پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره انیمیشن Spies in Disguise

جاسوسان نامحسوس انیمیشنی امریکایی در ژانر جاسوسی و کمدی و محصول سال 2019 است. فیلم بر پایه فیلم کوتاهی به نام «گنجشک: غیرممکن» محصول سال 2009 ساخته شده و کارگردانی آن توسط تروی کوان و نیک برونو انجام شده است. از صداپیشگان مطرح فیلم می توان به ویل اسمیت، تام هالند، راشیدا جونز و بن مندلسون اشاره کرد. فیلم در تاریخ 25 دسامبر 2019 اکران خود را شروع کرد و توانست به فروش 170 میلیون دلاری برسد، همچنین فیلم نظر مثبت اکثر منتقدان را به خود جلب کرده است. 

نویسندگان: 
برد کوپلند، لوید تایلر

عوامل:
فیلمبرداری: رئاتو فالکائو
تدوین: رندی تریگر، کریستوفر کمپل
موسیقی: تئودور شاپیرو

بودجه کلی: $111,000,000
فروش جهانی: $170,744,862

واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 75% را بر اساس 114 ریویو بدست آورده که معادل نمره 6/46 از 10 است: «یک انیمیشین ماجراجویی سریع، بامزه و خانوادگی که با بازی عالی صداپیشگانش به یک سرگرمی خانوادگی خیلی خوب تبدیل شده است». در سایت متاکریتیک فیلم نمره 54 از 100 را بر اساس نظر 22 منتقد به دست آورده که نشانگر «نقدهایی متضاد با هم و متوسط» است.
«یک سرگرمی خانوادگی عالی»
- پیتر برادشاو (گاردین)

یادداشتی بر فیلم «جاسوسان نامحسوس»
لنس استرلینگ بزرگترین جاسوس دنیاست و سخت ترین ماموریت ها را با توانایی های ذهنی و گجت های پیشرفته اش به موفقیت می رساند. همین گجت های الکترونیکی است که او را به والتر بکت ربط می دهد مخترع عجیب و غریبی که علاقه زیادی به ساختن وسائل غیر خشونت آمیز دارد. استرلینگ ترجیح می دهد تنها کار کند اما وقتی به اشتباه یکی از محلول های بکت را می خورد و تبدیل به یک گنجشک می شود مجبور می شود با او همکاری کند. او به کمک والتر باید با کیلیان مبارزه کند که تهدید کرده است تمام جاسوس ها را لو می دهد.
از همان موقعی که تیزر فیلم پخش شد معلوم بود که برگ برنده این فیلم در همکاری ویل اسمیت و تام هالند است و واقعا هم همینطور است. هر دو بازیگر به شدت بامزه هستند و هماهنگی بین آنها کافیست که این انیمیشن شرکت بلو اسکایز ارزش دیدن را داشته باشد. داستان فیلم سعی نمی کند غافلگیری عجیبی داشته باشد و ترکیبی از کمدی دوستانه و اکشن جاسوسی است که سمت و سوی داستانی مشخصی دارد. تغییرات شخصیت ها و داستان از همان یک سوم اول فیلم تا حدودی مشخص هستند اما فیلم در یک سوم پایانی اش غافلگیری هایی دارد که حسابی به بینندگان رو دست می زنند و باعث جذابیت بیشتر داستان می شوند. یک جنبه بسیار خوب فیلم انیمیشن زیبای آن است که با جزئیات و دقت زیادی پرداخت شده و هم کودکان و هم بزرگسالان را راضی می کند. طراحی ظاهر شخصیت ها به گونه ای است که با چشمان بزرگ و حالت صورتشان بیشترین احساسات را در هر لحظه منتقل می کنند. با اینکه کمدی فیلم بیشتر با هدف خنداندن بچه ها نوشته شده اما برای بزرگترها هم لحظات خنده داری در فیلم گنجانده شده است.
جذابیت ایده اولیه فیلم در تغییر بدن شخصیت بعد از مدتی از بین می رود و این عامل باعث میشود سرعت فیلم کمی افت کند. اما صداپیشگان خلاق فیلم اجازه نمی دهند این وضعیت برای مدت طولانی ای پابرجا بماند و با شوخی هایشان مخاطب را سرگرم می کنند. شوخی های بسیاری با وضعیت جدید استرلینگ به عنوان یک پرنده انجام می شود که بامزگی شان را در طول فیلم حفظ می کنند. در کنار هالند و اسمیت، بن مندلسن در این فیلم یک بازی خوب دیگر در نقش آدم بدها را تجربه می کند. پیام فیلم درمورد خشونت قطعا برای کودکان بسیار آموزنده است و در اوج سرگرمی به کودکان منتقل می شود. هرچند «جاسوسان نامحسوس» بهترین فیلم انیمیشن سال نیست اما یک فیلم خانوادگی جمع و جور و سرگرم کننده است که گزینه خوبی برای سپری کردن روزهای تعطیلات است.


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 92%
نظر مثبت:
داستان بامزه و شخصیت های بامزه این فیلم باعث میشن کل خونواده بتونن از این فیلم لذت ببرن. کلی چیزای تازه هم درمورد گنجشک ها یاد می گیرید.
نظر منفی:
داستان این فیلم بیش از حد تخیلی و افراطیه. تبدیل شدن شخصیت اصلی به گنجشک اصلا درک شدنی نیست. جوک های فیلم بی مزه هستن و حتی بچه ها رو هم نمی تونن بخندونن.

دیالوگ برگزیده:
لنس استرلینگ: چرا غذایی که افتاده کف زمین رو دارم میخورم؟ مزه ش چرا اینقدر خوبه؟

جزئیات:
ویل اسمیت پس از 15 سال به صداپیشگی انیمیشن بازگشته است، انیمیشن قبلی او «داستان کوسه» (2004) است. 
این فیلم بر اساس انیمیشن کوتاهی نوشته شده که در سال 2009 و توسط لوکاس مارتل ساخته شده است: گنجشک: غیر ممکن (2009)
این اولین فیلم کمپانی بلواسکای پس از خریده شدن آن توسط ابرکمپانی دیزنی است.
این اولین صداپیشگی تام هالند در یک فیلم انیمیشن است.

مدیر دوبلاژ : امیر حسین صفایی 
 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به انیمیشن

جاسوسان نامحسوس

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این انیمیشن را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری