پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Jumanji: The Next Level

جومانجی: سطح بعدی فیلمی امریکایی در ژانر فانتزی و ماجراجویی و محصول سال 2019 است. این فیلم توسط جیک کاسدان نوشته شده و کارگردانی شده است. این فیلم ادامه ای بر فیلم سال 2017 جومانجی (جومانجی: به جنگل خوش آمدید) می باشد و سومین فیلم از سری جومانجی است. از بازیگران فیلم میتوان به دواین جانسون (راک)، جک بلک، کوین هارت و نیک جوناس اشاره کرد. جومانجی: سطح بعدی در 13 دسامبر 2019 توسط شرکت سونی پخش شد و به فروش 790 میلیون دلاری رسید که با توجه به بودجه 152 میلیون دلاری آن یک موفقیت تجاری بزرگ برای این شرکت به حساب می آید. دنباله بعدی این سری هم اکنون در دست ساخت است.

نویسندگان: 
جیک کاسدان، جف پرینکر، اسکات روزنبرگ

عوامل:
فیلمبرداری: گیولا پادوس
تدوین: مارک هلفریش، استیو ادواردز، تارا تیمپونه
موسیقی: هنری جکمن

بودجه کلی: $125,000,000
فروش جهانی: $790,853,234

واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 71% را بر اساس 229 ریویو بدست آورده که معادل نمره 6/03 از 10 است: «مثل همه بازی های خوب، این مرحله از جومانجی هم عانصر اصلی داستان را در خود حفظ می کند و همزمان جیزهای جدیدی را به آن اضافه می کند». در سایت متاکریتیک فیلم نمره 58 از 100 را بر اساس نظر 37 منتقد به دست آورده که نشانگر «نقدهایی متضاد با هم و متوسط» است.
«خیلی خوشحالم که این فیلم طوری ساخته شده که ما را برای آمدن یک فیلم دیگر مشتاق نگه می دارد.»
- ازیکول بوئتی (اوستروسین)



یادداشتی بر فیلم «جومانجی: سطح بعدی»
بعد از ماجراهای فیلم قبل قهرمانان داستان در حال گذراندن زندگی معمولشان هستند اما در حالیکه مارتا بتانی و فریج توانسته اند با زندگی جدیدشان به خوبی کنا بیایند اسپنسر همچنان مشکلاتی دارد. او در نیویورک زندگی میکند و به همین خاطر رابطه عاشقانه اش با مارتا دچار مشکلاتی می شود. اسپنسر بازی شکسته شده جومانجی را پیش خود نگه میدارد و مشغول آن می شود وقتی دوستانش متوجه می شوند که او غیبش زده برای یافتن او بار دیگر وارد دنیای جومانجی می شوند. این بار پدربزرگ اسپنسر ادی (با بازی دنی دویتو) و دوست او میلو (دنی گلوور) هم در بازی شرکت می کنند.
بازیگران اصلی فیلم دواین جانسون، جک بلک کوین هارت و کارن گیلیان به سرعت ریتم مناسب بازیشان را درون جومانجی پیدا می کنند. هماهنگی بسیار خوبی بین گروه بازیگران وجود دارد و با اینکه در این فیلم یک تم تغییر شخصیت (عوض شدن بدن شخصیت ها با هم) نیز وجود دارد، بازیگران به خوبی از عهده آن بر می آیند. بازی دواین جانسون (راک) و کوین هارت در کنار هم زوج بسیار خوبی را ساخته است، چرا که این دو مدام کاریزمای همدیگر را به بازی می گیرند و لحظات بامزه ای را خلق می کنند. شخصیت های جدیدی که با بازی دنی دویتو و دنی گلوور به فیلم اضافه شده اند یک داستان فرعی به فیلم اضافه کرده اند که به نوعی پس زمینه عاطفی فیلم را فراهم می کند و به داستان آن عمق بیشتری می دهد. این دو بازیگر از تجربه زیادشان به خوبی استفاده می کنند و به خصوص بازی دویتو در فیلم بسیار جذاب از کار درآمده است. یکی از غافلگیری های دیگری که در بازی های فیلم وجود دارد کارن گیلان است که توانایی اش در ایفای صحنه هایی که دشواری فیزیکی دارند را به خوبی نشان می دهد. 
کارگردان فیلم جیک کاسدان به خوبی می داند چگونه از نقاط قوت بازیگرانش به بهترین شکل استفاده کند اما با وجود اضافه کردن شخصیت های جدید به فیلم داستان آن پس از مدتی کمی تکراری می شود. همچنین مانند فیلم قبل ضدقهرمان فیلم جذابیت چندانی ندارد. هرچند به علت اینکه تمرکز فیلم روی شخصیت های اصلی می ماند این مشکل آسیبی به فیلم نمی زند. داستان فیلم مسیری تقریبا مشابه با فیلم قبلی را طی می کند اما با بازی خوب بازیگران به هیچ وجه تکراری به نظر نمی رسد و هیچ کدام از سکانس های مهیج فیلم باعث خستگی مخاطب نمی شوند. هرچند برخی مشکلات فیلم اول در اینجا هم وجود دارند اما این مشکلات اصلا به چشم نمی آیند و جومانجی با «مرحله بعد» موفق می شود یک دنباله جذاب دیگر برای این مجموعه بسازد. 

واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 87%
نظر مثبت:
فیلم دنباله خیلی خوبی برای جومانجیه و احتمالا دوباره نگاش میکنم. شوخی های فیلم واقعا آدمو روده بر می کنن. اگه اوایل فیلم خیلی جذبش نشدید عجله نکنید هرچی میگذره فیلم بهتر و بهتر میشه.
نظر منفی:
اگر چند ماه دیگه کسی رو پیدا کنم که هنوز چیزی از این فیلم یادش مونده باشه همونجا بهش هزار دلار میدم. فیلم سطحی و فراموش شدنیه بر خلاف فیلم اصلی که تا الان هم بعضی صحنه هاش توی ذهنم موندن.

دیالوگ برگزیده:
ادی: پیر شدن یه نعمته. گاهی این رو فراموش می کنیم اما از جوون مرگ شدن که بهتره!

جزئیات:
فیلم یکی از سریع ترین اکران های هالیوودی را داشته است و تنها هفت ماه پس از پایان فیلمبرداری، اکران آن آغاز شد. تولیدات هالیوود معمولا یک سال پیش از اکران تولیدشان به پایان می رسد.
الکس نام دخترش را بتانی گذاشته است چون کسی که در فیلم قبلی جومانجی جانش را نجات داد شخصیت بتانی بود.
فیلم محیط اصلی جومانجی را گسترش می دهد و در آن شخصیت ها به صحرا و کوه های برفی می روند.
در طول فیلمبرداری جک بلک پشت صحنه های فیلم را در کانال شخصی اش در یوتیوب آپلود می کرد. این ویدیوها هم اکنون نیز در دسترس هستند.
مدیر دوبلاژ : امیرحسین صفائی 

 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

جومانجی : سطح بعدی

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری