پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Trench 11

سنگر 11 فیلمی کانادایی در ژانر وحشت و هیجانی و محصول سال 2017 است. این فیلم توسط لئو شرمن کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا شرمن به همراه مت بوی نوشته است. از بازیگران فیلم می توان به روسیف ساثرلند، رابرت استدلوبر و پارلی کریک اشاره کرد. «سنگر 11» در تاریخ 31 آگوست 2018 در کانادا به نمایش درآمد.

نویسندگان:
لئو شرمن، مت بوی

عوامل:
فیلمبرداری: دیلان مک لود
تدوین: مایک مان
موسیقی: مارک دومیتریک، کوین کروگلو، رایان مک لارنون، تام وستین





واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 92% را بر اساس 12 ریویو بدست آورده که معادل نمره 6/33 از 10 است. در سایت متاکریتیک فیلم نمره 60 از 100 را بر اساس نظر 7 منتقد به دست آورده که نشانگر «نقدهای به طور کلی مثبت» است.

یادداشتی بر فیلم «سنگر 11»
فیلم های ژانر وحشت معمولا برای ساخته شدن به بودجه زیادی نیاز ندارند و اگر ایده جذابی پشت داستان فیلم باشد، با بودجه های اندک می توانند به فروش بالایی برسند. مساله اینجاست که با انتخاب یک مکان محدود برای فیلم و کاهش هزینه ها کارگردان می تواند چه تصویری را در ذهن مخاطبش ایجاد کند. سنگر 11 چنین ماموریتی را برای خود در نظر می گیرد و تا حد زیادی در انجام آن موفق عمل می کند. در آخرین روزهای جنگ جهانی اول یک مرکز زیرزمینی ارتش آلمان کشف می شود که گمان می رود در آن یکسری آزمایشات شیمیایی انجام شده باشد. حالا گروهی از سربازان برای بررسی این مرکز به اعماق زمین فرستاده می شوند.
یکی از زیرمجموعه های ژانر وحشت فیلم های ترسناکی هستند که با محوریت نازی ها ساخته شده اند. با وجود اینکه در جنگ جهانی اول حزب نازی هنوز وجود نداشته است، اما ریشه های فاشیستی آنها از همان زمان جنگ جهانی اول در ارتش آلمان وجود داشته است و بنابراین از این نظر نمی توان به فیلم ایرادی وارد کرد. فیلم با هوشمندی زمان زیادی را به پرداخت کامل شخصیت هایش اختصاص می دهد و فضا را برای بخش های ترسناک فیلم آماده می کند. بعضی از شخصیت ها از بقیه به یادماندنی تر هستند، به خصوص حفار وسواسی فیلم که رفتارهایش غیرقابل پیشبینی و درگیرکننده است. اما حتی شخصیت هایی که حضور کمی در فیلم دارند هم به اندازه کافی توجه مخاطب را به خودشان جلب می کنند. حتی سربازان آلمانی فیلم هم به شکل ضدقهرمان های کلیشه ای طراحی نشده اند و هریک از آنها شخصیت پردازی جداگانه ای دارد.
با وجود تمرکز اولیه فیلم روی شخصیت ها، «سنگر 11» هرگز فراموش نمی کند که به ژانر وحشت تعلق دارد و سعی نمی کند به چیز دیگری به جز یک فیلم ترسناک سرگرم کننده تبدیل شود. فیلم شخصیت هایش را در راهروهای تاریک و ترسناک تعقیب می کند و آنها را در فضایی خفه کننده قرار می دهد که دائم آنها را تهدید می کند. بدبینی شخصیت ها نسبت به محیط اطرافشان و نیز همدیگر باعث می شود مخاطب مدام با داستان فیلم درگیر بماند و منتظر قدم بعدی داستان باشد. «سنگر 11» با فیلمبرداری زیبا و فضاسازی قدرتمندش موفق می شود تمام ویژگی های ترسناک داستانش را به شکل یک اثر منسجم و یکپارچه درآورد.
نویسنده: اندرو مارشال
منبع: www.starburstmagazine.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 52%
نظر مثبت:
این فیلم به شکل موثری تونسته از تمام امکاناتش برای ترسوندن مخاطب استفاده کنه. فیلم شخصیت پردازی خیلی خوبی داره و بازی های اون تمام وحشت اون محیط رو به بیننده منتقل می کنن.
نظر منفی:
فیلم چند تا صحنه ترسناک داره اما به طور کلی سرگرم کننده نیست و خیلی از سکانس های اون که قراره ترسناک باشن هیچ تاثیری روی مخاطب ندارن.


جزئیات:
• لئو شرمن قبلا فیلم «هرگز فرلموش نکن» (2008) را ساخته است.



همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

سنگر 11

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری