پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Bad Boys for Life

«پسران بد تا ابد» فیلمی امریکایی در ژانر اکشن و کمدی و محصول سال 2020 است. این فیلم توسط عادل ال عربی و بلال فلاح کارگردانی شده و فیلمنامه آن را کریس برمنر، پیتر کریگ و جو کارناهان نوشته اند. این فیلم دنباله ای بر فیلم «پسران بد 2» و سومین فیلم از مجموعه فیلم های پسران بد است. از بازیگران فیلم می توان به ویل اسمیت، مارتین لارنس و ونسا هوجنز اشاره کرد. «پسران بد تا ابد» در تاریخ 17 ژانویه 2020 اکران خود را آغاز کرد و موفق شد به فروش جهانی 425 میلیون دلار برسد و از اکثر منتقدها نقد مثبت دریافت کند. با این فروش، پسران بد 3 به پرفروش ترین فیلم اکران ژانویه در تاریخ هالیوود تبدیل شد.
نویسندگان:
کریس برمنر، پیتر کریگ و جو کارناهان

عوامل:
فیلمبرداری: روبرت هیوارت
تدوین: دن لبنتال
موسیقی: لورن بالفی

بودجه کلی: $90,000,000
فروش جهانی: $425,000,000

واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 77% را بر اساس 244 ریویو بدست آورده که معادل نمره 6/2 از 10 است: «پسران بد 3 با صحنه های اکشن جذاب و بازی های خوب موفق می شود نقاط قوت این مجموعه فیلم ها را با موفقیت تکرار کند». در سایت متاکریتیک فیلم نمره 59 از 100 را بر اساس نظر 45 منتقد به دست آورده که نشانگر «نقدهای متضاد با هم و متوسط» است.
«لارنس و اسمیت بار دیگر به این نقش های دوست داشتنی بازگشته و موفق شده اند در دنیای امروز هالیوود برای آنها جایی پیدا کنند»
- دیوید ارلیش (ایندی وایر)


یادداشتی بر فیلم «پسران بد تا ابد»
سال 2020 است و مارکوس می خواهد به دور از خشونت زندگی خانوادگی آرامی را سپری کند. اما همکارش مایک به این راحتی نمی تواند با این قضیه کنار بیاید چرا که گذشته بار دیگر یقه اش را گرفته و در حال نابود کردن زندگی اش است. او باید از خودش مراقبت کند و انتقامش را بگیرد اما اول باید مارکوس را متقاعد کند تا به بازی برگردد. داستان فیلم ساده است و چندین بازیگر به گروه بازیگران همیشگی پسران بد اضافه شده اند. در میان این افراد جدید بهترینشان ضدقهرمان اصلی فیلم با بازی جیکوب سیپیو است که در نقش یک رئیس کارتل مکزیکی ایفای نقش می کند و چهره بچه گانه اش با اعمال خشونت باری که مرتکب می شود به طرز جالبی تضاد دارد. تیم جدید پلیس ها با نام AMMO که توسط کلی (با بازی ونسا هوجز) رهبری می شود، بازیگران جوان بیشتری دارد که باعث می شود روحیه فیلم سرحال بماند. با اینحال در نهایت این بازی گروه دو نفره اصلی فیلم است که کیفیت آنرا تعیین می کند. اسمیت و لارنس بار دیگر هماهنگی بامزه شان را به خوبی پیدا می کنند و وقتی با هم هستند انگار قدرت بیشتری دارند. طبق معمول کاریزمای فوق العاده ویل اسمیت به سرعت با شوخی های خاص مارتین لارنس ترکیب می شود و معجونی را می سازد که مزه آنرا همه طرفداران این مجموعه فیلم ها به خوبی می شناسند.
کارگردانان فیلم از هیچ کاری برای بیشتر کردن جذابیت داستان کوتاهی نکرده اند. روایت و اجرای فیلم به فرمول های ژانر اکشن وفادار می ماند و با غافلگیری های داستانی کاری می کند که بیننده به صندلی اش میخکوب شود. با وجود اینکه بخش های اکشن و کمدی فیلم در قالب صحنه های تعقیب و گریز طولانی و شوخی های کلامی به خوبی کار می کنند، اما سرعت فیلم در بعضی نقاط آن کمی افت می کند. یکی از نقاط قوت فیلم استفاده درست و به جا از خشونت است که حضوری دائمی و شدید در فیلم دارد؛ افراد زیادی در فیلم تیر میخورند از شخصیت های اصلی گرفته تا افراد دیگری که شاید مرگشان اهمیت چندانی برای بیننده نداشته باشد. با اینحال تیم کارگردانان بلژیکی فیلم موفق شده اند این خشونت را با کارگردانی منسجم و درست مهار کنند. آنها جنس خشونت فیلم را به شکلی کاملا سینمایی پرداخت می کنند تا زیاد بودن این خشونت زننده نباشد و به جای آزار بیننده آن ها را سرگرم کند. همین جزئیات است که باعث می شود «پسران بد تا ابد» موفق شود میراث مجموعه پسران بد را به خوبی در خود حفظ کند و بینندگان را برای دیدن فیلم بعدی مشتاق نگه دارد.



واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 96%
نظر مثبت:
این فیلم خیلی خوب فرمول دنباله های موفق رو اجرا می کنه یعنی هم میتونه انتظارات طرفدارهای دو تا فیلم قبلی رو برآورده کنه و هم خودش داستان جذابی داشته باشه. بازی اسمیت و لارنس واقعا حرف نداره و به خصوص لحظه های خنده دار فیلم خیلی خوب اجرا شدن.
نظر منفی:
از اون ادامه هایی که اصلا نیازی نبود ساخته بشن. کارگردان ها سعی کردن داستان کاملا کلیشه ای و قابل پیشبینی فیلم رو با کلی شلیک و خونریزی نجات بدن اما فیلمنامه اونقدر بده که اجازه این کار رو نمیده. ناراحت کننده ست که همچین فیلمی اینقدر فروش می کنه.

دیالوگ برگزیده:
مایک لاوری: من توی زندگیم به هیچکس غیر از تو اعتماد نداشتم. حالا ازت میخوام جواب بدی. پسرای بد، برای آخرین بار؟
مارکوس برنت: برای آخرین بار.

جزئیات:
دختر مارتین لارنس به نام جزمین لارنس حضور کوتاهی در فیلم دارد. او نقش یکی از دو دختری را بازی می کند که به مارکوس و مایک اجازه وارد شدن به یک باشگاه را نمی دهند.
ساخته شدن این فیلم اولین بار توسط مارتین لارنس و در سال 2013 تایید شده بود.
قرار است پسران بد 4 با کارگردانی مایکل بی ساخته شود.
تصویری که از مارکوس در گوشی مایک وجود دارد از پوستر پسران بد 2 گرفته شده است.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

پسران بد برای زندگی

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری