پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Uyare

صعود فیلمی هندی در ژانر درام و محصول سال 2019 است. این فیلم توسط مانو آشوکان کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا بابی و سانجای پرکاش نوشته اند. از بازیگران فیلم می توان به پارواتی تیروتو، آصف علی و توینو توماس اشاره کرد. «صعود» در تاریخ 26 آوریل 2019 در هند اکران شد و مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.
نویسندگان: 
بابی پرکاش، سانجای پرکاش
عوامل:
فیلمبرداری: موکش مورالیدهاران
تدوین: ماهش نارایانان
موسیقی: گوپی سوندار

واکنش منتقدها:
اکثر منتقدان هندی این فیلم را از نظر داستان و بازی ها تحسین کرده اند. روزنامه نیوایندین اکسپرس از پنج ستاره به فیلم چهار ستاره داده و نوشته است: «از نمای اول تا آخر فیلم پر از ظرافت و دقت در فیلمسازی است». همچنین نشریه دکان کرونیکل فیلم را «تاثیرگذار و به یادماندنی» خوانده و آنرا از بهترین آثار سینمای هند در سال 2019 دانسته است.


یادداشتی بر فیلم «صعود»
درست قبل از اینکه شخصیت پالاوی در فیلم صعود بخواهد اولین پروازش به عنوان خلبان را تجربه کند، در صفحه اش در یک شبکه اجتماعی می نویسد: «هنوز تمام نشده». او همیشه سعی می کند در مقابل سختی های زندگی مقاومت کند و این دشواری ها را همیشه با امید پشت سر می گذارد. او از 14 سالگی آرزو داشته خلبان شود و حالا موفق شده به آکادمی خلبانی راه پیدا کند و با اجازه نامزدش می تواند در کلاس های این آکادمی شرکت کند. اما برای او برقرار کردن تعادل بین زندگی حرفه ای و شخصی اش سخت است و وقتی نامزدش از روی عصبانیت با اسید به او حمله می کند، انگار تمام آرزوهایش در یک لحظه به باد می رود.
بدون تردید مهم ترین دلیل موفقیت «صعود» بازی بی نقص پارواتی تیروتو در نقش اصلی فیلم است که با شدت و ظرافت خاصی در صحنه های تلخ فیلم نقش آفرینی می کند. او به گونه ای بسیار باورپذیر تغییر شخصیتش از یک دانشجوی خلبانی به قربانی اسیدپاشی را به تصویر می کشد و موفق می شود تمام توانایی هایش را در زبان بدن‎اش متجلی کند. صحنه هایی که درمورد ارتباط او و پدرش هستند به شکل بسیار زیبایی توسط فیلمنامه نویسان فیلم نوشته شده اند و بازی بازیگران در آنها قطعا بینندگان را احساساتی خواهد کرد.
تصویری که آصف علی از شخصیت منفی فیلم (گویند) ارائه می دهد به هیچ وجه سطحی نیست و می تواند جنبه های تازه ای از این اشخاص بیمار را به بینندگان نشان دهد. مانو آشوکان (کارگردان) که در اینجا نخستین تجربه کارگردانی اش را گذرانده تسلطی مثال زدنی روی ابزارهای سینمایی از خودش نشان می دهد و از نظر تکنیکی فیلمی بی نقص ساخته است. البته موفقیت فیلم به طور کلی تا حد زیادی مدیون فیلمنامه بسیار خوب برادران پرکاش است که در سالهای اخیر نشان داده اند توانایی زیادی در نوشتن آثار شخصیت محور دارند. این فیلم کلیشه های سینمای بالیوود را پشت سر می گذارد و در آن شاهد داستان تکراری موفقیت های یک سوپراستار سینمایی نیستیم. در اینجا داستان و کارگردانی خوب باعث موفقیت فیلم شده و داستانی که روایت می شود ماجرایی عبرت آموز و بسیار تکان دهنده است که به راحتی می تواند با تمام مخاطبان ارتباط برقرار کند.

نویسنده: آنجانا جورج
منبع: www.indiatimes.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
نظر مثبت:
این فیلم قطعا یکی از 5 فیلم برتر سال سینمای هنده. داستان فیلم بی نهایت تاثیرگذاره و بازی ها و کارگردانی اون هم حرف نداره. اگه به سینمای هند علاقه دارید این فیلم رو از دست ندید.
نظر منفی:
داستان فیلم خیلی غم انگیزه و کند جلو میره. با اینکه بازی شخصیت اصلی خوبه اما داستان فیلم برای من باورپذیر نبود.

جزئیات:
این اولین فیلم مانو آشوکان است.
اگر به بازی پارواتی تیروتو علاقه دارید، فیلم «ویروس» (2019) را ببینید.



 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

صعود

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری