پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Shaft

«شفت» فیلمی امریکایی در ژانر اکشن و کمدی و محصول سال 2019 است. این فیلم توسط تیم استوری کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا کنیا باریس و الکس بارنو بر اساس کتابی از ارنست تایدیمن نوشته اند. از بازیگران فیلم می توان به ساموئل ال جکسون، جسی آشر و رجینا هال اشاره کرد. «شفت» که دنباله ای بر فیلمی به همین نام (محصول سال 2000) است در تاریخ 14 ژوئن 2019 در امریکا اکران شد.
نویسندگان:
کنیا باریس، الکس بارنو

عوامل:
فیلمبرداری: لری بلنفورد
تدوین: پیتر الیوت
موسیقی: کریستوفر لنرتز

واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 32% را بر اساس 124 ریویو بدست آورده که معادل نمره 4/58 از 10 است: «هرچند بعضی جنبه های شفت کاملا از مد افتاده است اما فیلم همچنان موفق شده با شخصیت های جذابش به فیلمی سرگرم کننده تبدیل شود». در سایت متاکریتیک فیلم نمره 40 از 100 را بر اساس نظر 32 منتقد به دست آورده که نشانگر «نقدهای متضاد با هم و متوسط» است.

یادداشتی بر فیلم «شفت»
شفت سومین فیلمی است که دقیقا با همین عنوان به نمایش درآمده است. اولین بار در سال 1971 شخصیت شفت معرفی شد و سپس در سال 2000 ادامه ای بر آن فیلم ساخته شد. با اینکه فیلم حاضر را می شود دنباله ای بر فیلم سال 2000 دانست اما این سه فیلم و سریال هایی که بر اساس شخصیت شفت ساخته شده اند تقریبا به صورت کامل جدا از هم و مستقل هستند. ساموئل ال جکسون بار دیگر در نقش شفت ظاهر می شود، او که قبلا در فیلم «مارها در هواپیما» با سبک هجو آشنا شده بود در این جا هم از همین سبک کمدی برای بازی اش استفاده می کند.
در اینجا می توانید ساموئل ال جکسونی را تماشا کنید که سالهاست از دیدنش محروم بوده اید، شخصیتی بسیار ماهر و در عین حال بامزه که می تواند در عرض یک دقیقه دشمن هایش را کتک بزند و از دستشان خلاص شود. اگر «شفت» را به منظور تماشای یک اکشن/ کمدی ببینید از دیدن آن پشیمان نخواهید شد. فیلم هیچوقت خودش را زیادی جدی نمی گیرد و مدام به دنبال خنداندن مخاطب است. به نظر می رسد بزرگترین منبع الهام نویسندگان فیلم «خیابان 21 جامپ» بوده باشد چرا در اینجا هم داستان فیلم از همان سبک سریع و بدون انسجام در روایتش استفاده می کند. بخش های اکشن/ هیجانی فیلم چندان منطق محکمی ندارند و فیلم موفق شده از نهایت توانایی های کمدی جکسون و بازیگران مکمل فیلم برای جبران این ضعف ها استفاده کند. سم استوری (کارگردان) که قبلا آثاری مثل «با من بران» و «چهار شگفت انگیز» را کارگردانی کرده، در اینجا هم موفق شده سبک این فیلم ها را تکرار کند و به فیلمی سرگرم کننده برسد که اجازه نمی دهد بیننده لحظه ای از دیدن فیلم خسته شود.
مقایسه این فیلم با «شفت» (2000) سخت است چرا که این دو اهداف بسیار متفاوتی دارند. نویسنده فیلم توانسته به خوبی شخصیت شفت را تغییر داده و آنرا به شخصیتی جذاب برای مخاطبان جدید سینما تبدیل کند. یکی از نکات مثبت فیلم این است که بازی ساموئل ال جکسون توسط بازی های مکمل فیلم به خوبی پشتیبانی می شود و به خصوص رجینا هال در نقش مایا توانسته کاملا بازی اش را با او هماهنگ کند. «شفت» شاید در خارج از امریکا زیاد شناخته شده نباشد اما در امریکا هنوز هم یکی از محبوب ترین شخصیت های سیاه پوست سینما به شمار می رود و با این فیلم جدید می تواند طرفداران جدیدی پیدا کند.
نویسنده: جیمز برادینلی
منبع: www.reelviews.net

واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 94%
نظر مثبت:
فیلم بسیار سرگرم کننده و خنده دار ساخته شده و هرچند داستانش خیلی منطقی نیست اما بازی ساموئل ال جکسون باعث شده تمام این ضعف ها جبران بشه.
نظر منفی:
شفت نسبت به نسخه های قبلی این فیلم بسیار افت کرده و به یک فیلم کاملا بی معنی و بی منطق تبدیل شده که هدفی به جز پرت کردن جوک به سمت بیننده هاش نداره.


جزئیات:
• این فیلم یکی از پربازدیدترین آثار سرویس نت فلیکس در سال 2019 بوده است.
• در زمان ساخت فیلم ساموئل ال جکسون 70 سال سن داشته است.
• تیم استوری (کارگردان) قبلا فیلم «4 شگفت انگیز» (2005) را ساخته است.



همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

شفت

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری