پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره انیمیشن The Queens Corgi

سگ ملکه انیمیشنی بلژیکی در ژانر ماجراجویی و کمدی و محصول سال 2019 است. این فیلم توسط بن استاسن و وینسنت کستلوت کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا جان اسمیت و راب اسپراکلینگ نوشته اند. داستان فیلم بر اساس دوستی ملکه الیزابت دوم با سگ هایش نوشته شده است. «سگ ملکه» در تاریخ 3 آوریل 2019 در بلژیک اکران شد و با وجود عدم استقبال از سوی منتقدان به فروش 31 میلیون دلاری دست یافت.
نویسندگان:
جان اسمیت، راب اسپراکلینگ
صداپیشگان:
جولی والترز، شریدان اسمیت، ری وینستون، جک وایتهال، ....
عوامل:
تدوین: وینسنت کستلوت
موسیقی: رامین جوادی

بودجه کلی: $20,000,000
فروش جهانی: $31,400,000

واکنش منتقدها:
«سگ ملکه» یکی از بدترین فیلم های انیمیشن سال 2019 از لحاظ نمرات منتقدان بوده است. فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز نادر 0% را بر اساس 19 ریویو بدست آورده است. با وجود عدم استقبال منتقدان فیلم از لحاظ فروش موفق بوده است.

یادداشتی بر فیلم «سگ ملکه»
دونالد ترامپ شخصیتی است که هر گروهی را به دو قسمت موافق و مخالف تقسیم می کند و برای بسیاری از بینندگان سینما شخصیت دوست داشتنی ای نیست. عجیب است که تیم نویسنده «سگ ملکه» بازدید دونالد ترامپ از کاخ ملکه انگلستان را برای شروع داستانشان انتخاب کرده اند. رکس سگ محبوب ملکه مورد حمله سگ ترامپ به نام میتزی قرار می گیرد و ترامپ را گاز می گیرد. او که می ترسد ملکه دیگر دوستش نداشته باشد، از قصر بیرون می رود و گم می شود.
با وجود اینکه طراحی شخصیت ها خوب انجام شده و تصاویر داخل قصر به زیبایی نقاشی شده اند، اما بیشتر اکشن فیلم در یک باشگاه مشت زنی غیرقانونی می گذرد جایی که رکس مجبور می شود در مبارزات خشنی شرکت کند. بسیار عجیب است که فیلم به جای تمرکز روی قصر و شخصیت های دربار به سراغ دنیای زیرزمینی مبارزات غیرقانونی می رود و سعی می کند از کلیشه های این شخصیت های خلافکار استفاده کند. این که یکی از سگ ها بندکفش سفیدی را با کوکائین اشتباه می گیرد بعید است والدین یا بچه ها را سرگرم کند.
داستان فیلم بیشتر بهانه ای است تا فضای بین صحنه های کمدی فیزیکی و تعقیب و گریز پر شود. فیلم با یک ایده هوشمندانه داستانش را حول چند سگ بامزه تعریف می کند اما در باطن چیزی به جز یک تلاش کاملا تجاری نیست. چنین فیلمهایی معمولا موفق می شوند گروهی از مخاطبان را به سینما بکشانند اما از نظر سرگرمی شکست می خورند چرا که کیفیت انیمیشن متوسط فیلم نمی تواند فیلمنامه بد آن ها را جبران کند. فیلم به خاطر وجود برخی صحنه های نامناسب برای کودکان رده سنی PG-13 را گرفته در حالیکه در اصل برای کودکان زیر 10 سال ساخته شده است. با وجود این مشکلات، داستان فیلم به طور کلی سرعت مناسبی دارد و سفر رکس برای بازگشت به خانه اش را به خوبی تصویر می کند. همچنین برخی شوخی های سیاسی ای که در فیلم انجام می شود هرچند برای بچه ها سنگین هستند اما ممکن است والدینشان را سرگرم کنند.


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 33%
نظر مثبت:
جوک های بامزه و شخصیت ملکه باعث شده فیلم به اندازه کافی بتونه خنده بگیره. کیفیت انیمیشن فیلم هم برای یک فیلم تولید اروپا خوبه. بچه ها ارجاعات فیلم به مایک تایسون، فیلم باشگاه مشت زنی و هانگر گیمز رو متوجه نمیشن اما این جوک ها برای بزرگتر ها توی فیلم آورده شدن و فیلم برای بچه ها به اندازه کافی صحنه خنده دار داره.
نظر منفی:
جوک هایی توی فیلم وجود دارن که برای بچه ها مناسب نیستند و به جز این داستان فیلم هم بیش از حد کلیشه ای و ساده طراحی شده و جذابیت خاصی نداره.

دیالوگ برگزیده:
ملکه: خوشحالی واقعی از خوبی به دیگران به دست میاد.

جزئیات:
ملکه انگلستان در حال حاضر هیچ سگی از نژاد کورگی ندارد.
در نسخه انگلیسی این انیمیشن، جک وایتهال صداپیشگی نقش رکس را برعهده دارد.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به انیمیشن

سگ مورد علاقه ملکه

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این انیمیشن را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری