پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Stephanie

استفانی فیلمی در ژانر ترسناک و محصول سال 2017 است. این فیلم توسط آکیوا گلدزمن کارگردانی شده و فیلمنامه آنزا بن کالینز و لوک پیوتروفسکی نوشته اند. از بازیگران فیلم می توان به فرانک گریلو، آنا تورف و شری کروکس اشاره کرد. «استفانی» در تاریخ 17 آوریل 2018 توسط پلتفرم های آنلاین پخش فیلم به نمایش درآمد.

نویسندگان:
بن کالینز، لوک پیوتروفسکی

عوامل:
فیلمبرداری: آنتونیو ریسترا
تدوین: وین وارمن، تیموتی آلورسون
موسیقی: ناتان وایتهد

واکنش منتقدها:
اکثر منتقدان داستان جذاب فیلم و بازی های آنرا تحسین کرده اند و از تدوین ضعیف و ریتم آهسته آن انتقاد کرده اند. رونا کارپنتر منتقد نشریه کالچرکریپت فیلم را «خلاقانه و وحشت آور» توصیف کرده و «کیفیت فیلمبرداری و بازی بازیگر کودک» آنرا تحسین کرده است.


یادداشتی بر فیلم «استفانی»
ژانر ترسناک همیشه سعی می کند در قلمرو انتظارات مخاطب پرسه بزند و ناگهان او را با ناشناخته ها غافلگیر کند. «استفانی» فیلم جدید آکیوا گلدزمن دقیقا قصد دارد چنین کاری را انجام دهد، فیلمی که در زیرمجموعه فیلم های "بچه ترسناک" از آثار وحشت قرار می گیرد. آکیوا گلدزمن که سابقه نوشتن فیلم موفق «ذهن زیبا» را در کارنامه کاری‎اش دارد، در اینجا با بودجه ای اندک موفق شده به فضایی وحشت آور مشابه فیلم «طالع نحس» دست پیدا کند. استفانی دختر بچه ای است که فیلم حول شخصیت او شکل می گیرد و بخش اعظم داستان را تنهایی در یک خانه می گذراند. فیلم در زمانی شروع می شود که یک بحران جهانی زندگی عادی را مختل کرده است، اخبار تلویزیون از وقوع یک مشکل فراگیر صحبت می کند و استفانی هرموقع که صدای هیولا را می شنود بلافاصله در جایی از خانه پناه می گیرد.
والدین استفانی مدتی است که خانه را ترک کرده اند و استفانی به زندگی اش در فضای این خانه بزرگ عادت کرده است. فیلم آنقدر روی زندگی استفانی تمرکز کرده که تبدیل به یکی از بهترین نمونه های بازیگری کودک در چند سال اخیر شده است. دلیل اینکه جین و پاول (پدر و مادر استفانی) او را ترک کرده اند از ابتدا مشخص نیست و گلدزمن (کارگردان) سعی می کند اطلاعات را آرام آرام به مخاطب منتقل کند. کسانی که با سریال «محدوده گرگ و میش» آشنایی دارند احتمالا به زودی متوجه راز اصلی فیلم خواهند شد با این حال فیلم آنقدر در فضاسازی موفق است که همچنان بیننده را درگیر خود می کند. بازیگر کودک فیلم بدون تردید یکی از مهم ترین نقاط قوت فیلم است چرا که موفق شده تصویری کاملا قابل باور را از شخصیت اش ترسیم کند و در عین حال آنرا با نوعی معصومیت همراه کند که به فیلم بسیار کمک کرده است. فیلمنامه نوشته شده توسط بن کالینز و لوک پیوترفسکی زمان زیادی را به بررسی روانشناسی شخصیت هایش اختصاص نمی دهد اما ماجراها را طوری پشت سر هم قرار داده که بیننده را تا لحظه آخر پای داستان میخکوب می کند.
«استفانی» البته مشکلاتی هم دارد که به خاطر بودجه پایین فیلم به وجود آمده اند. فضای علمی تخیلی مصنوعی و غیرقابل باور فیلم به دلیل کیفیت تولید پایین به طور کلی به آن ضربه زده است در حالی که می توانست اصلا وجود نداشته باشد. با اینحال خوشبختانه بازی های خوب و ترسناک بودن موقعیت های فیلم تا حد زیادی این مشکلات را جبران کرده اند. «استفانی» موفق شده به خوبی فضای لازم برای داستانش را به تصویر بکشد و بینندگان را با ماجرای جذابش غافلگیر کند.
نویسنده: اریک کان
منبع: www.indiewire.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
نظر مثبت:
استفانی فضاسازی فوق العاده ای داره و تخیل بیننده رو به کار میندازه. علاوه بر این بازیگر کودک فیلم بازی فوق العاده ای ارائه میده و باعث میشه حسابی بترسید.
نظر منفی:
این فیلم از بودجه پایینش خیلی خوب استفاده کرده اما داستانش بیش از حد کند جلو میره و مخاطب رو به سرعت خسته می کنه.


جزئیات:
• آکیوا گلدزمن قبلا فیلم «داستان زمستان» (2014) را کارگردانی کرده است. او همچنین یکی از کارگردانان مجموعه «پیشتازان فضا: پیکارد» می باشد.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

استفانی

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری