پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

Charlize Theron

Charlize Theron

Charlize Theron

چارلیز ترون : Charlize Theron

تاریخ تولد : 7 آگوست 1975 در بنونی ، آفریقای جنوبی

مهمترین افتخارات : کاندید دریافت اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم « سرزمین شمالی » ، دریافت اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم « هیولا »

بیوگرافی کوتاه :

« چارلیز ترون » در یکی از روستاهای کوچک اطراف شهر ژوهانسبورگ دیده به جهان گشود. دوران کودکی او در همان مزرعه سپری شد اما با ورود به سن 13 سالگی ، وی به مدرسه ایی شبانه روزی در ژوهانسبورگ رفت و در آنجا به تحصیل در رشته هنر مشغول شد. سپس در 16 سالگی با تشویق های مادرش تصمیم گرفت که یک مدل باشد و از این راه امرار معاش کند. « چارلیز » به دلیل قد بلند و اندام بسیار مناسبی که داشت، خیلی زود توانست در دنیای مد به موفقیت دست پیدا کند اما این کاری نبود که بتواند وی را راضی کند، از اینرو بعد از مدتی دنیای مد را ترک کرد و به سمت علاقه دوران کودکی اش یعنی " باله " رفت. اما وی چندان خوش شانس نبود چراکه در سن 18 سالگی به دلیل آنکه پایش در جریان تمرین " باله " به شدت صدمه دیده بود، مجبور شد تا دنیای " بالرین ها " را هم ترک کند.

اتفاقی که « چارلیز » هرگز به آن فکر نمی کرد این بود که روزی بتواند بازیگر شود اما با یک رخداد بسیار ناگهان2ی ، مسیر زندگی او برای همیشه تغییر کرد. « چارلیز » زمانی که در لس آنجلس اقامت داشت، روزی برای نقد کردن چکی 500 دلاری به بانک رفت اما بنا به دلائلی ، مسئول باجه از نقد کردن این چک امتناع ورزید که در این لحظه « چارلیز » شروع به داد و فریاد کردن کرد!. اما این دعوا یک اتفاق بسیار خوب را هم سبب شد چراکه یک استعداد یاب که در همان دور و بر حضور داشت، متوجه شخصیت جالب « چارلیز » شد و با پرداخت مبلغ چک، او را به سمت کلاسهای بازیگری راهنمایی کرد تا استعدادش را در آنجا به نمایش بگذارد.

بعد از گذراندن دوره های مربوطه، « چارلیز » توانست در سینما حضور پیدا کند که این حضور با بازی در فیلم « بچه های مزرعه 3 » رقم خورد. البته « چارلیز » در « بچه های مزرعه 3 » کمترین حضور ممکن را داشت! اما پس از آن وی در فیلمی با عنوان « کاری که می کنی » حضور پیدا کرد که به گفته خودش، عامل علاقه مند شدنش به دنیای سینما بود!. پس از این فیلم و حضور در چند پروژه کوچک دیگر، « چارلیز » بالاخره موفق شد تا نظر « تیلور هاکفورد » را برای بازی در فیلم مشهور « وکیل مدافع شیطان » و در کنار بزرگانی چون « آل پاچینو » بدست بیاورد. « وکیل مدافع شیطان » اکران شد و بسیاری از منتقدان فیلم را تحویل گرفتند و مهمتر اینکه « چارلیز » هم برای این فیلم از جشنواره فیلم بلک باستر کاندید دریافت جایزه بهترین بازیگر زن شد و پس از آن نیز رفته رفته تبدیل به یک ستاره در هالیوود شد.

فیلموگرافی

loading
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری