پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم The Corrupted

فاسد فیلمی بریتانیایی در ژانر جنایی و محصول سال 2019 است. این فیلم توسط ران اسکالپلو کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا نیک مورکرافت نوشته است. از بازیگران فیلم می توان به سم کلافین، تیموتی اسپال و هیو بونویل اشاره کرد. «فاسد» در تاریخ 10 می 2019 در بریتانیا به طور محدود اکران شد و سپس برای پخش به شبکه های آنلاین نمایش فیلم سپرده شد.
نویسندگان:
نیک مورکرافت
عوامل:
فیلمبرداری: ریچارد مات
تدوین: پیتر کریستلیس
موسیقی: اندرو کاوسینسکی

واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 30% را بر اساس 10 ریویو بدست آورده که معادل نمره 4/83 از 10 است. اکثر منتقدان فیلمنامه فیلم را تحسین کرده اند اما جنبه های فنی ضعیف آنرا مورد انتقاد قرار داده اند.

«فاسد از تریلرهای تلویزیونی معمولی سطح بالاتری دارد»
- جین کاپلان (کاپلان بلانکا)


یادداشتی بر فیلم «فاسد»
اغلب نقدهایی که به این فیلم شده بر این نکته تاکید دارند که «فاسد» هیچ خلاقیت ویژه ای در ژانر جنایی انجام نمی دهد. این نکته شاید تا حدودی درست باشد اما این واقعیت را نباید فراموش کرد که فیلم به هرحال فیلمنامه بسیار خوبی دارد. علاوه بر این فیلمنامه، بازیگران هم توانسته اند لحن مناسب برای این فیلمنامه را پیدا کنند و اغلب در نقش هایشان موفق عمل می کنند. علاوه بر قهرمان فیلم، تیموتی اسپال و هیو بونویل هم در نقش های منفی فیلم کاری که از آنها انتظار می رود را انجام می دهند و بازی خوب آنها باعث شده است تا این فیلم کم هزینه کیفیت لازم برای پخش در سینما را داشته باشد. تیموتی اسپال در بریتانیا یک بازیگر بسیار محبوب به حساب می آید، اگر طرفدار کارهای او هستید باید بگویم تا به حال او را در چنین نقشی ندیده اید. شخصیت کلیفورد کالن با بازی او فردی فاسد و طماع است که برای از بین بردن دشمنانش هیچ شکی به خود راه نمی دهد. نقش هیو بونویل اندکی ملایم تر است اما بازهم تغییر چشمگیری به نسبت نقش او در «دانتون ابی» دارد.
از نظر من «فاسد» فیلمی سرگرم کننده بود که هیچ دیالوگ اضافه ای نداشت و سم کلافین در نقش اصلی آن توانسته بود به خوبی شخصیتی دوست داشتنی بسازد، کسی که بینندگان به او نزدیک می شوند و همراه با او درگیر مشکلات و دغدغه های شخصی اش می شوند. مثل هر تریلر خوب دیگری «فاسد» هم بیننده را در این تعلیق قرار می دهد که به چه کسی می تواند اعتماد کند و چه کسی فاسد است. این سوال درمورد تعداد زیادی از افسرهای پلیس لندن مطرح می شود و بیننده کاملا درگیر حل این معما می شود. ران اسکالپلو (کارگردان) توانسته با استفاده از تکنیک های کلاسیک این ژانر فضایی نامطمئن و سرشار از اظطراب بسازد که انگار می خواهد شخصیت اصلی اش را در خود ببلعد. اگر طرفدار فیلم های تریلر هستید از دیدن این فیلم پشیمان نخواهید شد.

نویسنده: نیکلاس بل
منبع: www.Ioncinema.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 50%
نظر مثبت:
«فاسد» فیلم گنگستری خیلی خوبیه و میتونه کاری کنه که بیننده گذر زمان رو اصلا متوجه نشه چون داستان جذابی داره. تمام بازیگرا از پس نقش هاشون براومدن.
نظر منفی:
بعضی از صحنه های فیلم خوب و تاثیرگذارن اما فیلم یکدست نیست و بعضی جاها کیفیتش خیلی افت می کنه. علاوه بر این داستان فیلم تا حد زیادی قابل پیشبینیه.

دیالوگ برگزیده:
ریموند الری: این شهر فقط با فساد سرپا مونده.

جزئیات:
برادران کلافین (سم و جو) در فیلم نقش دو برادر را بازی می کنند.
ران اسکالپلو قبلا فیلم «اسم من لنی است» (2017) را ساخته است.



همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

فاسد

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری