پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

James McAvoy

James McAvoy

James McAvoy

جیمز مک آووی : 1James McAvoy

تاریخ تولد : 21 آپریل 1979 در پورت گلاسکو ، اسکاتلند

مهمترین افتخارات : کاندید دریافت گلدن گلاب بهترین بازیگر مرد برای فیلم تاوان ، کاندید دریافت جایزه بفتا برای فیلمهای تاوان و آخرین پادشاه اسکاتلند.
معرفی کوتاه :

جیمز در شهر زیبای گلاسکوی اسکاتلند دیده به جهان گشود. مادرش یک پرستار بیماران روانی و پدرش که جیمز مک آووی نام داشت(!) یک ساختمان ساز بود. جیمز چندان خوش شانس نبود زیرا او در سن 7 سالگی شاهد طلاق گرفتن پدر و مادرش بود. بعد از این طلاق سرپرستی جیمز به مادربزرگ مادری اش سپرده شد و بعدها هم مادرش به جمع این خانواده اضافه شد اما جیمز هرگز بعد از طلاق والدینش نتوانست پدر خود را بار دیگر ببیند. او دوران تحصیلش را در یک مدرسه کاتولیکی گذراند و در عین حال در یک نانوایی هم کار می کرد. جیمز در دوران تحصیلش متوجه شد به بازیگری علاقه مند است. بنابراین در یک گروه تئاتر ثبت نام کرد و در پی آن نیز سالها بعد از آکادمی سلطنتی موزیک و درام اسکاتلند فارق الحتصیل شد. اولین حضور جیمز در جلوی دوربین مربوط به فیلمی تحت عن2وان اتاق نزدیک بود که در سال 1995 به نمایش درآمد. اما نقشی که توانست وی را تا حدود زیادی به دنیای بازیگری معرفی کند، سریال باند برادران به تهیه کنندگی استیون اسپیلبرگ بود. او بعد از این سریال در تعدادی از مجموعه های تلویزیونی در بریتانیا نقش آفرینی اما روی هم رفته باز هم بازی او نادیده گرفته می شد تا اینکه بالاخره توانست در سال 2006 نقش مقابل فارست ویتاکر در فیلم آخرین پادشاه اسکاتلند را ایفا کند. آخرین پادشاه اسکاتلند فیلمی در ارتباط با دیکتاتور خونخواراوگاندا به نام ایدی امین در دهه ی 70 میلادی بود که در آن فارست ویتاکر نقش ایدی امین و جیمز نقش دکتر گاریگان، دوست نزدیک ایدی امین ، را برعهده داشت. بازی در آخرین پادشاه اسکاتلند سبب شد تا جیمز کاندید دریافت جایزه بفتا شود و راه اش برای ورود به هالیوود نیز هموارتر شود.

فیلموگرافی

loading
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری