پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Bel Canto

بل کانتو فیلمی امریکایی در ژانر درام و محصول سال 2018 است. این فیلم توسط پال وایتز کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا وایتز به همراه آنتونی واینتراب نوشته است. از بازیگران فیلم می توان به به جولیان مور، کن واتانابه و سباستین کخ اشاره کرد. «بل کانتو» در تاریخ 14 سپتامبر 2018 در امریکا به نمایش درآمد.

نویسندگان:
پال وایتز، آنتونی واینتراب

عوامل:
فیلمبرداری: توبیاس داتوم
تدوین: سوزی المیگر
موسیقی: دیوید مجزلین


واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 46% را بر اساس 71 ریویو بدست آورده که معادل نمره 5/43 از 10 است: «داستان بل کانتو گاهی دچار سردرگمی می شود اما بازی های خوب فیلم این مشکلات را جبران می کنند». در سایت متاکریتیک فیلم نمره 53 از 100 را بر اساس نظر 20 منتقد به دست آورده که نشانگر «نقدهای متضاد با هم و متوسط» است.

یادداشتی بر فیلم «بل کانتو»
پال وایتز از زمانی که در دهه 90 با مجموعه فیلم های محبوب «شیرینی امریکایی» پا به عرصه کارگردانی گذاشت تا کنون کارنامه حرفه ای بسیار متنوعی داشته است. او ساخت کمدی های نوجوانانه را در همان سالها کنار گذاشت و بلافاصله آثاری را کارگردانی کرد که جایگاه حرفه ای او را تثبیت کردند. فیلم «مادر بزرگ» (2015) که توسط او ساخته شده بسیار مورد توجه منتقدان قرار گرفت و او این موفقیت را با ساخت سریال «موزارت در جنگل» ادامه داد. به احتمال زیاد همین سریال جرقه های اولیه ساخت «بل کانتو» را در ذهن وایتز ایجاد کرده است چرا که این فیلم از چندین جنبه مختلف تحت تاثیر حس و حال «موزارت در جنگل» قرار دارد.
در «بل کانتو» جولیان مور نقش یک خواننده اپرا (به نام رکسانا کاس) را بازی می کند که توسط یک تاجر ثروتمند دعوت می شود تا یک اجرای خصوصی برای او داشته باشد. رکسانا این دعوت را می پذیرد و به مهمانی مجلل این فرد می رود. در آنجا او با مردی به نام هوسوکاوا آشنا می شود که طرفدار کارهای او است و به زودی صمیمیتی بین آنها به وجود می آید. اما پس از اجرای رکسانا گروهی از مردان مسلح به خانه حمله می کنند و مهمان ها را گروگان می گیرند. آنها تروریست هایی هستند که می خواهند دولت همکارانشان را آزاد کند. این شرایط برای مدت طولانی ای ادامه پیدا می کند و هرچه زمان می گذرد با خطرناک شدن موقعیت، رابطه بین رکسانا و هوسوکاوا صمیمنانه تر می شود.
«بل کانتو» بر اساس کتابی به همین نام اثر «ان پتچت» نوشته شده است. فیلم عناصر بسیار متفاوتی را با هم ترکیب کرده و این کار را به گونه ای انجام داده که نتیجه نهایی به شکل عجیبی خوب از کار درآمده است. فیلم ماجرای گروگانگیری را در پس‎زمینه احساسات و عواطف شخصیت هایش قرار داده و سعی می کند بهترین بازی ممکن را از بازیگران اصلی اش بگیرد. این امر نهایت هوشمندی پال وایتز را نشان می دهد چرا که بازی های فیلم در واقع بزرگترین نقطه قوت آن هستند. جولیان مور و کن واتانابه هر دو در نقش هایشان درخشان ظاهر می شوند و هماهنگی بسیار خوبی با هم دارند. آنها توانسته اند به وجود آمدن عشق در یک موقعیت عجیب را به خوبی نشان دهند و بیننده را کاملا درگیر شخصیت هایشان کنند. دیدن «بل کانتو» تجربه بسیار عجیب و متفاوتی است و خلاقیت کارگردانی پال وایتز را به خوبی نشان می دهد. ممکن است برخی از جزئیات کوچک فیلم را پس از تماشای آن از یاد ببرید اما ماجرای عاشقانه فیلم بسیار تاثیرگذار و به یاد ماندنی از کار درآمده است.

نویسنده: اسکات دیویس
منبع: www.heyuguys.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 46%
نظر مثبت:
ماجرای فیلم خیلی زیبا و تاثیرگذار نوشته شده و بازی جولیان مور توی نقش رکسانا فوق العاده ست. اگر به فیلمای عاشقانه علاقه دارید دیدن این فیلم رو از دست ندید.
نظر منفی:
بازی جولین مور توی فیلم خوبه اما لحن فیلم اصلا مشخص نیست و بیننده متوجه نمیشه که فیلم می خواد یه داستان عاشقانه رو روایت کنه یا داستان هیجانی گروگانگیری رو نشون بده.


جزئیات:
• جولیان مور برای صحنه های آواز فیلم لب‎خوانی انجام داده است. آوازهای فیلم در اصل توسط رنه فلمینگ خوانده شده اند.
• فیلمبرداری این فیلم در مکزیک انجام شده است.
• پال وایتز قبلا فیلم «درمورد یک پسر» (2002) را کارگردانی کرده است.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

بل کانتو

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری