پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم The Mule

حامل فیلمی امریکایی در ژانر جنایی و درام و محصول سال 2018 است. این فیلم توسط کلینت ایستوود کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا نیک شنک بر اساس کتابی از سم دالنیک نوشته است. از بازیگران فیلم می توان به کلینت ایستوود، بردلی کوپر و لارنس فیشبورن اشاره کرد. «حامل» در تاریخ 14 دسامبر 2018 در امریکا به نمایش درآمد و علاوه بر تحسین منتقدان به فروش 174 میلیون دلار رسید.

نویسندگان:
نیک شنک

عوامل:
فیلمبرداری: یوس بلانگر
تدوین: جوئل کاکس
موسیقی: آرتورو سندووال

بودجه کلی: $50,000,000
فروش جهانی: $174,500,000



واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 70% را بر اساس 183 ریویو بدست آورده که معادل نمره 6/13 از 10 است: «با دیدن فیلم حامل از انرژی و سرزندگی سینمای کلینت ایستوود در دوران پیری اش حیرت زده خواهید شد». در سایت متاکریتیک فیلم نمره 58 از 100 را بر اساس نظر 37 منتقد به دست آورده که نشانگر «نقدهای متضاد با هم و متوسط» است.

یادداشتی بر فیلم «حامل»
میراث سینمایی کلینت ایستوود به چند دهه پیش برمی گردد، او حالا 88 سال سن دارد و اصلا مشخص نیست که چند داستان دیگر برای تعریف کردن دارد. «حامل» دومین فیلمی است که در سال 2018 از او پخش می شود و تا حدود زیادی سبک و سیاق فیلم های یک دهه اخیر او را دنبال می کند. فیلم با یک مامور مواد مخدر به نام کالین بیتس (با بازی بردلی کوپر) آغاز می شود که متوجه حضور یک حمل کننده مواد مخدر در شهر می شود، کسی که موفق شده میلیون ها دلار مواد مخدر را به ایالت های مختلف امریکا بفرستد. کالین فورا شروع به طراحی نقشه ای می کند تا این فرد حرفه ای را که ارل استون نام دارد به دام بیاندازد. ارل استون وضعیت خوبی ندارد و توسط خانواده اش طرد شده است، او که از نظر مالی تحت فشار قرار می گیرد می خواهد با انجام کار خلاف گذشته اش را جبران کرده و به وضعیت اش سر و سامان بدهد.
«حامل» درمورد خانواده ای است که اعضای آن هیچ تفاهمی ندارند و این به خاطر عدم مسئولیت پذیری بزرگتر خانواده است که همیشه فکر و ذکرش بیرون از دیوارهای خانه بوده است. بخش های جنایی فیلم در کنار این داستان خانوادگی روایت می شوند و وجود این داستان باعث تقویت بار عاطفی فیلم و تاثیرگذاری بیشتر داستان جنایی فیلم می شود. وقتی شخصیت اصلی فیلم (ارل) از همسر سابق و دخترش به خاطر گذشته اش معذرت خواهی می کنند بیننده نسبت به او نوعی احساس همدردی پیدا می کند که برای ادامه داستان فیلم ضروری است. اطلاعاتی که درمورد شخصیت اصلی به بیننده داده می شود کامل هستند و تمام نکات ضروری درمورد او را انتقال می دهند. کلینت ایستوود طبق معمول هم در قامت بازیگر اصلی فیلم و هم کارگردان بسیار درخشان ظاهر شده و موفق می شود خلأ احساسی شخصیت اش را به شکلی باور پذیر به تصویر بکشد. یکی از نکات مثبت فیلم که به تاثیرگذاری آن کمک کرده وجود موسیقی متن زیبای آرتورو سندووال است که با لحن فیلم کاملا مطابقت دارد و تنش بین دو زمان داستانی فیلم (اوایل دهه 2000 و زمان حال) را بیشتر مورد تاکید قرار می دهد.
داستان «حامل» به گونه ای است که هر بیننده ای می تواند به راحتی با آن ارتباط برقرار کند اما از طرفی برخی از نقاط آن قابل پیشبینی هستند. البته باید گفت این قابل پیشبینی بودن به کیفیت فیلم ضربه ای نزده است چرا که باعث می شود توجه مخاطب از ظاهر داستان پرت شده و به معانی عمیقتر آن جلب شود. داستان «حامل» که بر اساس یک ماجرای واقعی نوشته شده از نظر عاطفی بسیار غنی است و تعادل جذابی را بین یک ماجرای خانوادگی و یک داستان جنایی برقرار کرده است.
نویسنده: شین او. کانل
منبع: www.cinemablend.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 66%
نظر مثبت:
این فیلم بدون شک یکی از بهترین فیلم های ساله و داستان بسیار جذابی داره. کلینت ایستوود هیچوقت فیلم تکراری نمیسازه و توی «حامل» هم موفق شده یک بار دیگه اوج تسلط کارگردانیش رو به رخ بکشه.
نظر منفی:
بازی کلینت ایستوود بزرگترین نقطه قوت فیلمه اما داستان فیلم زیاد خوب نوشته نشده و بیش از حد سطحی و ساده ست در حالیکه شخصیت ها اونقدر جذاب هستند که بشه باهاشون داستان های پیچیده تر و پر کشش تری نوشت.

دیالوگ برگزیده:
ارل استون: تنها کسایی که میخوان صد سال عمر کنن آدمایی هستن که 99 سالشونه.

جزئیات:
• آلیسون ایستوود دختر کلینت ایستوود در این فیلم در نقش آیریس (دختر ارل استون) را بازی می کند.
• این دومین همکاری کلینت ایستوود و بردلی کوپر است. آنها قبلا در فیلم «تک تیرانداز امریکایی» (2014) همکاری کرده بودند.
• این فیلم 47مین حضور کلینت ایستوود در نقش اصلی یک فیلم است.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

حامل

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری