پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Along with the Gods: The Last 49 Days

همراه با خدایان: 49 روز آخر فیلمی کره ای در ژانر اکشن و فانتزی و محصول سال 2018 است. این فیلم توسط یونگ هوا کیم کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا هومین جو و یونگ هوا کیم نوشته اند. از بازیگران فیلم می توان به جونگ وا ها، جی هون جو و هیونگ گی کیم اشاره کرد. «همراه با خدایان: 49 روز آخر» دنباله ای بر فیلم «همراه با خدایان: دو جهان» می باشد و در تاریخ یک آگوست 2018 اکران شده است. همچنین شماره های سوم و چهارم این سری در حال ساخت هستند.
نویسندگان:
هومین جو، یونگ هوا کیم
عوامل:
فیلمبرداری: کیم بیونگ سئو
تدوین: کیم هی جین، زینو کیم
موسیقی: بانگ جون سئوک

بودجه کلی: $18,000,000
فروش جهانی: $92,000,000
واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 44% را بر اساس 9 ریویو بدست آورده که معادل نمره 5/5 از 10 است: «همراه با خدایان 2 مانند شماره قبلی اش موفق می شود داستانی عجیب و غریب را با بازی ها و اکشن باکیفیت تعریف کند». بوئل موری از نشریه لس آنجلس فیلم را «یک اکشن خالص» نام گذاری کرده و نوشته «بینندگان وقتی بتوانند به عجیب بودن منطق داستانی فیلم عادت کنند تازه می توانند از اکشن و تصاویر زیبای فیلم لذت ببرند»

یادداشتی بر فیلم «همراه با خدایان: 49 روز آخر»
فیلم جدید یونگ هوا کیم ادامه ای بر فیلم بسیار موفق «همراه با خدایان: دو جهان» (2017) است، فیلمی که هم از نظر داستانی و هم از نظر بودجه بسیار بلندپروازانه ساخته شده است. ماجرایی بسیار مفصل و گسترده برای فیلم نوشته شده که شخصیت ها و داستان های فرعی پرتعدادِ آنرا به صورت کامل پوشش می دهد. فیلم از نظر تصویری بسیار درگیر کننده است و این را مدیون جلوه های ویژه کمپانی دکستر استودیو است که فضای فانتزی فیلم را به خوبی پشتیبانی می کند. فیلم در روز اول آگوست در کره جنوبی به نمایش درآمد و در همان روز افتتاحیه موفق شد به فروش 8/6 میلیون دلاری برسد که یک رکورد بسیار خوب برای سینمای کره محسوب می شود. بازار این فیلم ها بیشتر هنک کنگ و تایوان هستند که در این مناطق هم فیلم آمار فروش بسیار خوبی از خود برجای گذاشته است.
فیلم اول این مجموعه درمورد انتقال یک آتش‎نشان به زندگی پس از مرگ بود که این کار توسط سه فرشته مرگ انجام می شد و او باید در طول 49 روز از 7 آزمون سخت سربلند بیرون می آمد تا بتواند دوباره متولد شود. حالا و در دومین فیلم این مجموعه، خدایِ جهان پس از مرگ به سه فرشته مرگ وعده داده که اگر نفر بعدی با موفقیت محاکمه شود خودِ آنان می توانند دوباره متولد شده و به دنیا بازگردند. فیلمنامه «49 روز آخر» بسیار گسترده و پرجزئیات است، نویسندگان فیلم به جای نگرانی درمورد عدم وجود تمرکز در داستان به ساخت حداکثر تعداد ممکن از موقعیت های جذاب پرداخته اند. با تقلید از سیستم دنباله سازی هالیوود در اینجا هم شاهد پرداخت داستان های فرعی ای هستیم که راه را برای ساخت فیلم های بیشتری هموار می کنند.
با وجود اینکه تعدادی از بهترین بازیگران کره ای از جمله ها لی جونگ جائه و جونگ وو در فیلم حضور دارند، زیاد بودن خطوط داستانی فیلم باعث می شود هیچ یک از آن ها را نتوان نقش اصلی فیلم نام گذاری کرد. این مسئله ممکن است اندکی عجیب به نظر برسد اما در واقع به نفع فیلم تمام شده است چراکه توجه بیننده را بیشتر به فضای فانتزی فیلم جلب می کند و آنها را با گسترده بودن داستان سرگرم می کند. فیلم با استفاده سنگین از تکنولوژی CGI و همچنین داستان احساسی خود سعی می کند بینندگان را با سلایق مختلف راضی کند. جلوه های ویژه فیلم از این نظر تحسین برانگیزند که تصاویری با همین کیفیت در هالیوود به مراتب هزینه بیشتری خواهند داشت. سینمای کره با برخورد خلاقانه ای که با ژانرهای سینمایی دارد در سالهای اخیر به موفقیت های تجاری و هنری عظیمی دست یافته و الگوی بسیار خوبی برای صنعت سینما در کشورهای در حال توسعه است.
نویسنده: جیسون بکروایزه
منبع: www.Screendaily.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 77%
نظر مثبت:
اگر به فیلمهای اکشن شرق آسیا علاقه دارید مجموعه فیلم های «همراه با خدایان» از بهترین گزینه های چند سال اخیر هستند. اکشن عالی، جلوه های ویژه باکیفیت و داستان خیلی جذاب باعث شده این فیلم حتی از فیلم قبلی هم به مراتب بهتر باشه.
نظر منفی:
جلوه های ویژه فیلم سرگرم کننده و جذاب هستن اما فیلمنامه طوری نوشته شده که بیننده درست نمیتونه اون رو دنبال کنه و گیج میشه. برخلاف فیلم اول که خیلی منسجم بود این یکی پخش و پلا و سردرگمه.


جزئیات:
• کیم یونگ هوا (کارگردان) قبلا فیلم «تیک آف» (2009) را ساخته است.
• این فیلم دنباله ای بر فیلم «همراه با خدایان: دو جهان» (2017) است.



همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

همراه با خدایان: ۴۹ روز آخر

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری