پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Jersey

جرسی فیلمی هندی در ژانر ورزشی و درام و محصول سال 2019 است. نویسندگی و کارگردانی این فیلم توسط گوتام تینانوری انجام شده و از بازیگران آن می توان به نانی، شرادا سیرنات و ساتیاراج اشاره کرد. «جرسی» در تاریخ 19 آوریل 2019 در هند به نمایش درآمد و با تحسین منتقدان روبرو شد. مجله هندی فیلم کمپانیون بازی نانی در این فیلم را جزو صد بازی برتر دهه اخیر به حساب آورده است.

نویسندگان:
گوتام تینانوری

عوامل:
فیلمبرداری: سانو وارگیس
تدوین: ناوین نولی
موسیقی: آنیرو راویچاندر

واکنش منتقدها:
این فیلم با استقبال منتقدان و تماشاگران سینمای هند روبرو بوده و اکثر منتقدان بازی نانی و همچنین فیلمنامه آنرا بشدت تحسین کرده اند. مینو کومار منتقد نشریه ایندین اکسپرس از 5 ستاره به فیلم 4 ستاره داده و درمورد آن نوشته است : «جرسی تنها یک فیلم درام نیست و صحنه های کریکت آن شما را در جایتان میخکوب خواهند کرد، گوتام تینانوری ترکیب بسیار دقیقی از درام و صحنه های ورزشی را در فیلم رعایت کرده که باعث می شود این دو جنبه همدیگر را کامل کنند».


یادداشتی بر فیلم «جرسی»
اگر بگوییم جرسی داستان تلاش یک بازیکن کریکت شکست خورده برای بازگشت به ورزش حرفه ای است در حق آن کم لطفی کرده ایم. با وجود اینکه ایده اولیه فیلم از اینجا شکل می گیرد اما فیلم علاوه بر این داستان مرکزی داستان سارا را هم روایت می کند، کسی که عاشق آریون (شخصیت اصلی) است اما تغییر آریون باعث می شود شرایط برای او بسیار سخت شود. اما فیلم حتی به داستان سارا هم محدود نمی شود و شخصیت های فرعی دیگری دارد که داستان های آنان نیز همینقدر مهم و جذاب هستند. برای مثال مورتی مربی تیم و پدر نانی هر دو شخصیت هایی هستند که کاملا پرداخت شده و انگیزه های مشخصی در فیلم دارند.
هنر گوتام تینانوری (نویسنده و کارگردان) در این است که تمام این داستان ها را جمع می کند اما باعث نمی شود داستان نهایی شلخته یا نامنسجم به نظر برسد. تمام داستان فیلم و شخصیت های آن حول شخصیت آریون و اعمال او جمع می شوند و به همین دلیل شلخته و بی ربط به نظر نمی رسند. جرسی داستان سفر پرفراز و نشیب شخصیت اصلی اش است و نانی یکی از بهترین بازی های عمرش را در این نقش ارائه داده، کسی که به توانایی هایش مطمئن است اما زندگی با او خوب تا نکرده است. نانی برای بازی در این نقش تمرینات کریکت زیادی را انجام داده و بازی مسلط او این موضوع را کاملا نشان می دهد. پس از گذشت مدت زمان کمی از فیلم شما حضور نانی در فیلم را کاملا فراموش می کنید و فقط شخصیت آریون را در او می بینید، کسی که در زمین کریکت به اندازه خانه اش احساس راحتی کرده و گاهی حرف هایش را بدون زدن حتی یک کلمه به مخاطبش منتقل می کند. البته بازی خوب نانی به صحنه های کریکت محدود نشده و صحنه های او با پسر کوچکش بهترین لحظات فیلم را رقم زده اند. رونیت کامرا بازیگر 7 ساله فیلم بازی بسیار خوبی ارائه داده و نشان می دهد که او پدرش را کاملا به شکل یک ابرقهرمان می بیند. صحنه های بین او و پدرش نه تنها علاقه آنها به هم را نشان می دهد بلکه پر از لحظات بامزه و خنده داری است که مانع از جدی شدن بیش از حد فیلم می شود.
اگر از طرفداران فیلم های ورزشی هستید قطعا از دیدن «جرسی» پشیمان نخواهید شد. فیلم تنها به صحنه های دراماتیک محدود نشده و صحنه های ورزشی آن نفستان را در سینه حبس خواهد کرد. بیننده ابتدا با شخصیت های دوست داشتنی فیلم احساس همدلی می کند و سپس این همدلی باعث می شود تاثیر هیجانی صحنه های ورزشی چند برابر شود. ساختن چنین فیلمی در سینمای هند سابقه زیادی ندارد و گوتام تینانوری نشان داده که توانایی زیادی در ترکیب ژانر های متفاوت دارد.
نویسنده: نیشیتا نیایاپاتی
منبع: www.indiatimes.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
نظر مثبت:
یکی از بهترین فیلم های امسال سینمای هند با بازی تماشایی نانی که داستان فوق العاده تاثیرگذاری داره و صحنه های ورزشی اون خیلی نفسگیر ساخته شدن.
نظر منفی:
صحنه های ورزشی فیلم جذاب هستن اما روابط بین شخصیت ها خیلی سطحی و کلیشه ای طراحی شدن و مخصوصا شخصیت های فرعی هیچ جذابیتی ندارن.


جزئیات:
• نانی برای ایفای این نقش 70 روز تمرینات فشرده کریکت را انجام داده است.
• قرار است یک بازسازی از این فیلم با بازی شهید کاپور ساخته شود.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

جرسی

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری