پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Playing with Fire

بازی با آتش فیلمی امریکایی در ژانر خانوادگی و کمدی و محصول سال 2019 است. این فیلم توسط اندی فیکمن کارگردانی شده است و فیلمنامه آنرا دن اون و مت لیبرمن نوشته اند. از بازیگران فیلم میتوان به جان سینا، کیگان مایکل کی و جان لاگیزمو اشاره کرد. فیلم از تاریخ 8 نوامبر 2019 در سینماهای امریکا به نمایش درآمد و موفق شد به فروش جهانی 66 میلیون دلاری برسد که با توجه به بودجه 30 میلیون دلاری فیلم فروش بالایی به حساب نمی آید.
نویسندگان:
دن اون، مت لیبرمن
عوامل:
فیلمبرداری: دین سملر
تدوین: الیزابت رونالدزدوتیر
موسیقی: ناتان وانگ

واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 21% را بر اساس 71 ریویو بدست آورده که معادل نمره 7/35 از 10 است. در سایت متاکریتیک فیلم نمره 24 از 100 را بر اساس نظر 14 منتقد به دست آورده که نشانگر «نقدهای به طور کلی منفی» است.
«بازی جان سینا بزرگترین نقطه قوت فیلم است»
- شان ادواردز (فاکس 4)

یادداشتی بر فیلم «بازی با آتش»
انگار هر کشتی گیری که بازیگری را شروع کند باید در مجموعه ای فیلمهای خانوادگی عجیب و غریب بازی کند. راک در فیلم «پری دندان»، هالک هوگان در «آقای پرستار» و د میز در فیلم «دستیار کوچک بابانوئل» بازی کردند. حالا و در آخرین مورد جان سینا در فیلم «بازی با آتش» ایفای نقش کرده است. یک فیلم خانوادگی بامزه که از کلیشه ها فرار نمی کند و کلی صحنه های زد و خورد خنده دار دارد و جان سینا در ساختن این لحظات جذاب نقش مهمی دارد.
جان سینا در این فیلم نقش کاپیتان جیک کارسون را دارد که یک آتش نشان ماهر است و به شغلش بسیار علاقه دارد. بسیاری از اعضای واحد او آنجا را ترک کرده اند و ارتقای شغلی گرفته اند اما او همچنان در این واحد به همراه مارک (کیچان مایکل کی) و رودریگو (جان لاگیزمو) مشغول به کار است. آنها در یک عملیات نجات سه کودک را نجات می دهند اما والدین آنها می گویند که به خاطر طوفان نمی توانند آنها را به خانه ببرند و به همین خاطر آتش نشان ها مجبور می شوند برای یک شب مراقبت از این بچه ها را به عهده بگیرند.
این داستان اولیه مشابه فیلمهای خانوادگی بسیاری در سالهای اخیر است. فیلم هایی که با این فرمول ساده همیشه موفق می شوند بینندگانشان را سرگرم کنند و این فیلم هم از این قاعده مستثنی نیست. جان سینا با کاریزمای خود هم رهبری گروه را برعهده دارد و هم خونگرمی ای دارد که همیشه در فیلمها و مسابقات کشتی اش شاهد آن بوده ایم. حضور او در صحنه های کمدی همیشه حضوری دوست داشتنی دارد و باعث سرگرمی بینندگان می شود. اما بازی های همکاران جان سینا هم در فیلم تاثیرگذار است. کیگان مایکل کی که بازیگری را بیشتر در آیتم های کمدی تجربه کرده، در این فیلم تمام 90 دقیقه را به صورت بداهه بازی می کند و تقریبا همیشه موفق می شود از بینندگان خنده بگیرد. بدون تردید مخاطبان اصلی فیلم کودکان هستند و بازی جان لاگیزمو با انرژی انفجاری اش می تواند برای این گروه مخاطبان بسیار جذاب باشد.
یکی از عواملی که باعث شده لحن دوستانه فیلم حفظ شود، عدم سخت گیری درمورد بازیگران کودک فیلم بوده است. کاملا مشخص است که این سه کودک از بازی در فیلم بسیار لذت می برند چراکه دستورالعمل های کلی ای به آنان داده شده و کارگردان راه را برای خلاقیت فردی آنها باز گذاشته است. در میان این شخصیت ها کریستین از همه دوست داشتنی تر است کودک کنجکاوی که مجذوب شغل پرخطر آتش نشان ها شده است. اما در نهایت این جان سیناست که فیلم را به سطح بالاتری از سرگرمی می رساند. او بازیگری توانا در ژانر کمدی و کاملا شایسته موفقیتی است که در خارج از دنیای کشتی به دست آورده است. موفقیت او در بازیگری به این نکته برمی گردد که او نه تنها در اجرای کمدی های فیزیکی توانایی دارد بلکه حاضر است چهره همیشگی خود را کنار بگذارد و خود را کاملا در شخصیت هایی که برایش نوشته می شوند غرق کند، بدون شک موفقیت های او در بازیگری ادامه دار خواهد بود.
واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 77%
نظر مثبت:
باید دقت کنید که مخاطب اصلی این فیلم بچه ها هستن. فیلم با اینکه داستان محکمی نداره اما مجموعه ای از صحنه های کمدی بامزه رو کنار هم میاره که حسابی بیننده ها رو سرگرم میکنن. همه بازیگرها خیلی خوب بداهه پردازی کردن و تونستن از پس این صحنه ها بر بیان به خصوص جان سینا که بازیش از همیشه دوست داشتنی تره.
نظر منفی:
بازی های بد، فیلمنامه ای که احساس می کنم اصلا وجود نداشته و کارگردانی افتضاح. در وصف بدی فیلم فقط این رو بگم که جان لاگیزمو توی واقعیت کمدینه و توی این فیلم یه بار هم نمیتونه خنده بگیره. تنها کسی که یکم از بقیه بهتره کیگان مایکل کی هست.

دیالوگ برگزیده:
فرمانده ریچاردز: کسایی که بهت اهمیت میدن و تو بهشون اهمیت میدی مزاحم نیستن، فقط اونان که باعث میشن آدم بتونه به کارش ادامه بده.

جزئیات:
در جایی از فیلم کاپیتان به اکس می گوید: «من دیدم که با وولورین مبارزه میکردی» این اشاره به فیلم ایکس من (2000) است که در آن تایلر مین (بازیگر نقش اکس) در نقش دشمن وولورین بازی می کند.
جان سینا در سال 2019 علاوه بر این فیلم در فیلم «دولیتل» هم بازی کرده است (به عنوان صدا پیشه).
کارگردان فیلم اندی فیکمن پیشتر فیلم راهنمای والدین (2012) را ساخته بود.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

بازی با آتش

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری