پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Wildlife

حیات وحش فیلمی امریکایی در ژانر درام و محصول سال 2018 است. این فیلم توسط پل دانو کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا پل دانو و زوئی کازان بر اساس رمانی از ریچارد فورد نوشته اند. این فیلم اولین تجربه کارگردانی پل دانو است و در آن کری مولیگان، جیک جیلنهال و اد اوکسنبولد بازی می کنند. «حیات وحش» در جشنواره فیلم ساندنس به نمایش درآمد و سپس در تاریخ 19 اکتبر 2018 در امریکا اکران شد.

نویسندگان:
پل دانو، زوئی کازان

عوامل:
فیلمبرداری: دیگو گارسیا
تدوین: مت هانام
موسیقی: دیوید لانگ

واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 94% را بر اساس 176 ریویو بدست آورده که معادل نمره 7/8 از 10 است: «کارگردانی درخشان پل دانو در کنار بهترین بازی عمر کری مولیگان قرار گرفته تا در فیلم حیات وحش شاهد نمایش تکان دهنده ای از بحران خانوادگی باشیم». در سایت متاکریتیک فیلم نمره 80 از 100 را بر اساس نظر 41 منتقد به دست آورده که نشانگر «نقدهای به طور کلی مثبت» است.
«فیلمی بسیار دقیق که به شخصیت هایش اهمیت می دهد و بهترین بازی های ممکن را از بازیگرانش می گیرد»
- برایان تالریکو (راجر ایبرت دات کام)


یادداشتی بر فیلم «حیات وحش»
اولین کارگردانی پل دانو در سینما با اقتباسی از رمان ریچارد فورد به نام «حیات وحش» همراه بوده است. در این فیلم کری مولیگان در نقش جنت برینسون یکی از بهترین بازی های عمرش و یکی از بهترین بازی های سال را ارائه میدهد. درامی که در شهر کوچک مونتانا اتفاق می افتد، جایی که تنها جذابیتش همان آتش های ناگهانی ای است که دامنگیر جنگل های اطراف تا اینکه خانواده برینسون ها متوجه می شوند این آتش دامن خانواده آنها را هم گرفته است.
جیک جیلنهال نقش جری برینسون را در فیلم بازی می کند اما داستان فیلم بیشتر از دید پسر 14 ساله خانواده، جو (با بازی اد اوکسنبولد) روایت می شود. او نابود شدن تدریجی رابطه پدر و مادرش را می بیند و سعی می کند این عدم ارتباط را درک کند. ماجرای فیلم در دهه 60 اتفاق می افتد و طراحی صحنه به صورت درخشانی این دوره را به بینندگان یادآوری می کند، از پمپ بنزین ها گرفته تا رستوران ها و مدل های قدیمی ماشین ها و کاغذ دیواری ها که همگی احساس بودن در آن دوره را به مخاطب منتقل می کنند. فیلمنامه «حیات وحش» توسط زوئی کازان و پل دانو نوشته شده است که هر دو در اصل بازیگر هستند و این موضوع خود را در فیلم به شدت نشان می دهد. با وجود اینکه سبک تصویری «حیات وحش» بسیار حساب شده است اما در نهایت این فیلم در انرژی بین بازیگران شکل می گیرد. جیک جیلنهال که معمولا در بازی هایش نوعی کله شقی و یک دندگی وجود دارد در اینجا آرام تر به تصویر کشیده شده و نقش مردی را بازی می کند که انگار نمیخواهد باور کند همه چیز آنطوری که میخواهد پیش نمی رود.
اما بار اصلی فیلم بر دوش کری مولیگان است که بازی اش در فیلم حتی لحظه ای ریتم خودش را از دست نمی دهد. او به طرز استادانه ای نقاط ضعف و قوت جنت را بازی می کند و همزمان به هیچ عنوان اجازه نمی دهد او تصویر یک قربانی را به خود بگیرد. ما با او احساس همدردی می کنیم چرا که گزینه های او به عنوان زنی که در دهه 1960 زندگی می کند، محدود هستند اما همزمان می بینیم که انتخاب هایش چه تاثیر بدی روی زندگی پسرش می گذارند. «حیات وحش» اولین کارگردانی پل دانو است. او با وجود اینکه سن و سال کمی دارد اما قبلا بازی در فیلمهای بسیاری را تجربه کرده و حالا در اولین فیلمش نشان می دهد که چه تجربه های گرانبهایی در این کارها به دست آورده. او حالا در مقام کارگردان بازیگرانش را به خوبی می شناسد و می تواند بهترین بازی ها را از آنان بگیرد.
نویسنده: رابرت هورتون
منبع: ww،w.heradnet.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 73%
نظر مثبت:
یه درام خانوادگی فوق العاده که بازی های اون واقعا دیدنی هستند، به خصوص بازی کری مولیگان که باید نامزد اسکار می شد. اگه از قبل ندونید محاله حدس بزنید این اولین کارگردانی پل دانوئه چون مثل یک کارگردان باتجربه اون رو کارگردانی کرده.
نظر منفی:
به نظرم بیش از حد به این فیلم بها داده شده، هرچند کیفیت بازی های فیلم عالی هستن اما فیلمنامه واقعا خوب نیست و خیلی لحنش سردرگمه چون کارگردان نخواسته غم انگیز بودن دائمی فیلم از دست بره و از طرف دیگه می خواسته فیلم خسته کننده نشه.

دیالوگ برگزیده:
جری برینسون: اضطراب داری؟ ازشون سوالای خصوصی بپرس. عالی جواب میده. مردم عاشق اینن که درمورد خودشون حرف بزنن.

جزئیات:
پل دانو گفته است که ابتدا قرار بوده از گفتار روی تصویر در فیلم استفاده شود اما آنها تصمیم گرفته اند به عنوان یک چالش داستان را بدون این تک گویی ها تعریف کنند.
این اولین کارگردانی پل دانو در یک فیلم بلند است.
پل دانو (کارگردان) و جیک جیلنهال قبلا در فیلم های «زندانیان» (2013) و اوکجا (2017) هم‎بازی بوده اند.
بخش هایی از فیلم در مونتانا و بخش هایی دیگر از آن در اوکلاهاما فیلمبرداری شده است.


همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

حیات وحش

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری