پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره انیمیشن Scoob

«اسکوب!» انیمیشنی امریکایی در ژانر ماجراجویی و کمدی و محصول سال 2020 است. این انیمیشن توسط تونی سروون کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا آدام سیکیل، جک دونالدسون، درک الیوت و مت لیبرمن نوشته اند. از صداپیشگان فیلم می توان به ویل فورت، مارک والبرگ، جیسون آیزاک و زک افرون اشاره کرد. اکران سینمایی «اسکوب!» به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد و فیلم در تاریخ 15 می 2020 به صورت مستقیم روی سرویس های دیجیتال پخش فیلم به نمایش درآمد. قرار است این فیلم آغازگر سری جدیدی از فیلم های سینمایی اسکوبی باشد.

نویسندگان: 
آدام سیکیل، جک دونالدسون، درک الیوت، مت لیبرمن 

عوامل:
تدوین: رایان فالسی، وانارا تاینگ
موسیقی: تام هلکنبورگ


واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 53% را بر اساس 81 ریویو بدست آورده که معادل نمره 5/45 از 10 است: «اسکوب فیلمی بسیار مفرح و جذاب است که به خصوص مخاطب های کم سن و سال را به راحتی سرگرم می کند اما هیجان ماجرای آن همچنان به پای قسمت های قدیمی سریال اسکوبی دو نمی رسد». در سایت متاکریتیک فیلم نمره 43 از 100 را بر اساس نظر 30 منتقد به دست آورده که نشانگر «متضاد با هم و متوسط» است.


یادداشتی بر فیلم «اسکوب!»
ثبات مجموعه اسکوبی دوو واقعا حیرت انگیز بوده است. از سال 1969 که این مجموعه شروع شد تا به حال دنیا خیلی تغییر کرده است اما هرگز پیش نیامده که این شخصیت های دوست داشتنی بیشتر از یکی دو سال از سینما و تلویزیون دور باشند. داستان های اسکوبی دوو سبک ساده ای دارند و ترکیبی از انواع و اقسام شگردهای کاراگاهی هستند با اینحال توانسته اند با چند نسل از کودکان در سراسر جهان ارتباط برقرار کنند. حالا این ثبات و محبوبیت بار دیگر به آزمایش گذاشته شده چرا که قرار است با فیلم «اسکوب!» تمام مجموعه دوباره از صفر شروع شود و شاهد اکران یک سری دیگر از این فیلم ها باشیم.
«اسکوب!» همان سبک داستانگویی مجموعه اسکوبی را ادامه می دهد اما آنرا با عناصر تازه ای ترکیب می کند که باعث می شود لحظات بسیار بامزه و خنده داری در فیلم وجود داشته باشد که طرفداران این مجموعه و به خصوص بچه ها را بسیار سرگرم خواهد کرد. فیلم مشکلاتی هم در زمینه پرداخت بعضی از این سکانس های کمدی دارد اما این مشکلات به نسبت جذابیت داستان و شخصیت ها اصلا به چشم نمی آیند. فیلم «اسکوب!» دو هدف اصلی را دنبال می کند. از یک طرف فیلم تلاش می کند شخصیت اصلی این مجموعه را یک بار دیگر و از اول به مخاطبان معرفی کند و از طرف دیگر از میراث این مجموعه برای گرفتن خنده و پیشبرد داستان استفاده می کند. به همین دلیل فیلم با صحنه های بامزه ای از اولین ملاقات گروه اسکوبی شروع می شود که در شب هالووین دور هم جمع شده و به یک گروه تبدیل می شوند.
در زمینه طراحی انیمیشن یک تغییر اساسی به نسبت نسخه های قدیمی این فیلم وجود دارد و آن سه بعدی بودن انیمیشن فیلم است. این تغییر بسیار موفق بوده است چرا که همان رنگ ها و شکل های قدیمی را رعایت کرده و آنها را به قالب سه بعدی برده است. البته جذابیت های انیمیشن تنها به طراحی چهره اعضای گروه محدود نشده و تمام بخش های جهان فیلم با جزئیات بسیار زیادی پرداخت شده اند و کیفیتی خیره کننده دارند. صحنه های اکشن «اسکوب!» به سبک فیلم های اکشن پرهزینه ساخته شده اند و بسیار نفس گیر هستند. این موضوع در فیلم های دیگر این مجموعه سابقه نداشته است اما به خوبی با داستان فیلم هماهنگ شده و تاثیر آنرا بیشتر کرده است. جلوه های تصویری چشم‎نواز فیلم باعث می شوند حسرت بخوریم که چرا نمی توانیم این فیلم را بر پرده سینما تماشا کنیم، اما از طرف دیگر بهترین فرصت را برای والدین ایجاد می کنند تا کودکانشان را در این دوران سخت سرگرم کنند. «اسکوب!» سعی نمی کند فیلمی مجزا از مجموعه محبوب اسکوبی دوو باشد اما خلاقیت هایی دارد که باعث می شود با فیلمی سرگرم کننده، خنده دار و جذاب روبرو باشیم.
نویسنده: اریک آیزنبرگ
منبع: www.cinemablend.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 69%
نظر مثبت:
یک بازگشت رویایی برای مجموعه دوست داشتنی اسکوبی که هم حس و حال قدیمی این مجموعه رو داره و هم میتونه مخاطبای امروزی رو جذب کنه.
نظر منفی:
اسکوب فیلم بدی نیست اما میتونست خیلی جذاب تر ساخته بشه. اکثر جوک های فیلم بی مزه هستند و داستان طوری نیست که بیننده رو خیلی درگیر خودش کنه.


جزئیات:
• این اولین بار از سال 1988 است که شخصیت فرد جونز توسط فرانک ولکر صداپیشگی نشده است. 
• این فیلم قرار است نخستین فیلم از یک مجموعه بزرگتر در دنیای سینمایی هانا- باربرا باشد.
• این اولین صداپیشگی مارک والبرگ در یک فیلم انیمیشن است.
• ابتدا قرار بود دواین جانسون (راک) صداپیشگی نقش فرد جونز را انجام دهد اما این نقش به زک افرون رسید.

مدیر دوبلاژ : امیر حسین صفایی
 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به انیمیشن

اسکوب

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این انیمیشن را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری