پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Animal World

جهان حیوانات فیلمی چینی در ژانر اکشن و ماجراجویی و محصول سال 2018 است. نویسندگی و کارگردانی این فیلم توسط هان یان انجام شده و از بازیگران آن می توان به لی ییفنگ، مایکل داگلاس و ژو دونگیو اشاره کرد. «جهان حیوانات» در تاریخ 29 ژوئن 2018 در چین به نمایش درآمد و سپس بلافاصله توسط کمپانی نت فلیکس خریداری و پخش شد.

نویسندگان: 
هان یان

عوامل:
فیلمبرداری: ماکس وانگ دایونگ
تدوین: یو هانگ چائو
موسیقی: نیل اکری، مایکل تالر

بودجه کلی: $28,000,000
فروش جهانی: $76,000,000


واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 67% را بر اساس 12 ریویو بدست آورده که معادل نمره 5/11 از 10 است. در سایت متاکریتیک فیلم نمره 55 از 100 را بر اساس نظر 6 منتقد به دست آورده که نشانگر «نقدهای متضاد با هم و متوسط» است.

یادداشتی بر فیلم «جهان حیوانات»
ژنگ کایسی مردی فقیر است که مادرش در حالت کما قرار دارد و هزینه های نگهداری از او آنقدر بالاست که کایسی از پس آنها بر نمی آید. تنها دارایی او آپارتمانی است که از پدرش به جا مانده و چیز دیگری ندارد. وقتی بهترین دوست او به نام لی جون نقشه ای را با او در میان می گذارد تا پول زیادی به جیب بزند کایسی بلافاصله می پذیرد، اما مدتی بعد لی جون ناپدید می شود و حالا بدهکار های لی جون هم یقه کایسی را می گیرند و او مجبور می شود فرار کند. «جهان حیوانات» یک بلاک باستر پرهزینه چینی است که چنین داستانی را به شکل بسیار جذابی روایت می کند.
کارگردان فیلم هان یان قبلا فیلم «گم شو آقای تومور» را ساخته که در سال 2015 به عنوان نماینده چین به نامزدی اسکار رسید. در اینجا او از یک مانگای ژاپنی معروف به نام «کاجی، آخرین بازمانده» اقتباس کرده و آنرا به یک فیلم بلند تبدیل کرده است. یان هان تمام عناصر اضافی این کتاب ها را دور ریخته و تنها تنه اصلی داستان را حفظ کرده است تا فضای کافی برای خلاقیت داشته باشد. تصاویر فیلم به شکل بسیار باشکوهی فیلمبرداری شده اند و به خصوص در فیلمبرداری آن از رنگ ها استفاده هوشمندانه ای شده است. کارگردان تا حد ممکن سعی کرده از واقعگرایی دوری کند و به سمت استفاده از جلوه های ویژه پرهزینه و خیال انگیز برود، با توجه به مهارت بالای کارگردان و بودجه زیاد فیلم این کار کاملا موفق بوده است و تصاویر فیلم به خوبی فضای خیال انگیز داستان را پشتیبانی می کنند. بیشتر فیلم به یک مسابقه سنگ کاغذ قیچی بزرگ می پردازد که در یک کشتی برگزار می شود، این کشتی ترکیبی از یک کشتی تفریحی بسیار مجلل و یک زندان هولناک است. هان تمام ظرفیت هیجانی بازی را مورد استفاده قرار می دهد و این صحنه ها بسیار نفس گیر از کار درآمده اند. 
یکی از بزرگترین دلایل موفقیت فیلم بازی فوق العاده باکیفیت ییفنگ لی در نقش کایسی است که این شخصیت را به شکلی باورپذیر تصویر کرده و کاری می کند که احساسات متضاد و دیوانه وار او به بینندگان منتقل شود. اما پدیده بازیگری این فیلم مایکل داگلاس بزرگ است که به شکلی غافلگیر کننده بازی بسیار خوبی را در نقش اندرسون ارائه داده است. معمولا چنین نقش های فرعی ای را بازیگران برای پول بازی می کنند و بازی هایشان در آنها چنان کیفیتی ندارد اما مایکل داگلاس آنقدر این نقش کوچک را خوب بازی کرده که به نوعی کیفیت تمام صحنه هایی که در آنها حضور داشته را بالا برده است. «جهان حیوانات» از بودجه بالای خود به بهترین شکل استفاده کرده و با داستان جذاب و تصاویر تماشایی اش می تواند هر بیننده ای را سرگرم کند.
نویسنده: گرنت واتسون
منبع: www.vcinemashow.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 79%
نظر مثبت:
این فیلم از لحظه اول تا آخر بیننده رو درگیر خودش میکنه و نمی ذاره حوصلش سر بره. همه سکانس های فیلم سرگرم کننده و جذاب ساخته شدن.
نظر منفی:
فیلم بازی های خوبی داره و به خصوص بازیگر اصلیش عالی بازی می کنه اما داستانش خیلی کند نوشته شده و با سرعت مناسبی پیش نمیره. علاوه بر این توی صحنه هایی که سرعت بالایی دارن تدوین بد باعث شده خیلی از جزئیات از دست برن و بیننده نتونه اونا رو ببینه.


جزئیات:
• یان هان قبلا فیلم تحسین شده «بار اول» (2012) را ساخته است.

 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

جهان حیوانات

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری