پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Mile 22

مایل 22 فیلمی امریکایی در ژانر اکشن و محصول سال 2018 است. این فیلم توسط پیتر برگ کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا لیا کارپنتر نوشته است. از بازیگران فیلم می توان به مارک والبرگ ایکو اویس و جان مالکوویچ اشاره کرد. «مایل 22» در تاریخ 17 آگوست 2018 در امریکا به نمایش درآمد و به فروش جهانی 66 میلیون دلار رسید.

نویسندگان: 
لیا کارپنتر

عوامل:
فیلمبرداری: ژاک ژافرت
تدوین: کولبی پارکر، ملیسا لاسون چونگ
موسیقی: جف روسو

بودجه کلی: $32,000,000
فروش جهانی: $66,300,000


واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 23% را بر اساس 169 ریویو بدست آورده که معادل نمره 4/1 از 10 است: «مایل 22 پر از صحنه های اکشن و درگیری جذاب است که ضعف های فیلمنامه آنرا تا حد زیادی جبران می کنند». در سایت متاکریتیک فیلم نمره 39 از 100 را بر اساس نظر 32 منتقد به دست آورده که نشانگر «نقدهای به طور کلی منفی» است.


یادداشتی بر فیلم «مایل 22»
وقتی تمام راه های سیاسی و نظامی درمورد یک کشور خارجی شکست می خورد، دولت امریکا یک مامور امنیتی کارکشته به نام جیمز سیلوا را به همراه تیمی از نیروهای ویژه به اندونزی می فرستد تا ماموریتی مهم را به انجام برسانند. داستان فیلم بسیار ساده است، سیلوا باید یک مامور روسی را از سفارت امریکا در اندونزی خارج کرده و با هواپیما به امریکا بفرستد. اما همین داستان ساده با اضافه شدن عناصر خلاقانه به جذابیت زیادی رسیده است. از نظر اکشن فیلم بیننده را به یاد سری فیلم های بورن خواهد انداخت. در اینجا اکشن تن به تن بیشتر برعهده ایکو اویس است که توانایی زیادی را در ایفای این نقش سخت از خود نشان داده است. با وجود اینکه اکشن فیلم بسیار نفسگیر کارگردانی شده و داستان به خوبی تغییر شکل می دهد، اما در بخش هایی از فیلم همچنان حس تکراری بودن به چشم می خورد. 
بعد از اینکه مدتی از اکشن های پر سر و صدای فیلم گذشت این اکشن ها تا حدی تاثیرشان را از دست می دهند چرا که مخاطب منتظر به نتیجه رسیدن داستان فیلم است. در اینجا استفاده از ابزار غافلگیری تا حد زیادی به کمک فیلم آمده است. در دوره ای که فیلم های جاسوسی هرچه بیشتر پیچیده شده و از شخصیت های عمیق تری استفاده می کنند، این فیلم با شجاعت مسیری برعکس را طی کرده و داستانش را در اوج سادگی تعریف می کند. این کار باعث شده هم اکشن های فیلم تاثیر بیشتری داشته باشند و هم مخاطب بتواند راحت تر با شخصیت های فیلم ارتباط برقرار کند. بازی جان مالکویچ در فیلم به عنوان مغز متفکر عملیات ترکیبی دوست داشتنی از بازی های قبلی او و نوعی استرس دائمی است که باعث شده بیننده معمولا در شخصیت او به دنبال پاسخی برای سوال هایش بگردد. اگر طرفدار فیلم های اکشن و جاسوسی هستید احتمالا با «مایل 22» سرگرم خواهید شد، با اینحال انتظار نداشته باشید داستان و یا شخصیت های پیچیده ای را شاهد باشید، چرا که فیلم سعی کرده در اوج سادگی بیننده اش را سرگرم نگه دارد. به احتمال زیاد دنباله ای بر این فیلم در سال آینده ساخته خواهد شد که این خود محبوبیت فیلم نزد تهیه کنندگان را نشان می دهد.

نویسنده: راشیت گوپتا
منبع: www.indiatimes.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
نظر مثبت:
صحنه های اکشن فیلم و بازی های اون عالی هستن، این روزها همه انتظار دارن فیلما داستان های پیچیده داشته باشن اما خیلی وقتا فیلمای اکشن با داستان های معمولی بهتر جواب میدن.
نظر منفی:
تیزر فیلم عالی بود و با هیجان زیادی سراغ فیلم رفتن اما فیلم واقعا ناامید کننده ست و مشکل اصلی اون داشتن یک فیلمنامه بسیار خسته کننده ست. از اول تا آخر فیلم با صحنه های اکشن بی دلیل پر شده و هیچ منطقی نداره.

دیالوگ برگزیده:
بیشاپ: استراتژی یعنی اینکه بدونی توی چه جاهایی مرتکب خطا میشی.

جزئیات:
• فیلمنامه این فیلم از ابتدا برای بازی مارک والبرگ نوشته شده است.
• خانه ای که در اوایل فیلم نشان داده می شود پس از گذشت چند روز از فیلمبرداری مورد سرقت قرار گرفت و وسائل زیادی از داخل آن دزدیده شد.
• پیتر برگ قبلا فیلم «تنها بازمانده» (2013) را ساخته است.
 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

22 مایل

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری