پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Rim of the World

حاشیه دنیا فیلمی امریکایی در ژانر اکشن و ماجراجویی و محصول سال 2019 است. این فیلم توسط جوزف نیکول کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا زک استنتز نوشته است. از بازیگران فیلم می توان به جک گور، میا چک و بنجامین فلورس اشاره کرد. «حاشیه دنیا» در تاریخ 24 می 2019 از طریق سرویس نت فلیکس به نمایش درآمد و مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت.

نویسندگان:
زک استنتز

عوامل:
فیلمبرداری: شین هرلبات
تدوین: وینسنت تابایلون
موسیقی: بیر مک کریری

بودجه کلی: $19,000,000


واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 25% را بر اساس 12 ریویو بدست آورده که معادل نمره 3/8 از 10 است. در سایت متاکریتیک فیلم نمره 30 از 100 را بر اساس نظر 8 منتقد به دست آورده که نشانگر «نقدهای به طور کلی منفی» است.


یادداشتی بر فیلم «حاشیه دنیا»
فیلم جدید جوزف نیکول تمام عناصر یک درام ماجراجویی خوش‎ساخت را دارد، از گروه شخصیت های دوست داشتنی گرفته تا ارجاعات بی شمار به فیلم های قدیمی مثل «پردتور» و «پارک ژوراسیک». فیلم به شکل ماهرانه ای از حس نوستالژی بینندگان استفاده می کند تا آنها را به درون داستان فیلم بکشاند. قبلا سریال «چیزهای عجیب» به بهترین شکل این کار را انجام داده بود اما آنچه «حاشیه دنیا» را به اثری متمایز تبدیل می کند این نکته است که در آن شخصیت پردازی بسیار دقیقی برای تک تک کاراکتر ها انجام شده است، به نحوی که داستان فیلم نشان می دهد چرا تک تک این نوجوان ها هر یک به نحوی ویژگی های قهرمانانه دارند. «حاشیه دنیا» ماجرای چهار نوجوان را روایت می کند که به یک اردوگاه تابستانی می روند. طولی نمی کشد که آنان متوجه حضور موجودات فضایی می شوند و می فهمند که بخش بزرگی از کره زمین توسط آن ها از بین رفته است. آنها سپس یک سرباز ناشناس را پیدا می کنند که قبل از مرگش به آنها اطلاعات مهمی درمورد نحوه شکست دادن این موجودات می دهد. حالا این چهار نفر بدون اینکه امکاناتی داشته باشند باید با اتکا به غریزه‎شان سعی کنند از این مهلکه جان سالم به در ببرند.
هر چهار شخصیت اصلی فیلم ویژگی هایی دارند که باعث می شوند قشرهای مختلف بینندگان با آنها ارتباط برقرار کنند. هر یک از آنها پیش‎داستان مشخص خود را دارند و در نیمه ابتدایی فیلم تمام این جزئیات برای بیننده آشکار می شود. اما فیلم در این نقطه متوقف نشده و در نیمه دوم فیلم شاهد تغییر شخصیت ها هستیم. در بین گروه شخصیت های اصلی داریوش جالب ترین پیش داستان را دارد. وقتی در نیمه دوم فیلم گذشته او کاملا آشکار می شود، بیننده می تواند متوجه انگیزه های او شود. این موضوع آنقدر ظریف پرداخت شده که در انتهای فیلم شخصیت داریوش کاملا تغییر می کند و ویژگی های شخصیتی او تحت تاثیر حمله فضایی ها قرار می گیرد. علاوه بر شخصیت پردازی دقیق، کارگردان سعی کرده در صحنه های مختلف به فیلم های سینمایی دیگر ارجاع دهد. این ارجاعات طرفداران فیلم هایی مثل «ژواسیک پارک» را غافلگیر خواهد کرد. «حاشیه دنیا» یک فیلم ماجراجویی جذاب است که با داستان درگیرکننده و شخصیت پردازی دقیق‎اش می تواند طرفداران این ژانر را حسابی سرگرم کند.
نویسنده: جیمی برودنکس
منبع: www.blackgirlnerds.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 28%
نظر مثبت:
یک فیلم ماجراجویی عالی با داستان جذاب و بازی های خوب. بهترین نکته فیلم اینه که کلی شخصیت دوست داشتنی داره و میتونه به راحتی به یه سریال تبدیل بشه.
نظر منفی:
فیلمنامه این فیلم خیلی بد نوشته شده و فورا باعث خستگی بیننده میشه، از این گذشته دیالوگ ها و تدوین فیلم هم بسیار بی کیفیت هستند.

دیالوگ برگزیده:
لوگان: بعضی وقتا از خودم می پرسم چرا حرف زدن سیاه پوستا از دهه 80 تا الان هیچ تغییری نکرده؟

جزئیات:
• جوزف نیکول قبلا فیلم «رستگاری ترمیناتور» (2009) را کارگردانی کرده است.



همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

حاشیه دنیا

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری