی کرده اند.



 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

برادران سیسترز

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری