پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره انیمیشن Toy Story 4

داستان اسباب بازی 4 انیمیشنی در ژانر کمدی و ماجراجویی و محصول سال 2019 است. این فیلم که چهارمین فیلم از مجموعه پرطرفدار داستان اسباب بازی است، توسط جاش کولی کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا اندرو استنتون و استفانی فالسام نوشته اند. از صداپیشگان مطرح فیلم می توان به تام هنکس، تیم آلن و آنی پاتس اشاره کرد. داستان اسباب بازی 4 در تاریخ 11 ژوئن 2019 در امریکا اکران شد و با فروش یک میلیارد و 73 میلیون دلاری به پرفروش ترین فیلم مجموعه داستان اسباب بازی و نیز پنجمین انیمیشن پرفروش تاریخ سینما تبدیل شد. علاوه بر این موفقیت تجاری فیلم تحسین منتقدان را نیز به همراه داشت که از نظر کیفیت انیمیشن، موسیقی و صداپیشگی آنرا جزو بهترین انیمیشن های سال دسته بندی کرده اند.

نویسندگان: 
اندرو استانتون، استفانی فالسام

عوامل:
فیلمبرداری: پاتریک لین
تدوین: اکسل گدس
موسیقی: رندی نیومن

بودجه کلی: $200,000,000
فروش جهانی: $1,073,394,593


واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 97% را بر اساس 425 ریویو بدست آورده که معادل نمره 8/37 از 10 است: «داستان اسباب بازی 4 موفق می شود با انیمیشن زیبا و داستان درگیرکننده اش کار غیرممکن گسترشِ بیشترِ سری داستان اسباب بازی را با موفقیت چشم گیری به انجام برساند.». این انیمیشن در سایت راتن تومیتوز به عنوان سومین فیلم برتر سال انتخاب شده و در بین تمام فیلم های موجود در این سایت از نظر تعداد نقدهای مثبت رتبه چهارم را دارد. در سایت متاکریتیک فیلم نمره 84 از 100 را بر اساس نظر 57 منتقد به دست آورده که نشانگر «تحسین جهانی» است.
«سری داستان اسباب بازی آنقدر از نظر داستانی غنی است که توانسته در طول دورانی بسیار طولانی کیفیت خود را همچنان حفظ کند، شماره چهارم این مجموعه گواه این موفقیت عظیم است»
-مت زولر (راجرایبرت دات کام)

یادداشتی بر فیلم «داستان اسباب بازی 4»
هالیوود توانایی عجیبی در بخشیدن زندگی به اشیاء دارد و داستان اسباب بازی یکی از درخشان ترین نمونه های این خلاقیت هنری است. حالا اندرو استانتون و استفانی فالسام شخصیت های جدیدی را به این سفر ماجراجویانه اضافه کرده اند. با اینکه وودی همچنان در مرکز داستان حضور دارد اما حالا روی شخصیت فورکی هم تمرکز می شود. فورکی همانطور که از نامش پیداست یک چنگال ساده است که دو تکه نخ به جای دست ها و تو قطعه چوب کوچک به جای پاهایش دارد. اما این واقعیت که بیننده فورا با او ارتباط برقرار می کند به خوبی نشان می دهد که دیالوگ نویسی و اجرای انیمیشن فیلم از چه سطح بالایی برخوردارند. صداپیشگی این شخصیت که بر عهده تونی هیل بوده به شکل درخشانی انجام شده و داستان تغییر این شخصیت نیز به گونه ای طراحی شده که او را به یکی از دوست داشتنی ترین شخصیت های این فیلم تبدیل می کند. 
جاش کولی (کارگردان) به سرعت لحن فیلم را به سوی ماجراجویی میبرد چرا که اسباب بازی ها حالا قرار است به یک سفر جاده ای بروند. داستان فیلم بدون اتلاف وقت شروع می شود و وودی طبق معمول به خاطر انجام درست ترین کار در دردسر می افتد. صدای تام هنکس در نقش وودی آنقدر قانع کننده است که برای لحظه ای احساس نمی کنید وودی واقعا یک اسباب بازی است. در بین اسباب بازی های دیگر، بازلایتر و بو پیپ نقش های پررنگ تری دارند و تغییر شخصیت بو از یک بچه معصوم به یک آدم خیابانی زرنگ از بهترین نکات فیلم است. از طرف دیگر "باز" مثل همیشه نقش یک دوست خوب را دارد که حاضر است به خاطر بقیه از خود گذشتگی کند. با اینکه بقیه اعضای گروه نقش های پررنگی در داستان ندارند اما برخی از خنده دارترین لحظات فیلم حاصل دیالوگ های داکی و بانی هستند. با این وجود همچنان قهرمان فیلم وودی است که احساسات بیننده را تحریک کرده و او را جذب شخصیت دلنشین خود می کند.
برگ برنده داستان اسباب بازی 4 همین به کارگیری درست عواطف در داستان است. دیالوگ ها همگی تاثیر احساسی قوی ای دارند و نحوه بازی شدن آن ها این احساسات را تقویت می کند. این موضوع از آنجایی اهمیت پیدا می کند که بدانیم هدف اصلی فیلم تصویر کردن رابطه ای انسانی بین کودک و اسباب بازی هایش است. وقتی فیلم به این موفقیت می رسد دستاوردهایش به کمدی و خنده محدود نمی ماند و می تواند با اقشار مختلفی از مخاطبان سینما ارتباط برقرار کند. چهارمین شماره داستان اسباب بازی هم از نظر داستانی و هم از نظر فنی درخشان است و این مجموعه را به سطح جدیدی از کیفیت سینمایی می رساند.
نویسنده: رونا کوچار
منبع: www.indiatimes.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 94%
نظر مثبت:
داستان اسباب بازی یکی از موفق ترین مجموعه فیلمهای تاریخ سینماست و شماره 4 هم به اندازه سه تای قبلی خوبه و همون استانداردهای بالا رو حفظ می کنه. انیمیشن زیبای فیلم همراه میشه با شخصیت پردازی فوق العاده جذاب که پیام فیلم رو به خوبی منتقل میکنه و باعث میشه آدم منتظر داستان اسباب بازی شماره 5 بمونه.
نظر منفی:
برخلاف همه فیلمای قبلی داستان اسباب بازی این یکی فقط برای پول در آوردن ساخته شده. همه شخصیت هایی که در طول بیست سال پرداخت شدن کنار گذاشته شدن و نقششون به گفتن یه خط دیالوگ محدود شده و پایان فیلم واقعا ناامید کننده ست. داستان اسباب بازی 3 این مجموعه رو به شکل خیلی خوبی بسته بود و همون جا باید این سری به پایان می رسید. 

جزئیات:
شخصیت دوک کابوم، بدلکار کانادایی قبلا در فیلم شگفت انگیزها 2 حضور داشته است.
این اولین همکاری کیانو ریوز با کمپانی دیزنی است.
کمپانی دیزنی به تام هنکس هشدار داده بود که تا پیش از اعلام رسمی ساخت فیلم در مورد آن صحبت نکند چرا که ممکن است روی ارزش سهام این شرکت اثر بگذارد.
در جایی از فیلم و در داخل یکی از کمدهای شیشه ای مغازه عتیقه فروشی شخصیت ایو از انیمیشن وال.ای (2008) دیده می شود.
فیلم به کمدین فقید امریکایی دان ریکلز تقدیم شده است.
 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به انیمیشن

داستان اسباب‌ بازی ۴

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این انیمیشن را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری