پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Triple Frontier

مرز سه گانه فیلمی امریکایی در ژانر اکشن و ماجراجویی و محصول سال 2019 است. این فیلم توسط جی سی چاندور کارگردانی شده و فیلمنامه آن را چاندور به همراه مارک بوال نوشته است. از بازیگران فیلم می توان به بن افلک، اسکار آیزاک، چارلی هونام و پدرو پاسکال اشاره کرد. «مرز سه گانه» در تاریخ 6 مارس 2019 از طریق سرویس آنلاین نت فلیکس به نمایش درآمد و با واکنش مثبت منتقدان روبرو شد.

نویسندگان:
جی سی چاندور، مارک بوال

عوامل:
فیلمبرداری: رومن واسیانف
تدوین: ران پاتانه
موسیقی: گروه دیزسترپیس

بودجه کلی: $115,000,000



واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 72% را بر اساس 127 ریویو بدست آورده که معادل نمره 6/41 از 10 است: «گروه عالی بازیگران فیلم و داستان جسورانه آن باعث می شود با اثری سرگرم کننده روبرو باشیم که یک سر و گردن بالاتر از تولیدات معمولی ژانر تریلر قرار می گیرد». در سایت متاکریتیک فیلم نمره 61 از 100 را بر اساس نظر 26 منتقد به دست آورده که نشانگر «نقدهای به طور کلی مثبت» است.


یادداشتی بر فیلم «مرز سه گانه»
ساخت فیلم مرز سه گانه مدت ها پیش توسط کمپانی نت فلیکس اعلام شد. ابتدا قرار بود کاترین بیگالو و گروه بازیگران فیلم «سی دقیقه پس از نیمه شب» این فیلم را بسازند اما این قضیه محقق نشد و به همین خاطر گروه دیگری از بازیگران با تجربه به فیلم اضافه شدند. این فرایند انتخاب بازیگر آنقدر طول کشید که خیلی ها حدس زدند فیلم هرگز ساخته نمی شود اما جی سی چاندور حالا ساخت فیلم را به پایان رسانده و اکران آن از نت فلیکس باعث شده بینندگان بتوانند یکی از باکیفیت ترین تولیدات این کمپانی را تماشا کنند. فیلم ماجرای چند مامور ویژه سابق را تعریف می کند که می خواهند از یک قاچاقچی بزرگ مواد مخدر دزدی کنند، سرقتی که اگر به درستی انجام شود به هر کدام از آنها چند میلیون دلار پول خواهد رسید و اگر شکست بخورد جان همه آن ها به خطر خواهد افتاد.
«مرز سه گانه» یک ایده اولیه جذاب دارد و تا انتهای فیلم سعی می کند این ایده را به شکلی درست و بدون اضافات تعریف کند. هماهنگی بسیار خوبی بین اسکار آیزاک و بن افلک به عنوان بازیگران اصلی فیلم وجود دارد و پدرو پاسکال، چارلی هونام و گرت هدلاند گروهی بسیار قوی از بازیگران مکمل را برای این زوج تشکیل داده اند. بدون شک این گروه از بازیگران بهترین گروهی است که تا به حال در یکی از آثار انحصاری نت فلیکس همکاری کرده اند. «مرز سه گانه» به صورت یک اکشن هیجانی خشن شروع می شود که با سرعت زیاد پیش می رود و صحنه های اکشن جذابی دارد اما وقتی فیلم جلوتر می رود این لحن اولیه جای خودش را به آرامشی می دهد که باعث می شود شخصیت های فیلم بهتر معرفی شوند. این تغییر لحن بزرگترین عامل موفقیت مرز سه گانه است چرا که می توانست فیلم را به نابودی بکشاند اما به گونه ای اجرا شده است که تاثیر شخصیت پردازی آنرا بسیار بیشتر کرده و به عنوان یک آرامش قبل از طوفان برای یک سوم پایانی فیلم عمل می کند. جی سی چاندور فیلمسازی است که همیشه به پرداخت جزئی شخصیت هایش علاقه داشته و سعی می کند حوادث را از دید آن ها تعریف کند. بینندگانی که منتظر دیدن ترکیبی از «سی دقیقه پس از نیمه شب» با «یازده یار اوشن» هستند از دیدن بخش ها ناامید خواهند شد اما اکشن های فیلم آنقدر خوب کارگردانی شده اند که تا حد زیادی این بخش ها را جبران می کنند.
«مرز سه گانه» فیلمی است که هم به عنوان یک فیلم اکشن و هم به عنوان یک درام شخصیت محور خوب عمل می کند و به انسجام می رسد، دو ژانری که معمولا به آسانی با هم ترکیب نمی شوند. همین ترکیب است که در بخش هایی از فیلم باعث می شود احساس کنید دو آدم متفاوت در حال داستان‎گویی هستند اما اندکی بعد متوجه می شوید که هر دو آنها در حال تعریف کردن یک داستان واحد هستند، داستانی که قدرت عاطفی زیادی دارد و شما را کاملا درگیر خودش می کند.

نویسنده: مارک ریس
منبع: www.cinemablend.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 55%
نظر مثبت:
گروه بازیگرای این فیلم واقعا فوق العاده عمل کردن و به خصوص بازی بن افلک و اسکار آیزاک خیلی خوب هستند. داستان فیلم هم جذابیت زیادی داره و صحنه های اکشن اون با کیفیت زیادی ساخته شدن.
نظر منفی:
«مرز سه گانه» خیلی خوب شروع میشه اما به سرعت افت می کنه و داستانش غیرمنطقی میشه چون شخصیت هاش به شکل آدمای حرفه ای معرفی میشن اما مدام تصمیم های اشتباه و آماتوری میگیرن.

دیالوگ برگزیده:
سانتیاگو گارسیا: تو به خاطر کشورت پنج بار گلوله خوردی و حالا حتی نمینونی بچه هات رو بفرستی دانشگاه.

جزئیات:
• ابتدا تام هاردی و چنینگ تاتوم قرار بود بازیگران اصلی این پروژه باشند اما به دلیل موافق نبودن با تغییرات فیلمنامه از گروه بازیگران جدا شدند و بن افلک و اسکار آیزاک جای آنها را گرفتند.
• پروژه ساخت این فیلم از سال 2010 کلید خورد و در نهایت در سال 2019 به پایان رسید.
• برای بازی در صحنه های اکشن فیلم بعضی از بازیگران فیلم توسط افراد واقعی نیروهای ویژه آموزش دیده اند.
• جی سی چاندور قبلا فیلم «یک سال بسیار خشن» (2014) را ساخته است.



همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

مرز سه گانه

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری