پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

Steve Carell

Steve Carell

Steve Carell

استیو کارل : Steve CarellSteve-Carell

تاریخ تولد : 16 آگوست سال 1962 در ماساچوست، آمریکا

مهمترین افتخارات : نامزد اسکار بهترین بازیگر نقش اصلی مرد برای فیلم « فاکس کچر »



معرفی کوتاه :

استیو کارل در 16 آگوست 1962 در ماساچوست آمریکا ، چشم بر جهان گشود. وی تا زمانی که از دانشگاه دنیسون فارغ التحصیل شد و به شیکاگو نقل مکان کرد، هرگز بطور رسمی به حضور در جلوی دوربین فکر نمی کرد. وی در سالهای جوانی، ابتدا به عنوان پستچی به استخدام اداره پست در آمد اما به یک سال نکشید که از این شغل خارج شد. سپس کارل متوجه استعداد کمدی خودش شد و تصمیم گرفت به سینما و صداپیشگی روی بیاورد.

اما ورود کارل به جلوی دوربین چندان موفقیت آمیز نبود. در ابتدا از استیو کارل تنها در تبلیغات های تلویزیونی و سیاهی لشگرها استفاده م3453453645546ی کردند تا اینکه وی بالاخره موفق شد در سال 1991 در نقشی بسیار کوتاه در فیلم « Curly Sue » حضور پیدا کند که کمترین توفیقی برای وی به همراه نداشت. سپس مدت زمان 5 سال طول کشید تا کارل در شوی تلویزیونی « دانا کاروی » به عنوان صداپیشه حضور پیدا کند. این شوی تلویزیونی باعث شناخته شدن کارل شد چنانکه وی پس از آن، در چندین شوی تلویزیونی دیگر نیز حاضر شد و بر شهرت و اعتبارش افزوده شد. اما حضور سینمایی استیو کارل مدیون حضور بسیار موفق او در نقشی کوتاه در فیلم « بروس قدرتمند » در کنار کمدین مشهور ، جیم کری بود. وی در این فیلم در نقش اوان باکستر که گوینده تلویزیونی بود ، حضور داشت که به شدت مورد استقبال قرار گرفت. اما بخت کارل برای بازی در نقش های اصلی، با دستیار نویسندگی و بازی در نقش اصلی فیلم کمدی « چهل ساله مجرد » شکل گرفت که کارل را به اعتبار و شهرت جهانی رساند. « چهل ساله مجرد » یکی از چند فیلم برتر سال 2005 لقب گرفت و کارل نیز به عنوان یکی از بهترین کمدین های سال برگزیده شد. کارل در ادامه به خوبی توانست اعتبار خودش را با حضور در آثار ارزشمندی نظیر « Little Miss Sunshine» و صداپیشگی انمیشین موفقی نظیر « Horton Hears a Who! » اثبات کند و امروز تبدیل به یکی از بهترین کمدین های هالیوود شود.

فیلموگرافی

loading
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری