پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Bharat

بهارات فیلمی هندی در ژانر درام و محصول سال 2019 است. نویسندگی و کارگردانی این فیلم توسط علی عباس ظفر انجام شده و از بازیگران آن می توان به سلمان خان، کاترینا کایف و دیشا پاتانی اشاره کرد. «بهارات» در تاریخ 5 ژوئن 2019 در هند اکران شد و با استقبال تماشاگران روبرو شد.

نویسندگان: 
علی عباس ظفر

عوامل:
فیلمبرداری: مارسین لاسکویچ
تدوین: رامشوار باگات
موسیقی: جولیوس پاکیام


واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 33% را بر اساس 18 ریویو بدست آورده که معادل نمره 5/33 از 10 است. در سایت متاکریتیک فیلم نمره 40 از 100 را بر اساس نظر 7 منتقد به دست آورده که نشانگر «نقدهای متضاد با هم و متوسط» است.


یادداشتی بر فیلم «بهارات»
بهارات ساخته جدید علی عباس ظفر یک بازسازی از فیلمی کره ای به نام «تقدیم به پدرم» است که به فضای هندوستان آورده شده و سلمان خان نقش اصلی آن را بازی می کند. شخصیت اصلی فیلم را ابتدا در سال 1947 ملاقات می کنیم زمانی که او یک کودک است و تصمیم می گیرد تمام زندگی اش را وقف قولی کند که به پدرش داده است. او به عنوان برادر بزرگ تر خانواده وظیفه خودش می داند که از برادرها و خواهرها و مادرش مراقبت کند و هوای آنها را داشته باشد. از سال 1947 تا 2010 داستان فیلم این قهرمان شجاع و فداکار را دنبال کرده و زندگی پرفراز و نشیب او را به بینندگان نشان می دهد.
بهارات شغل های مختلفی را امتحان می کند و عاشق دختری به نام کامود می شود که آنقدر شجاع است که خودش برای جلب علاقه بهارات پیش قدم می شود. یکی از بهترین نکات «بهارات» بازی بسیار دیدنی کاترینا کایف در نقش کامود است که او را در اوج شجاعت و یک دندگی اش به تصویر کشیده است و همزمان موفق شده از او شخصیتی دوست داشتنی و معصوم بسازد. هماهنگی او و سلمان خان بسیار طبیعی جلوه می کند و بیننده می تواند آنها را به عنوان یک زوج بپذیرد. گریمور های فیلم با گریم ماهرانه او توانسته اند پیرتر شدن او را به شکلی طبیعی نشان دهند و خود او نیز این تغییرات را در اوج ظرافت بازی کرده است، انگار هرچه سن او بالاتر می رود بازی اش هم کیفیت بیشتری پیدا می کند.
یکی از نکات جذاب فیلمنامه قرار دادن ساندیل گروور در نقش ویلایاتی است که به عنوان دوست و رازدار بهارات عمل می کند. حضور این شخصیت در فیلم باعث شده بیننده بتواند احساسات و عواطف خصوصی بهارات را متوجه شود و بیشتر به روحیات او نزدیک شود. جالب اینجاست که شخصیت ویلایاتی منفعل و بی تاثیر نیست و خود به یکی از عناصر جذاب داستان تبدیل می شود. فیلم های سلمان خان همان ارزش های قدیمی خانواده پسند را تبلیغ می کنند که از فیلم های گذشته او به یاد داریم؛ در دورانی که این ارزش ها تا حد زیادی در سینمای هند فراموش شده اند دیدن چنین فیلم هایی خانواده ها را دور هم جمع می کند تا یک فیلم هندی تمام عیار و آموزنده ببینند. شخصیت واقعی سلمان خان که فردی بسیار خانواده دوست است او را به بهترین گزینه برای بازی در فیلم تبدیل کرده است، او موفق شده شخصیت بهارات را در اوج سادگی و باورپذیری بازی کند و مانند تمام کارهای دوران حرفه ای خود در اینجا هم به دام خودنمایی و تظاهر نیافتاده است. «بهارات» از نظر عاطفی فیلمی بسیار درگیرکننده است و از الگوهای تجاری و نخ نمای سینمای هند تبعیت نمی کند، فیلمی که یادآوری می کند سلمان خان هنوز و در سن 54 سالگی هم پرانرژی و خلاق باقی مانده است.
نویسنده: رنوکا ویاواهاره
منبع: www.indiatimes.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 55%
نظر مثبت:
سلمان خان توی این فیلم عالی بازی می کنه و فیلم از نظر عاطفی بسیار قوی ساخته شده، داستان فیلم اینقدر خوب نوشته شده که با وجود طولانی بودن فیلم اجازه نمیده هیچوقت حوصله بیننده سر بره.
نظر منفی:
بازی سلمان خان توی فیلم دیدنیه اما شخصیت های فیلم کارهای غیرمنطقی و باورنکردنی زیادی انجام میدن و همین باعث میشه بیننده اعتمادش رو به فیلم از دست بده و نتونه از نیمه دوم فیلم لذت ببره.


جزئیات:
• سلمان خان که از گریم های سنگین متنفر است برای این فیلم استفاده از پروتز را پذیرفته است.
• سن سلمان خان در فیلم از 18 تا 40 سال تغییر می کند.
• پریانکا چوپرا بازی در این فیلم را رد کرده است.
• علی عباس ظفر قبلا فیلم «تایگر زنده است» (2016) را ساخته است.


 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

بهارات

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری