پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره انیمیشن The Secret Life of Pets 2

«زندگی پنهان حیوانات خانگی 2» انیمیشنی امریکایی در ژانر کمدی و محصول سال 2019 است. این انیمیشن توسط کریس رناد کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا برایان لینچ نوشته است. از صداپیشگان این انیمیشن می توان به پتون اوسوالد، کوین هارت و اریک استون استریت اشاره کرد. «زندگی پنهان حیوانات خانگی 2» در تاریخ 7 جولای 2019 در امریکا اکران شد و به فروش 434 میلیون دلار رسید.

نویسندگان:
برایان لینچ
هریسون فورد، ....
عوامل:
تدوین: تیفانی هیلکروتز
موسیقی: الکساندر دسپلات

بودجه کلی: $80,000,000
فروش جهانی: $434,000,000



واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 60% را بر اساس 154 ریویو بدست آورده که معادل نمره 5/71 از 10 است: «شماره دوم زندگی پنهان حیوانات خانگی داستان چندان خلاقانه ای ندارد اما با لحظات خنده دار و پر انرژی اش قطعا طرفداران این مجموعه فیلم ها را سرگرم خواهد کرد». در سایت متاکریتیک فیلم نمره 55 از 100 را بر اساس نظر 26 منتقد به دست آورده که نشانگر «نقدهای متضاد با هم و متوسط» است.

یادداشتی بر فیلم «زندگی پنهان حیوانات خانگی 2»
انیمیشن «زندگی پنهان حیوانات خانگی» که در سال 2016 به نمایش درآمد نگاهی شوخ طبعانه به زندگی حیوانات خانگی در مواقعی بود که صاحبانشان در خانه نیستند. ما با شخصیت اصلی داستان به نام مکس آشنا شدیم و دیدیم که او چگونه با همخانه جدیدش به نام دوک کنار آمد. حالا و در فیلم دوم بار دیگر نظم خانه عوض می شود چرا که کیتی ازدواج کرده و بچه دار می شود. مکس در ابتدا به بچه کیتی (لیام) حسودی می کند اما به سرعت نظرش عوض شده و سعی می کند از او محافظت کند. او همواره می ترسد که خطری لیام را تهدید کند و به همین خاطر کاملا مراقب اوست. اما وقتی خانواده برای گردش به جایی خارج از شهر می روند، مکس با سگی به نام روستر (با صداپیشگی هریسون فورد) آشنا می شود که چیزهای جدیدی را به او یاد می دهد. در همین حال اتفاقات زیادی به صورت همزمان در خانه رخ می دهند. مکس اسباب بازی مورد علاقه اش را پیش گیجت جا گذاشته و او آنرا گم کرده و حالا باید اسباب بازی را از یک خانه پر از گربه نجات بدهد. همچنین اسنوبال (خرگوش) سعی می کند تایگر کاپ را از دست یک صاحب بی رحم سیرک نجات دهد.
در بخش زیادی از فیلم این سه داستان به شکل جداگانه در فیلم جریان دارند و ارتباطی به هم ندارند تا اینکه در پایان به هم متصل می شوند. هرچند داستان های فیلم در بعضی نقاط ممکن است بینندگان را گیج کنند اما همچنان همان انرژی و شوخ طبعی فیلم اول این سری را درخود دارند و به شدت سرگرم کننده اند. شخصیت کلوئی که یک گربه پرافاده است با شوخی های عجیب و غریبش بهترین لحظات فیلم را رقم می زند و شیتزو با شجاعتش به یکی از به یاد ماندنی ترین شخصیت های فیلم تبدیل می شود. یکی از نکات مثبت فیلم بازی هریسون فورد در نقش روستر است که احتمالا بینندگان را به یاد بازی های قدیمی تر او در دهه 80 می اندازد.
داستان های فیلم هر یک جنبه های متفاوتی از زندگی این حیوانات را به تصویر می کشند و وقتی با هم جمع می شوند تصویر بزرگتری را می سازند که شبیه به فیلم اول تاثیرگذار و دوست داشتنی است. یکی از ویژگی های به یاد ماندنی فیلم این است که صحنه های اوج آن به شکل سکانس های اکشن حرفه ای کارگردانی شده اند و فوق العاده جذاب هستند. «زندگی پنهان حیوانات خانگی 2» انیمیشنی سرگرم کننده است که موفقیت های شماره قبلی این مجموعه را ادامه داده و بینندگان را برای تماشای شماره سوم این سری آماده می کند.
نویسنده: سریپارنا سنگوپتا
منبع: www.indiatimes.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 90%
نظر مثبت:
یک انیمیشن بسیار خنده دار که به اندازه فیلم اول «زندگی پنهان حیوانات خانگی» سرگرم کننده ست و بچه ها به سرعت عاشق اون میشن.
نظر منفی:
هرچند این فیلم لحظات خنده دار زیادی داره اما اصلا در حد فیلم اول این سری نیست و داستانش پایان خوبی نداره.

دیالوگ برگزیده:
روستر: اولین قدم برای اینکه نترسی اینه که وانمود کنی که نمیترسی.

جزئیات:
• این اولین بازی هریسون فورد در یک فیلم انیمیشن است.
• وقتی اسنوبال پرواز می کند موسیقی متن فیلم «سوپرمن» (1978) را با خود تکرار می کند.
• در فیلم اول لوییس سی کی صداپیشگی نقش مکس را برعهده داشت اما برای این فیلم پتون اوسوالد جانشین او شده است.
• کریس رنارد قبلا فیلم «من نفرت انگیز 2» را کارگردانی کرده است.



همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به انیمیشن

زندگی پنهان حیوانات خانگی ۲

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این انیمیشن را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری