پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Precious Cargo

محموله گرانبها فیلمی کانادایی در ژانر اکشن و محصول سال 2016 است. این فیلم توسط مکس آدامز کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا آدامز به همراه پاول سیتاچیت نوشته است. از بازیگران فیلم می توان به مارک پاول گاسلار، بروس ویلیس و کلیر فورلانی اشاره کرد. «محموله گرانبها» در تاریخ 22 آوریل 2016 در امریکا اکران شد.
نویسندگان:
مکس آدامز، پاول سیتاچیت
عوامل:
فیلمبرداری: برندون کاکس
تدوین: رابرت دالوا
موسیقی: جیمز ادوارد بارکر، تیم دسپیک

بودجه کلی: $10,500,000
فروش جهانی: $567,64


واکنش منتقدها:
این فیلم با واکنش منفی منتقدان همراه بوده است. «محموله گرانبها» در سایت راتن تومیتوز امتیاز 0% را بر اساس 21 ریویو بدست آورده که معادل نمره 2/5 از 10 است. در سایت متاکریتیک فیلم نمره 27 از 100 را بر اساس نظر 4 منتقد به دست آورده که نشانگر «نقدهای به طور کلی منفی» است.
«بروس ویلیس باید در فیلمهای بهتری بازی کند»
- ایان فریر (امپایر)

یادداشتی بر فیلم «محموله گرانبها»
در صحنه آخر محموله گرانبها یکی از شخصیت ها دیالوگ آخر فیلم کازابلانکا را می گوید و بینندگان نمایی از مدفوع یک سگ را میبینند. این نما به خوبی کل فیلم را در خود خلاصه می کند؛ اگر مدتهاست آرزو داشتید یک فیلم بد ببینید و به تلاش های نافرجام کارگردانش بخندید محموله گرانبها بهترین انتخاب است. می توان گفت تنها وجه مثبت فیلم این است که به سرعت فراموش می شود، آنقدر سریع که چند دقیقه بعد از پایان فیلم هیچ چیزی از آنرا به یاد نخواهید آورد. فیلم با کارن خیانتکار شروع می شود که قصد دارد یک محموله چند میلیون دلاری را بدزدد که در واقع طعمه مورد نظر رئیسش ادی (بروس ویلیس) بوده است. کارن در این کار شکست میخورد و سپس ادی او را تهدید به مرگ می کند و می گوید باید تمام ضرر و زیان ناشی از این دزدی را جبران کند. کارن که چاره ای جز دست زدن به یک دزدی دیگر ندارد پیش نامزد سابقش جک می رود که او هم خلافکار است اما همسرش که یک دامپزشک است از شغل او خبر ندارد. او از جک می خواهد تا در دزدیدن یک محموله 30 میلیون دلاری الماس به او کمک کند. تیم جک به کارن شک دارند اما خود او به کارن اعتماد کامل دارد و احتمال نمی دهد که کارن برایش نقشه ای داشته باشد.
با همین خلاصه کوتاهی که در بالا خواندید خودتان می توانید تمام داستان را پیشبینی کنید. مثلا وقتی گفتم همسر جک دامپزشک است فورا صحنه ای را تصور کردید که در آن افراد زخمی را پیش همسر جک می برند چون امکان رفتن به بیمارستان را ندارند. این حدس شما و بقیه حدس هایتان درمورد این فیلم صددرصد درست است. «محموله گرانبها» خلاقیتی در داستانش ندارد اما این مسئله وقتی بدتر می شود که بدانید حتی کپی کاری آن هم درست انجام نشده است. به جای اینکه فیلم از آثار تارانتینو با دیالوگ های مفصل و خشونت زیادشان کپی برداری کند، به سراغ آثاری می رود که خود کپی های درجه 2 آثار تارانتینو هستند و در دهه 90 پس از پخش «سگ های انباری» تعداد زیادی از آن ها ساخته شد.
کسانی که فیلم را در سینما دیده اند احتمالا تصور کرده اند که قرار است فیلمی با بازی بروس ویلیس را ببینند اما در واقع ویلیس حضور کوتاهی در فیلم دارد و این حضور دقیقا برای کشاندن بینندگان به سینما بوده است وگرنه نقش های اصلی فیلم را مارک پاول گوسلار و کلیر فورلانی بازی می کنند. ویلیس به رسم پنج شش سال اخیر، تنها در چند صحنه فیلم حضور پیدا کرده که همگی احتمالا در یک روز فیلمبرداری شده اند و در همان ها هم کمترین انرژی ممکن را برای ایفای نقشش گذاشته است. برخلاف نقش های اخیر نیکلاس کیج در فیلم های درجه 2 که باعث سرزنده شدن و انرژی بیشتر این فیلم ها می شود بازی ویلیس تنها می تواند طرفداران او را افسرده کند. در پایان فیلم با پخش قسمت هایی از پشت صحنه از بینندگان پذیرایی می شود که این بخش جذاب ترین قسمت فیلم است. در هیچ یک از این صحنه ها بروس ویلیس حضور ندارد که باعث می شود به دو گزینه فکر کنیم: یا بازی ویلیس آنقدر بی نقص بوده است که هیچ پشت صحنه ای حاوی اشتباهات او وجود ندارد و یا اینکه تمام اشتباهات او (که با پذیرفتن پیشنهاد بازی در فیلم شروع شده) به فیلم نهایی راه یافته اند. اگر فیلم را ببینید به راحتی جواب این سوال را پیدا خواهید کرد.
نویسنده: پیتر سوبزینسکی
منبع: www.rogerebert.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 23%
نظر مثبت:
نقدهای این فیلم بی خود منفی هستند، این فیلم یه اکشن سرگرم کننده ست و اگه نخواید همه چیز رو بیش از حد پیچیده کنید مطمئنا ازش لذت می برید چون داستانش جذابیت زیادی داره.
نظر منفی:
این فیلم فیلمنامه، کارگردانی و بازی های بدی داره و درواقع اونقدر بده که وقتی به نیمه دوم فیلم میرسید نیمه اولش رو یادتون میره.


جزئیات:
اکران فیلم در بریتانیا با فروش عجیب 85 پوند در 5 سینما همراه بوده است.
این دومین همکاری بروس ویلیس و جنی کلی پس از «استخراج» (2015) است.
اشلی کرک و بروس ویلیس قبلا در فیلم «وایس» (2015) هم‎بازی بوده اند.
این اولین فیلم ساخته شده توسط مکس آدامز (کارگردان) است.



همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

محموله گرانبها

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری