پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Battalion

«گردان» فیلمی استرالیایی در ژانر علمی تخیلی و محصول سال 2018 می باشد. نویسندگی و کارگردانی این فیلم توسط مایکل میلر انجام شده و از بازیگران آن می‎توان به جسی ریچاردسون، الن ویلیامز و مایکل تامسون اشاره کرد. «گردان» در تاریخ 9 ژانویه 2018 در امریکا به نمایش درآمد.

نویسندگان:
مایکل میلر

عوامل:
فیلمبرداری: دنیل گرین
تدوین: دیوید آرنس
موسیقی: پیتر اسپارک


یادداشتی بر فیلم «گردان»
فیلم های کم بودجه معمولا به طرز ناعادلانه ای با فیلم هایی مقایسه می شوند که چندین برابر آنها بودجه دارند و با کیفیت تولیدی بالاتری ساخته شده اند. در سینمای امروز آثار بسیار پرهزینه (بلاک باستر) قضاوت ما در مورد سایر فیلم ها را تعیین می کنند، پول نه تنها تعیین می کند کارگردان چه کارهایی می تواند انجام دهد بلکه حتی واکنش ها به فیلم را هم مشخص می کند. با اینحال کارگردان هایی که با بودجه های پایین کار می کنند خلاقیت های زیادی در کارشان به خرج می دهند و سعی می کنند با حداقل هزینه به حداکثر تاثیرگذاری برسند. در این فیلم ها واقعگرایی کارگردان عاملی بسیار موثر و اساسی است، اگر کارگردان بتواند بین منابع و اهدافش تعادل برقرار کند فیلم موفق می شود و در غیر اینصورت با فیلمی طرف خواهیم بود که تلاش می کند به چیزهایی برسد که توانشان را ندارد. فیلم جدید مایکل میلر به نام «گردان» تا حد زیادی از این موضوع آسیب دیده و بیش از حد جسورانه ساخته شده است. فیلم بدون هیچ بودجه ای سعی می کند به تاثیر آثار بلاک باستر دست پیدا کند. با اینکه این فیلم نکات مثبت بسیاری در کارگردانی و بازی هایش دارد اما محدودیت های بودجه تمام جنبه های آنرا تحت تاثیر قرار داده است.
مایکل میلر که نویسندگی و کارگردانی فیلم را انجام داده نشان می دهد که چقدر در انتخاب موضوعاتش جسورانه رفتار می کند. هرچند فیلم به طور کلی اثر موفقی محسوب نمی شود اما لحظات تاثیرگذار فراوانی در آن وجود دارند که خبر از وجود یک کارگردان بسیار با استعداد اما کم تجربه می دهند. از نظر داستانی فیلم سعی کرده تا استاندارد های آثار علمی تخیلی را رعایت کند و با یک صحنه حمله به زمین شروع می شود. بیننده می تواند تلاش میلر و گروهش برای انجام درست و حرفه ای صحنه ها را ببیند و این امری ارزشمند است اما کیفیت جلوه های ویژه پایین فیلم باعث شده این زحمت ها به هدر برود. اگر این نکات ظاهری را فراموش کنیم می توانیم نکات مثبت فیلم را در پرداخت شخصیت های پیچیده و موقعیت های پرکشش ببینیم. تصویر کردن یک جنگ جهانی با هفت بازیگر کاری است که هرچند به فیلم آسیب می زند اما تا حد زیادی نشان می دهد که داستانگویی سینمایی می تواند حتی در این سطح هم موفق عمل کند. طرفداران سینمای مستقل و فیلم های علمی تخیلی می توانند از دیدن فیلم لذت ببرند و ضعف های تصویری آنرا نادیده بگیرند.
نویسنده: دیوید درپی
منبع: www.thatmomentin.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
نظر مثبت:
داستان فیلم خوب نوشته شده و شخصیت های جذابی توی اون حضور دارن. چیزی که باعث ضعف فیلم شده فقط استفاده نادرست از جلوه های ویژه ست.
نظر منفی:
من با انتظار خیلی پایینی این فیلم رو دیدم و فیلم بازم من رو ناامید کرد. دیالوگ ها، جلوه های ویژه و بازی ها همگی ضعیف و آزاردهنده هستن.


جزئیات:
• مایکل میلر قبلا فیلم «قله» (2013) را ساخته است.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

گردان

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری