پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

Penelope Cruz

Penelope Cruz

Penelope Cruz

پنه لوپه کروز : Penélope Cruz4


تاریخ تولد : 28 آپریل 1974 در مادرید ، اسپانیا


مهمترین افتخارات : کاندید دریافت اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم وولور ، کاندید دریافت اسکار بهترین بازیگر مکمل زن برای فیلم نُه ، دریافت اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم ویکی کریستینا بارسلونا و...


معرفی کوتاه :
پنه لوپه در شهر مادرید اسپانیا به دنیا آمد. پدرش ادواردو یک خرده فروش و مادرش انکارنا یک آرایشگر بود. پنه لوپه از بچگی علاقه زیادی به رقص داشت به همین دلیل تصمیم گرفت تا باله را با جدیت دنبال کند و تا سن 15 سالگی نیز به تصمیم خود پافشاری می کرد اما در این سن او توانست در تست هنرپیشگی ایی که بین 300 دختر انجام گرفته بود، قبول شود و آغازگر راه ورود او به دنیای سینما و تلویزیون باشد. کروز در اوایل دوران بازیگری اش توانست نقش مختصری در یکی از فیلمهای تیموتی دالتون به نام Framed ایفا کند. اما فیلم مطرح عصر زیبایی بود که نام پنه لوپه کروز را بیش از پیش بر سر زبانها انداخت. او در این فیلم ایفاگر نقش یکی از چهار خواهری بود که عاشق یک نظامی فراری می شدند. بعد از این فیلم پنه لوپه افتخار این را پیدا کرد که با کارگردان مطرح اسپانیا یعنی پدرو آلمودار در فیلم گوشت تازه همکاری کند. سپس در فیلم مطرح چشمهات رو باز کن حضور پیدا کرد که بعدها نسخه هالیوودی آن با نام آسمان وانیلی ساخته شد. اما ورود پنه لوپه به سینمای بین الملل با فیلم همه چیز درباره مادرم از پدرو آلمودار رقم خورد که پی آیند آن حضور در فیلمهای مطرح هالیوودی و تبدیل شدنش به مطرح ترین بازیگر بین الملل بود.

فیلموگرافی

loading
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری