پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Angel Has Fallen

انجل سقوط کرده است فیلمی امریکایی در ژانر اکشن و هیجانی و محصول سال 2019 است. این فیلم که توسط ریک رومان واگ کارگردانی شده سومین فیلم از مجموعه «سقوط» می باشد و داستان آن پس از «الیمپوس سقوط کرده است» (2013) و «لندن سقوط کرده است» (2016) می گذرد. از بازیگران مطرح فیلم می توان به جرارد باتلر، آلان سیگل، مت اوتول و جان تامسون اشاره کرد. فیلم در تاریخ 23 آگوست 2019 در امریکا اکران خود را آغاز کرد و به فروش جهانی 147 میلیون دلاری رسید.

نویسندگان:
روبرت مارک کامن، مت کوک، ریک رومان واگ

عوامل:
فیلمبرداری: جولز او. لاگلین
تدوین: گابریل فلمینگ
موسیقی: دیوید باکلی

بودجه کلی: $40,000,000
فروش جهانی: $147,501,990

واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 39% را بر اساس 172 ریویو بدست آورده که معادل نمره 4/97 از 10 است: «این فیلم هم مانند آثار قبلی این مجموعه تلاشی برای ساختن یک فیلم اکشن متوسط است که هرچند تا حدودی در این کار موفق است اما به فیلمی به یادماندنی تبدیل نمی شود». در سایت متاکریتیک فیلم نمره 45 از 100 را بر اساس نظر 32 منتقد به دست آورده که نشانگر «نقدهای متضاد با هم و متوسط» است.
«این فیلم نسبت به دو فیلم قبلی این مجموعه فیلم بهتری نیست اما نسبت به آنها سرگرم کننده تر است و این ویژگی را تا حد زیادی مدیون بازی نیک نالت در نقش پدر جرارد باتلر است»

یادداشتی بر فیلم «انجل سقوط کرده است»
یک مامور اطلاعاتی امریکایی به نام مایک بنینگ ماموریت حفاظت از رئیس جمهور را برعهده دارد. در طول یک سفر ماهیگیری چند پهباد به رئیس جمهور سوءقصد میکنند. مایک موفق می شود رئیس جمهور را نجات دهد اما بقیه ماموران حفاظتی کشته می شوند. رئیس جمهور به کما می رود و وقتی مایک بیدار می شود به اتهام حمله تروریستی به رئیس جمهور دستگیر می شود. مایک از زندان فرار می کنند و حالا علاوه بر پاک کردن این اتهامات از خودش باید از رئیس جمهور نیز محافظت کند.
داستان «انجل سقوط کرده است» پس از ماجراهای فیلم قبلی اتفاق می افتد و فیلم همچنان به همان سبک و سیاق اکشن فیلم های قبل وفادار می ماند بدون آنکه چیز جدیدی به آن اضافه کند. طراحی صحنه های تیراندازی و جنگ در فیلم با دوربین لرزان، تدوین سریع و بدلکاری هایی انجام شده که سالهاست در فیلم های اکشن مورد استفاده قرار می گیرد. داستان فیلم هم از همان الگوهای از پیش موجود تبعیت می کند اما با چند گره گشایی غافلگیر کننده اجازه نمی دهد حوصله بینندگانش سر برود. داستان چند سرنخ از تروریست های واقعی به مخاطب می دهد و با آنها بازی می کند. بینندگانی که دقت زیادی موقع فیلم دیدن دارند احتمالا به سرعت معما را حل خواهند کرد اما حتی آنان هم تا وقتی که فیلم پاسخ معما را می دهد با آن همراه می مانند. یک جنبه جذاب فیلم رابطه مایک و پدرش کلی بنینگ است. بازی نیک ناتل در نقش کلی که یک کهنه سرباز حنگ ویتنام است از لحاظ عاطفی فیلم را غنی می کند و همچنین مقدار کافی ای بدبینی به آن تزریق می کند که در فیلمهای این چنینی بسیار مفید است.
اگر شوخی های دیوانه وار بیشتری در فیلم گنجانده می شد فیلم لذت بخش تری را شاهد می بودیم اما بازیگران مجبورند با دیالوگ هایی دست و پنجه نرم کنند که جذابیت زیادی ندارند و با این حال با موفقیت نقش هایشان را بازی می کنند. مورگان فریمن، لنس ردیک و دنی هیوستون بسیار خوب از پس نقش هایشان برآمده است اما دیالوگ های ضعیف گاهی به بازی آنان ضربه می زند. جلوه های ویژه صحنه ای فیلم مانند بدلکاری ها عالی انجام شده اند اما جلوه های ویژه CGI فیلم به نسبت آثار دیگر ژانر اکشن از کیفیت کمتری برخوردارند. با زمانی حدود 114 دقیقه «انجل سقوط کرده است» به یک فیلم هیجانی درگیر کننده تبدیل شده است که اجازه نمی دهد آدرنالین خونتان پایین بیاید و هرچند فیلم آنچنان عمیقی نیست اما در کل زمان خود بینندگانش را سرگرم می کند.

واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 93%
نظر مثبت:
اگر از دو فیلم قبلی این مجموعه لذت بردید این فیلم هم همون فرمول ها رو پیاده می کنه. انتظار یک داستان عمیق رو نداشته اما کلی صحنه های مبارزه نفس گیر توی فیلم هست که اجازه نمی دن سرعت فیلم هیچوقت پایین بیاد.
نظر منفی:
داستان فیلم خیلی غیرمنطقیه و حماقت مامورهای دیگه واقعا برای من قابل هضم نبود. دو فیلم قبلی عالی بودن اما این بدترین پایانی بود که میتونستن برای یه سه گانه بسازن.

دیالوگ برگزیده:
آلان ترومبال: لحظات سخت زندگی هستن که بهمون نشون میدن چه آدمایی هستیم.

جزئیات:
قبل از فیلمبرداری این فیلم جرارد باتلر در یک حادثه موتور سواری آسیب دیده بود و به همین خاطر فیلمبرداری سه ماه به تاخیر افتاد.
مورگان فریمن در مصاحبه ای عنوان کرده که این فیلم را هم مانند دو فیلم قبلی این مجموعه تنها به خاطر پول بازی کرده است.
جرارد باتلر و مورگان فریمن تنها بازیگرانی هستند که در هر سه فیلم این مجموعه بازی میکنند.
بودجه این فیلم تقریبا نصف فیلم اول این مجموعه «الیمپوس سقوط کرده است» (2013) است. انجل سقوط کرده است با بودجه 40 میلیونی ساخته شده است.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

فرشته سقوط کرد

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری