پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم A Boy Called Sailboat

«پسری به نام سیلبوت» فیلمی امریکایی در ژانر درام و کمدی و محصول سال 2018 است. این فیلم توسط کامرون ناگنت کارگردانی و نوشته شده است. از بازیگران فیلم می توان به جی کی سیمونز و کینو ویلسون اشاره کرد. این فیلم در جشنواره پرسکات برای اولین بار اکران شد و مورد استقبال منتقدان قرار گرفت و سپس در تاریخ 5 فوریه 2019 وارد سرویس های آنلاین پخش فیلم شد.

نویسندگان:
کامرون ناگنت

عوامل:
فیلمبرداری: جان گرت
تدوین: کامرون ناگنت
موسیقی: لئونارد گریگوریان، اسلاوا گریگوریان


جوایز:
برنده جایزه بهترین فیلم از جشنواره فیلم آدلاید
برنده جایزه بهترین بهترین کارگردانی از جشنواره فیلم بوستون
برنده جایزه بهترین فیلمنامه از جشنواره فیلم بوستون
برنده جایزه بهترین فیلم مستقل از جشنواره فیلم پرسکات
(لیست کامل جوایز)

واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 80% را بر اساس 15 ریویو بدست آورده که معادل نمره 6/27 از 10 است. منتقدان از کارگردانی فیلم و همچنین فیلمنامه خانوادگی دلنشین آن استقبال زیادی کرده و بازی بازیگر جوان فیلم جولیان سانچز را تحسین کرده اند.
«گرفتن چنین بازی های از بازیگران کم سن و سال کار آسانی نیست»
- بیل آرسنو (مدیوم)

یادداشتی بر فیلم «پسری به نام سیلبوت»
درست مانند شخصیت اصلی فیلم که یک قطعه موسیقی بی نقص می سازد، کامرون ناگنت (کارگردان فیلم) هم موفق می شود در اولین فیلم بلند خود به هماهنگی ای چشم گیر بین عناصر فیلمش دست پیدا کند. داستانی درگیر کننده و جذاب درمورد خانواده، عشق و قدرت موسیقی که با بازی های عالی بازیگران کودک خود موفق می شود به تاثیرگذاری بالایی دست پیدا کند.
عنصر اساسی داستان فیلم گیتار کوچکی است که سیلبوت آنرا داخل سطل آشغال پیدا می کند. او و سازش دیگر جدایی پذیر نیستند و وقتی مادربزرگ پیرش از او می خواهد که برایش آهنگی بنویسد او شروع به یاد گیری نوازندگی می کند. فیلم شخصیت های مهربانی دارد و به همین خاطر هیچ کشمکش سطحی و قابل پیشبینی ای در آن رخ نمی دهد. بزرگترین پیروزی فیلم در برخورد آن با موسیقی ای است که سیلبوت برای مادربزرگش می سازد. ما هیچوقت نمی بینیم که او چه چیزی را اجرا می کند و تنها واکنش های شنوندگان را می بینیم. استفاده فیلم از المان های محلی جنوب غربی امریکا تحسین برانگیز است. بیابان و طوفان شن مدام به خانه سیلبوت و خانواده اش حمله می کنند و انگار می خواهند جمع صمیمی و کوچک آنها را از بین ببرند. تصویر برداری زیبای جان گرت باعث می شود داستان دلنشین فیلم با تاثیرگذاری بیشتری بینندگان را جذب خود کند و موسیقی برادران گریگوریان فضا را به خوبی برای صحنه های عاطفی فیلم آماده می کند. بازی خوب جولیان سانچز در نقش سیلبوت با بازی های خوب بازیگران کودک دیگر در نقش های مکمل کامل می شود. کینو ویلسون در نقش پیتی و زیا پیرسون در نقش مندی بازی هایی ارائه می دهند که توانایی بالای کامرون ناگت در بازی گرفتن از کودکان را به خوبی نشان می دهد.
کارگردان فیلم استعدادش در ساخت صحنه های کمدی عمیق را به خوبی نشان داده است که به فیلمش رنگ و بویی شبیه به آثار وس اندرسون می دهد. او به خوبی تمام جزئیات فیلمش را برای نمایش دیدگاه هنری خودش به کار گرفته است و نتیجه هرچند هنوز بی نقص نیست اما آینده ای درخشان را برای این کارگردان پیشبینی می کند. اگر به فیلم های کمدی خانوادگی علاقه دارید از دیدن سیلبوت پیشمان نخواهید شد، فیلمی که با آثار خانوادگی معمولی فرق دارد و در بسیاری لحظات از آنها بهتر است.

نویسنده: بابی لپیر
منبع: www.filmthreat.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 77%
نظر مثبت:
یک فیلم احساسی بسیار عالی که داستان خیلی خوبی داره و شوخی هاش همگی کار می کنن. یه فیلم کوچولو و بی ادعا که به تمام اهدافش رسیده و اشتباهاتش خیلی کم هستن.
نظر منفی:
بازی بازیگرهای کودک فیلم عالی هستن اما داستان اون بیش از حد زوری و مصنوعی نوشته شده و باورپذیر نیست.

دیالوگ برگزیده:
سیلبوت: بعضی چیزها فقط برای این اتفاق می افتن که یه سری چیزای مهمتر بعدش اتفاق بیوفتن.

جزئیات:
کارگردان فیلم و همسرش در استرالیا زندگی می کنند و به همین خاطر جستجوی اولیه برای لوکیشن فیلمبرداری را با استفاده از نرم افزار گوگل ارث انجام داده اند.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

پسری به نام سیلبوت

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری