پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم General Commander

«فرمانده ارشد» فیلمی امریکایی در ژانر اکشن و جنایی و محصول سال 2019 است. این فیلم توسط راس کلارکسون و فیلیپه مارتینز کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا لیزا گابریل و فیلیپه مارتینز نوشته اند. از بازیگران فیلم می توان به استیون سیگال، سونیا کولینگ و بایرون گیبسون اشاره کرد. «فرمانده ارشد» در تاریخ 28 می 2019 به صورت مستقیم روی دیسک بلوری عرضه شد.

نویسندگان: 
لیزا گابریل، فیلیپه مارتینز
عوامل:
فیلمبرداری: راس کلارکسون
تدوین: کریس بل، جوردن دیزلبرگ
موسیقی: برونو برونانو

واکنش منتقدها:
اکثر منتقدان بازی های خوب فیلم و کارگردانی جذاب آنرا تحسین کرده اند و همزمان از بعضی جنبه های فیلمنامه و دیالوگ ها ایراد گرفته اند. ایووین ماسکارل از نشریه «اکشن الیت» فیلم را به صورت «یک اکشن معمولی دیگر از استیون سیگال» توصیف کرده و در عین حال کارگردانی صحنه های اکشن فیلم را تحسین کرده است.

یادداشتی بر فیلم «فرمانده ارشد»
جدیدترین فیلم اکشن استیون سیگال به نام فرمانده ارشد درباره موضوع قاچاق اعضای بدن ساخته شده و در آن سیگال نقش یک مامور ویژه سی. آی. ای را بازی می کند که باید یک باند بزرگ قاچاق در آسیا را از بین ببرد. شخصیت استیون سیگال که جیک الکساندر نام دارد برای انجام این عملیات از یک زن میلیاردر هنگ کنگی پول می گیرد و به وسیله این پشتوانه موفق می شود اعضای تیم ویژه قدیمی اش را دور هم جمع کند تا تجارت بی رحمانه قاچاق اعضای بدن را برای همیشه نابود کند. 
در فیلم از لوکیشن های متنوعی استفاده شده و فیلمبردار سعی کرده کمبود بودجه فیلم را با نوردهی مناسب جبران کند. راس کلارکسون که قبلا تجربه ساخت فیلم های اکشن زیادی را در کارنامه دارد به خوبی توانسته از بازیگرانش بازی های مناسب بگیرد. با این وجود برخی ضعف های موجود در کارگردانی جلوه های ویژه باعث شده فیلم از نظر تصویری آسیب زیادی ببیند. استفاده از هلیکوپتر ها و گلوله های CGI نه تنها کمکی به فیلم نکرده اند بلکه باعث شده اند صحنه های اکشن فیلم تاثیرگذاری معمولی شان را هم از دست بدهند. طبق معمول یکی دو سال اخیر، این فیلم هم از حضور سیگال بیشتر استفاده تبلیغاتی کرده و او در بخش های زیادی از فیلم حضور ندارد. خوشبختانه بازیگران فرعی فیلم بازی های با کیفیتی ارائه می دهند و به خصوص از نظر فیزیکی کاملا توانایی بازی در نقش هایشان را دارند. بخش های زیادی از فیلم به ناراحتی تیم ماموران از مرگ همکارشان اختصاص داده شده که باعث می شود فکر کنیم احتمالا فیلمنامه نویس از این مسئله فقط برای زیاد کردن حجم فیلمنامه اش استفاده کرده است. با وجود این ایرادات فیلم همچنان موفق شده تا حد زیادی سرگرم کننده باشد. مبارزه تن به تن سیگال با ران اسمورنبرگ بسیار خوب کارگردانی شده و سیگال توانایی های رزمی اش را در آن به خوبی به نمایش گذاشته است. همچنین برخی از تصاویر گرفته شده در شب بسیار چشم نواز هستند و لحن اکشن فیلم را به خوبی به بیننده معرفی می کنند. «فرمانده ارشد» درست همان چیزی است که از یک اکشن استیون سیگال انتظار دارید، فیلمی پر از ایرادات داستانی و با این حال سرگرم کننده و جذاب.
نویسنده: جان ماتریکس
منبع: www.manlymovie.net


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
نظر مثبت:
یک اکشن جذاب با بازی های خوب و صحنه های مبارزه نفسگیر. شخصیت های فیلم دوست داشتنی هستند و داستان فیلم جوری نوشته شده که بیننده رو فورا با خودش همراه می کنه.
نظر منفی:
یک فیلم بسیار بی کیفیت با کارگردانی ضعیف و فیلمنامه ای که کاملا آماتوری نوشته شده و بیننده خیلی زود ازش خسته میشه.

جزئیات:
• فیلمبرداری این فیلم هشت ماه طول کشیده است.
• راس کلارکسون (کارگردان) قبلا فیلم «ویکسن» (2018) را کارگردانی کرده است.

 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

فرمانده ارشد

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری