پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

Kevin Spacey

Kevin Spacey

Kevin Spacey

کوین اسپیسی : Kevin Spacey

تاریخ تولد : 26 جولای 1959 در نیو جرسی ، آمریکا

مهمترین افتخارات : دریافت اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد برای فیلم زیبایی آمریکایی ، دریافت اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم مظنونین همیشگی.

معرفی کوتاه :

كوین اسپیسی فولر« 26 جولای 1959، درایالت نیوجرسی آمریكا به دنیا آمد.مادرش منشی و پدرش نویسنده برنامه های تبلیغاتی و صنعتی بود. بیكاری مدام پدر، باعث می شد خانواده اش دائما" از ایالتی به ایالت دیگر سفر كنند. دوران تحصیلی اسپیسی درمدارس مختلف سپری شد. »در »سان فرناندو«، راهی مدرسه بازیگری شد و فعالیت آماتوری هنری خود را آغاز كرد. پس ازچند ماه تحصیل در یكی از كالج های لس آنجلس، به توصیه یكی از دوستانش(وال كیلمر) به آموزش حرفه ای بازیگری رو آورد. نخستین بازی حرفه ای اش را در نمایش ارواح نوشته هنریك ایبسن ، تجربه كرد و نبوغش نمایان شد. موفقیت های تئاتری خود را با نمایش سفر ورود راز به شب در كنار جك لمون اسطوره دوران كودكی اش ادامه داد. در 2دهه 90، برای نخستین بار، جایزه تونی ( معادل اسکار در تئاتر ) را به علت درخشش در نمایش گمشده دریانكرز دریافت كرد.فعالیت حرفه ای اش در سینما را، با ایفای نقش كوتاهی در فیلم Heartburn در سال 1986 آغاز كرد. وی كه به بازی در نقش های عجیب و غریب بیش از به عهده گرفتن نقش نخست علاقه دارد، همواره با احتیاط و وسواس، نقش هایش را انتخاب می كند و همین قصه وی را به یك بازیگر شاخص تبدیل كرده است. درخشش او با فیلم هفت ساخته دیوید فینچر در نقش یك قاتل قتل های زنجیره ای آغاز شد. سپس بازی خیره كننده اش در فیلم مظنونین همیشگی برایان سینگر، او را تبدیل به یك ستاره تمام عیار كرد. اسپیسی، بازیگری است كه در نقش های مثبت ومنفی، چهره كاملا" متفاوتی ارائه كرده و بازی زیرپوستی بسیار لطیفی را ازخود به نمایش می گذارد. بازی او در فیلم مظنونین همیشگی ، اسكار بهترین بازیگر نقش دوم را برایش به همراه آورد. چهار سال بعد نیز برای ایفای نقش لستر برتهام در فیلم زیبایی آمریكایی اسكار بهترین بازیگر مرد را ربود.

فیلموگرافی

loading
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری