پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم 2 Hrs

دوساعت فیلمی بریتانیایی در ژانر ماجراجویی و محصول سال 2018 است. این فیلم توسط جیمز نیوتون کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا رولاند مور نوشته است. از بازیگران فیلم می توان به هری جرویس، الا ری اسمیت و الحاجی فوفانا اشاره کرد. «دو ساعت» در تاریخ 6 آگوست 2019 در امریکا به نمایش درآمده است.

نویسندگان:
رولاند مور

عوامل:
فیلمبرداری: سارا دین
تدوین: جیم پیج

واکنش منتقدان:
اکثر منتقدان بازی های گروه بازیگران نوجوان فیلم را تحسین کرده اند و از کیفیت فیلمنامه فیلم رضایت داشته اند. برخی منتقدان نسبت به پخش محدود فیلم و کیفیت پایین تریلر و مواد تبلیغاتی فیلم انتقاد داشته اند و ناکامی تجاری فیلم را به این موارد نسبت داده اند.

یادداشتی بر فیلم «دو ساعت»
تیم، ویک و آلف که همکلاسی هستند تصمیم می گیرند اردوی موزه گردی مدرسه را دور بزنند و چند ساعت را آزادانه در شهر بپلکند. آنها ناگهان به کنفرانس خبری یک دانشمند دیوانه برمی خورند که ادعا می کند دستگاهی را ساخته که زمان باقی مانده زندگی افراد را پیش بینی می کند. تیم داخل دستگاه می پرد و دستگاه اعلام می کند که تنها دو ساعت به پایان زندگی او باقی مانده است. تیم از دوستانش می خواهد تا به او کمک کنند کارهای مهم زندگی اش را در عرض دو ساعت به انجام برساند. «دو ساعت» توسط رولاند مور نوشته شده و اولین فیلم بلند جیمز نیوتون (کارگردان) می باشد. این فیلم خانوادگی پیام قابل فهمی دارد، اینکه لازم است قدر زندگی را بدانیم و حتی یک لحظه از آن را هم از دست ندهیم چون مشخص نیست تا کی می توانیم از این نعمت برخوردار باشیم.
فیلمنامه رولاند مورد توسط گروهی از بازیگران با استعداد به خوبی اجرا شده است. هری جرویس بازی بسیار خوبی را در نقش تیم به نمایش می گذارد و به خصوص در صحنه هایی که با خانواده اش دارد بسیار درخشان ظاهر می شود. همچنین هماهنگی او با بازیگران شخصیت های ویک و آلف قابل تحسین است. این هماهنگی نتیجه کارگردانی درست جیمز نیوتون است که تا حدودی دست بازیگران را برای بداهه پردازی باز گذاشته است. بازیگران فیلم با بازی های روانشان باعث می شوند موضوع تلخ فیلم به سوی بازیگوشی و حال و هوای خوب برود. به طور کلی کیفیت فیلمنامه فیلم بالاتر از جنبه های دیگر آن است چرا که به خوبی از پس شخصیت پردازی افراد اصلی داستان به ویژه «تیم» برآمده است و علاوه بر این اجازه نمی دهد فیلم به تکرار بیافتد و جذابیت آنرا با اضافه کردن غافلگیری های بامزه حفظ می کند.
اما به نظرم مهم ترین کشف فیلم فابین کسل است که نقش خواهر تیم را بازی می کند و در تمام صحنه هایی که حضور دارد درخشان ظاهر می شود. او آینده روشنی دارد و بازیگری است که سطح بالاتری از فیلم های نوجوانانه را در بازی اش رعایت می کند. دو ساعت فیلمی نیست که تغییر محسوسی در ژانر فیلمهای نوجوانانه ایجاد کند اما در تمام زمان یک ساعت و نیمه اش خنده دار و درگیرکننده باقی می ماند و مخاطب را وسوسه می کند که منتظر فیلم بعدی جیمز نیوتون و بازیگران آینده دارش بماند.

نویسنده: سارا کارتلند
منبع: www.cautionspoilers.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
نظر مثبت:
خیلی خوشحال شدم که بچه م این فیلم رو داشت می دید و فهمیدم توی اون سه شخصیت دختر وجود دارن که میتونن الگوهای خوبی باشن. همه دخترهای فیلم شخصیت های قوی ای دارند و شبیه کلیشه های فیلمای دبیرستانی نیستند.
نظر منفی:
شخصیت های این فیلم دبیرستانی هستند اما فیلم انگار برای بچه های 11 ساله نوشته شده. داستان فیلم واقعا هیچ جذابیتی نداره.

جزئیات:
این اولین فیلم جیمز نیوتون (کارگردان) است.
اگر از دیدن فیلم های نوجوانانه بریتانیایی لذت می برید، تماشای فیلم «زیردریایی» (2010) را از دست ندهید.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

2 ساعت

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری