پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Crown Vic

تاج ویک فیلمی امریکایی در ژانر اکشن و جنایی و محصول سال 2019 است. این فیلم توسط جوئل سوزا کارگردانی شده و نوشته شده است. از بازیگران مطرح فیلم می توان به بریجت مویناهان، توماس جین و لوک کلاینتانک اشاره کرد. فیلم در تاریخ 15 دسامبر 2019 به صورت محدودی اکران شد و سپس برای پخش به چند سرویس تماشای آنلاین فیلم سپرده شد.
نویسندگان:
جوئل سوزا
عوامل:
فیلمبرداری: توماس اسکات استانتون
تدوین: دیوید اندلمن
موسیقی: جفری آلان جونز

بودجه کلی: $3,600,000
فروش جهانی: پخش آنلاین


واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 77% را بر اساس 73 ریویو بدست آورده که معادل نمره 6/22 از 10 است: «تاج ویک با انتخاب درست توماس جین در نقش اصلی اش موفق می شود از یک موضوع آشنای پلیسی فیلمی جذاب و تماشایی خلق کند». در سایت متاکریتیک فیلم نمره 47 از 100 را بر اساس نظر 7 منتقد به دست آورده که نشانگر «نقدهای متضاد با هم و متوسط» است.
«این فیلم به خوبی بین قدرت و آسیب پذیری پلیس ها تعادل برقرار می کند»
- دنیس هاروی (ورایتی)

یادداشتی بر فیلم «تاج ویک»
یکی از بازیگرانی که در این سالها همیشه پیگیر و مشتاق کارهایش بوده ام، توماس جین است. بازیگری که همیشه توانایی هایش کم تر از چیزی که حق اوست مورد تحسین قرار گرفته اند و به شدت اهل ریسک و تجربه های جدید در بازیگری است. فیلم جدید جین یک فیلم پلیسی به کارگردانی جوئل سوزا است. تاج ویک خلاقیت عجیب و غریبی در داستانش ندارد و بر اساس همان مدل فیلمهای پلیسی پیش می رود اما بار دیگر ثابت می کند که توماس جین در صورتی که فیلمنامه به او فرصت بدهد می تواند چه بازی های طبیعی و جذابی را ارائه دهد.
صحنه های طولانی دیالوگ بین مندل و همکارش هالند با مجموعه ای از مواجهه های مرگبار با خلافکاران همراه می شود که خشونت آنها به شکلی تاثیرگذار کارگردانی شده است و مخاطبان را غافلگیر می کند. این کارگردانی به همراهی بیشتر بیننده با شخصیت ها منجر می شود چرا که به هرحال خشونت به صورتی ناگهانی وارد زندگی پلیس ها می شود و درست در هنگامی که انتظارش را ندارند. رابطه مندل و هالند همان ارتباط پلیس کهنه کار و تازه کار است که بارها دیده ایم اما دیالوگ های آنان به شکلی خلاقانه نوشته شده اند و بیننده را خسته نمی کنند. برخلاف تصوری که ابتدا در بیننده ایجاد می شود فیلم به صورت قسمت قسمت و جدا از هم داستانش را روایت نمی کند. موفقیت بزرگ فیلم در اینجاست که هر قسمت از داستان فیلم را از دید هر دو این شخصیت ها نشان می دهد.
داستان اصلی فیلم دو شاخه دارد یکی درمورد یک دزدی مسلحانه از بانک است و دستگیری دزدهایی که فراری هستند و دومی درمورد جستجوی ری برای یافتن دختر گم شده همکار سابقش است که در زمان انجام وظیفه کشته شده است. داستان اول مثل یک بمب ساعتی عمل می کند چرا که بیننده می داند ری و نیک بالاخره با قاتل ها روبرو می شوند. اما دومی تنها درمورد این است که ری تا چه حد به کارش و مردم بی اعتماد و بدبین است. این المان ها باعث جذابیت بیشتر روایت فیلم می شوند و پایان راضی کننده ای را برای آن رقم می زنند. اما چیزی که باعث انسجام بیشتر فیلم می شود و جاهای خالی آنرا پر می کند مکالمات تلفنی ای است که به صورت سکانس هایی سرگرم کننده در فیلم گنجانده شده اند.
سوزا تعادل خوبی را بین اکشن هیجان انگیز و گشت زنی حوصله سر بر ایجاد می کند و بخش هایی از فیلم که ری تجاربش را به نیک انتقال می دهد خوب از کار در آمده اند. این بخش ها بیننده را یاد فیلم «کشیده شده روی بتن» اثر کریگ زالر می اندازند که اوایل امسال اکران شد و بخش زیادی از آن هم در داخل ماشین گشت اتفاق می افتاد. به طور کلی تاج ویک یک ماجرای پلیسی هیجان انگیز است که سختی های فیزیکی و عاطفی کار پلیس ها را به خوبی نشان می دهد، فیلمی که از المان های ژانر پلیسی استفاده می کند اما اسیر آنها نمی شود.
واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 77%
نظر مثبت:
بازی های خوب، فیلمنامه خیلی خوب و تدوین عالی. انگار یک فصل از یه سریال رو توی یه فیلم گنجوندن و تونستن جوری این کار رو انجام بدن که احساس نکنید داستانای فیلم تعدادشون زیاده. اگه طرفدار فیلمای پلیسی هستید این فیلمو از دست ندید.
نظر منفی:
بخش های اکشن فیلم خوبن اما خیلی کم طول می کشن و بیشتر فیلم رو صحنه های خسته کننده دیالوگ اشغال کرده که هیچ جذابیتی ندارن چون شخصیت ها کلیشه ای و سطحی هستن.

جزئیات:
با اینکه داستان فیلم در لس آنجلس می گذرد اما فیلم در نیویورک فیلمبرداری شده است.
دلیل انتخاب نام فیلم (کراون ویک) ماشین های فورد کراون ویکتوریا است که سال ها به عنوان ماشین پلیس مورد استفاده قرار می گرفتند تا اینکه با ماشین های فورد تاروس و دج شارژر عوض شدند.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

تاج ویک

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری