پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Holmes and Watson

هولمز و واتسون فیلمی امریکایی در ژانر کمدی و معمایی و محصول سال 2018 است. نویسندگی و کارگردانی این فیلم توسط اتان کوهن انجام شده و از بازیگران آن می توان به ویل فرل، جان سی رایلی و ربکا هال اشاره کرد. «هولمز و واتسون» در تاریخ 25 دسامبر 2018 در امریکا به نمایش درآمد.

نویسندگان:
اتان کوهن
عوامل:
فیلمبرداری: الیور وود
تدوین: دین زیمرمن
موسیقی: مارک مادرزباگ

واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 10% را بر اساس 77 ریویو بدست آورده که معادل نمره 3/03 از 10 است. در سایت متاکریتیک فیلم نمره 24 از 100 را بر اساس نظر 23 منتقد به دست آورده که نشانگر «نقدهای به طور کلی منفی» است.


یادداشتی بر فیلم «هولمز و واتسون»
ویل فرل و جان سی رایلی بار دیگر در کنار هم قرار گرفته اند تا یک کمدی عجیب و غریب دیگر را بازی کنند و این بار سراغ داستان های مشهور شرلوک هولمز رفته اند. هر برداشت کمدی ای از داستان های شرلوک هولمز با محدودیت هایی روبرو است، در خود این مجموعه شاهد قطعات کمدی هستیم اما همه آنها از نوع کمدی های سنگین انگلیسی هستند و سبک آنها با کمدی امریکایی ای که ویل فرل و جان سی رایلی در آن متبحر هستند فرق دارد. به همین دلیل اتان کوهن نویسنده فیلم سعی کرده با شخصیت پردازی جدید برای این دو شخصیت مشهور تا حد زیادی از تصورات قبلی بینندگان درمورد آنها فاصله بگیرد. فیلم منطق این داستان های جنایی را خیلی عوض کرده و به جای آن کمدی پر سرعت و آشنای ویل فرل و جان سی رایلی را قرار می دهد.
ابتدا قرار بود فرل به همراه ساشا بارون کوهن در این فیلم بازی کنند و پس از کناره گیری بارون کوهن از فیلم، بلافاصله جان سی رایلی به پروژه ملحق شد. پس از اتمام فیلمبرداری مسئولین سونی تصمیم گرفتند فیلم را به جای اکران بلافاصله به نت فلیکس بفرستند اما در نهایت این اتفاق نیافتاد و اکران فیزیکی فیلم با شکست روبرو شد. اتان کوهن کارگردان فیلم قبلا و در سال 2015 فیلم «سفت شدن» را با فرل کار کرده بود که توانسته بود نظر برخی طرفداران ژانر کمدی را به خودش جلب کند. جالب ترین نکته ای که در فیلم وجود دارد عدم انطباق آن با تصورات قبلی بینندگان است. در یک کمدی این چنینی مخاطب انتظار دارد واتسون به نوعی مکمل هولمز باشد و حماقت های او را با حرف های منطقی جبران کند اما در اینجا خود واتسون هم به اندازه هولمز بی تجربه است و خود این باعث تاثیرگذاری بیشتر کمدی فیلم شده است. ماجرای اصلی فیلم از نقطه ای شروع می شود که پروفسور موریارتی دشمن اصلی شرلوک هولمز دستگیر شده است اما هولمز ادعا می کند که این فرد موریارتی اصلی نیست و بدلی از اوست. هولمز و واتسون پس از اینکه موریارتی جان ملکه انگلیس را تهدید می کند به تعقیب او می پردازند و سعی می کنند او را دستگیر کنند. این تعقیب و گریز بهترین بخش های فیلم را رقم زده است چرا که به نویسنده فرصت داده تا با عناصر مختلف داستان های هولمز شوخی کند، از فرستادن تلگرام های اشتباه تا جلسه تشریح جسد همگی برای ایجاد صحنه های کمدی مورد استفاده قرار گرفته اند. داستان فیلم بیش از آنکه درمورد حل یک پرونده و معما باشد درمورد دوستی واتسون و هولمز است و رایلی و فرل موفق شده اند این دو شخصیت شناخته شده را به شکلی جدید و خنده دار به نمایش بگذارند. اگر از طرفداران مجموعه شرلوک هولمز هستید دیدن «هولمز و واتسون» را از دست ندهید.
نویسنده: جی اولسون
منبع: www.cinemixtape.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 26%
نظر مثبت:
یک کمدی بسیار خنده دار از ویل فرل و جان سی رایلی. بازی های فیلم و صحنه های کمدی اون عالی هستند. اگر با هدف خندیدن فیلم رو ببینید از تماشای اون پشیمون نمیشید.
نظر منفی:
یک فیلم بسیار بی کیفیت و مسخره که شوخی های اون قدیمی هستند و داستانش اونقدر غیرمنطقیه که نمیشه ازش سر در آورد.


جزئیات:
• کریستوفر بک برای فیلم یک آلبوم موسیقی نوشته بود که در نهایت مورد استفاده قرار نگرفت.
• فیلمبرداری این فیلم در لندن انجام شده است.
• اتان کوهن قبلا فیلم «حماقت» (2006) را ساخته است.


همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

هولمز و واتسون

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری