پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Let It Snow

بگذار برف ببارد فیلمی امریکایی در ژانر کمدی و محصول سال 2019 است. فیلم توسط لوک اسنلین کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا کی کانون بر اساس رمانی به همین نام نوشته است. از بازیگران فیلم می توان به ایزابل مرسد، متیو نوزکا و شامیک مور اشاره کرد. فیلم در تاریخ 8 نوامبر 2018 توسط سرویس آنلاین نت فلیکس پخش شد.
نویسندگان:
جولیان فلوز
عوامل:
فیلمبرداری: جف کاتر، ماروین ماتیکا
تدوین: اوان هنکه
موسیقی: کیگان دویت
واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 81% را بر اساس 26 ریویو بدست آورده که معادل نمره 5/7 از 10 است: «بگذار برف ببارد کلیشه ای اما دلنشین است. فیلم داستان ساده اش را با بازی های خوب و حس و حال دوست داشتنی اش تزئین می کند و به فیلمی دیدنی تبدیل می شود».
«حتی اگر هزار فیلم کریسمسی دیگر مثل این دیده باشید باز هم می توانید از دیدنش لذت ببرید»
- هارولد کمراد (اسلیت)
یادداشتی بر فیلم «بگذار برف ببارد»
یک فرمول جواب پس داده و مشخص برای همه فیلمهای تلویزیونی/ اینترنتی با موضوع کریسمس وجود دارد. اگر بازیگران یک فیلم بتوانند به خوبی به داستان فیلم روح بدمند، این فرمول همیشه جواب میدهد و نتیجه فیلمی قابل پیشبینی اما سرگرم کننده می شود. به نظر من «بگذار برف ببارد» کاملا از این فرمول تبعیت نمی کند و تغییرات جذابی را به آن اضافه کرده است. فیلم از رمانی به همین نام اقتباس شده و تنها کلیات داستان آنرا رعایت کرده است و در طراحی جزئیات آزادانه عمل کرده است.
در حالیکه ممکن است بعضی از نقاط داستان همچنان قابل پیشبینی باشد اما گروه عالی بازیگران این مشکلات را کاملا جبران می کنند. لوک اسنلین (کارگردان) سعی کرده است تا نسخه ای نوجوانانه از «درواقع عشق» را بسازد و موفق می شود در راه این هدف از نهایت استعداد بازیگرانش استفاده کند. بهترین بخش فیلم داستان فرعی ای است که به ماجرای عاشقانه کری و دوری می پردازد. رابطه عاطفی این دو به قدری واقعی و زیبا به تصویر کشیده شده که بازیگران حتی بدون رد و بدل کردن کلمه ای می توانند عمیق ترین احساساتشان را بروز دهند.
فیلمنامه «بگذار برف ببارد» موفق می شود به بهترین شکل این داستان های فرعی مختلف را در تعادل نگه دارد و به همین خاطر است که فیلم ترکیبی از شادی و غم و روایتی دلنشین است که می تواند تاثیرگذار باشد بدون اینکه به دام احساسات گرایی بیافتد. کارگردانی اسنلین فضای برفی شهر را به مکانی تبدیل می کند که برای تعریف کردن چنین داستانی مناسب است، جایی که در آن درمورد دوستی و عشق می توان حرف زد و گاهی حتی ممکن است در آن یک داستان جن و پری هم اتفاق بیافتد. یکی از خلاقیت های مهم فیلم رعایت نکردن سنت فیلمهای کریسمسی در داشتن بازیگران سفید پوست است. در فیلم بازیگران سیاه پوستی وجود دارند که نقش مهمی را در داستان ایفا می کنند.
ماجرای فیلم طوری است که بیننده می فهمد تنها لحظه ای را با این شخصیت ها سپری کرده و داستان آنها می تواند به راحتی تا حد یک سریال تلویزیونی گسترش پیدا کند. با این حال برشی از زندگی شخصیت ها که در فیلم دیده می شود به خودی خود داستانی مستقل است و از انسجام خوبی برخوردارد است. رویکرد فیلم برای داشتن بازیگران زیاد چیزی است که در بسیاری فیلم های کریسمسی وجود دارد و کمی خطرناک است چرا که شخصیت ها باید آنقدر جذاب باشند که 90 دقیقه مخاطب را سرگرم کنند. اما در اینجا خوشبختانه بازی های خوب بازیگران و هماهنگی آن ها باعث شده تا بار عاطفی فیلم به خوبی به مخاطبان منتقل شود.
واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 45%
نظر مثبت:
خوبی فیلم اینه که یه فیلم کریسمسی تکراری نیست و اگه انتظار بیش از حد ازش نداشته باشید میتونه خیلی سرگرمتون کنه. بازی ها و داستان فیلم خیلی خوبن و کارگردانی اون حال و هوای کریسمس رو خیلی خوب منتقل میکنه.
نظر منفی:
فیلمنامه این فیلم رو ربات هایی نوشتن که بهشون فرمول فیلمای کریسمسی رو یاد دادن. بیش از حد کلیشه ای با دیالوگ های خام و غیرطبیعی. شخصیت های فیلم احساس می کنن برای اینکه بامزه باشن حتما باید پر رو هم باشن.

دیالوگ برگزیده:
دوری: تا حالا با کسی بودی که تا ساعت 4 صبح بشینی درمورد همه چیز باهاش حرف بزنی، بعد با خودت فکر کنی باورم نمیشه اینقدر خوش شانسم که تونستم این آدمو ملاقات کنم؟

جزئیات:
داستان های فرعی جولی و استوارت به نسبت آنچه در کتاب وجود دارد بسیار تغییر کرده اند.
لیو هیوسون و جیکوب باتالون هر دو در دنیای سینمایی مارول حضور دارند. لیو در سریال فراانسان ها و جیکوب در فیلمهای اسپایدرمن.
لوک اسنلین (کارگردان) قبلا فیلم «نوار» (2009) را ساخته است.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

بزار برف بباره

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری