پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Secret Obsession

«وسواس پنهان» فیلمی امریکایی در ژانر روانشناسی و هیجانی و محصول سال 2019 است. این فیلم توسط پیتر سالیوان کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا سالیوان به همراه کریگ ونمان نوشته است. از بازیگران فیلم می توان به برندا سانگ، مایک ووگل و اشلی اسکات اشاره کرد. «وسواس پنهان» در تاریخ 18 جولای 2018 توسط سرویس نت فلیکس به نمایش درآمد.

نویسندگان: 
پیتر سالیوان، کریگ ونمان
عوامل:
فیلمبرداری: ایتان آلماگور
تدوین: رندی کارتر
موسیقی: جیم دولی


واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 31% را بر اساس 16 ریویو بدست آورده که معادل نمره 2/68 از 10 است. در سایت متاکریتیک فیلم نمره 40 از 100 را بر اساس نظر 5 منتقد به دست آورده که نشانگر «نقدهای متضاد با هم و متوسط» است.


یادداشتی بر فیلم «وسواس پنهان»
فیلم جدید پیتر سالیوان به نام وسواس پنهان درمورد یکی از عمیق ترین ترس های بشر ساخته شده است. اینکه روزی متوجه شویم اطرافیان ما و خانواده مان افرادی قابل اعتماد نیستند. فیلم تقریبا تمام انتظارات طرفداران ژانر دلهره آور را برآورده می کند و تا لحظه آخر به این ژانر وفادار می ماند. وسواس پنهان با صحنه فرار جنیفر از یک حمله شبانه شروع می شود و با تصادف او با یک ماشین به پایان می رسد. سپس او را در بیمارستان می بینیم که با همسرش راسل روبرو می شود و او را نمی شناسد. راسل از او مراقبت می کند تا حالش بهتر شود و بتواند به خانه برود. اما هرچه داستان فیلم جلوتر می رود بیشتر مشخص می شود که راسل کسی که ادعا می کند نیست و ممکن است اصلا همسر واقعی جنیفر نباشد. عکس ها، صحبت ها و رفتار راسل همگی به سرنخ هایی تبدیل می شوند که ممکن است باعث حل این پرونده پیچیده شوند.
بقیه زمان فیلم تا حد زیادی شبیه به یک فیلم هیجانی معمولی پیش می رود با این تفاوت که یک شخصیت بسیار جذاب به نام کارگاه پیج به فیلم اضافه می شود که به شدت به این پرونده علاقه دارد چرا که خود او دخترش را از دست داده است. بدون تردید عجیب ترین و خلاقانه ترین عنصر روایی فیلم همین کاراگاه است چرا که رفتار های عجیب او نشان می دهد که به شدت با این پرونده درگیر شده است. او از چراغ اتاق دخترش که طرح یک اسب تک شاخ است به عنوان چراغ قوه استفاده می کند و دیالوگ هایی که می گوید همگی از جدیت او حکایت دارند. در طول فیلم مدام با این سوال روبرو می شوید که انجام دادن چنین جرمی چقدر دشوار است و به چه مهارت هایی نیاز دارد. فیلم به جای اینکه به جزئیات این جرم بپردازد و حوصله بیننده اش را با پیچیدگی های کاراگاهی سر ببرد، سعی می کند روی جنبه های هیجانی موضوعش تمرکز کند. بهتر است موقع تماشای «وسواس پنهان» آنچنان خودتان را درگیر منطق داستانی نکنید چون مانند بسیاری از آثار این ژانر برخی حوادث از نظر منطقی آنچنان چفت و بست محکمی ندارند، با اینحال بازی های خوب و شخصیت های جذاب باعث می شوند این مشکلات تا حد زیادی جبران شوند. «وسواس پنهان» فیلمی سرگرم کننده است که با وجود مشکلاتش همچنان می تواند بیننده را درگیر ماجرای پیچیده اش کند و او را در فضای اضطراب آور داستانش قرار دهد.
نویسنده: کرن هان
منبع: www.polygon.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 8%
نظر مثبت:
فیلم داستان جالبی داره و بعضی از صحنه های اون به شدت اضطراب آور هستند. با وجود بعضی مشکلات فیلمنامه همچنان می تونید روی سرگرم کننده بودن فیلم حساب کنید.
نظر منفی:
یک فیلم بسیار ضعیف با بازی های افتضاح و داستانی که پر از باگ های منطقیه. یک جرم بسیار پیچیده و سنگین اونقدر ساده توی فیلم نشون داده شده که بیننده از خودش میپرسه چرا از این نوع جرم ها بیشتر اتفاق نمیوفته!

جزئیات:
• این فیلم در طول 28 روز ابتدایی نمایش در نت فلیکس بیش از 40 میلیون بازدید داشته است.
• پیتر سالیوان قبلا فیلم «مرد شنی» (2017) را ساخته است.

 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

وسواس پنهان

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری