پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Agent Sai Srinivasa Athreya 2019

مامور سای فیلمی هندی در ژانر اکشن و کمدی و محصول سال 2019 است. این فیلم توسط سواروپ آرسجی کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا آرسجی به همراه ناوین پلیشتی نوشته است. از بازیگران فیلم می توان به ناوین پلیشتی، شروتی شارما و شردها راجاگوپالان اشاره کرد. «مامور سای» در تاریخ 21 ژوئن 2019 در هند اکران شد و به یکی از پرفروش ترین فیلمهای سال سینمای هند تبدیل شد.

نویسندگان:
سواروپ آرسجی، ناوین پلیشتی

عوامل:
فیلمبرداری: سانی کوراپاتی
تدوین: آمیت تریپاتی
موسیقی: مارک رابین

واکنش منتقدها:
این فیلم به طور کلی نقدهای مثبتی را از منتقدان دریافت کرده است. نشریه فیلم کمپانیون از کیفیت داستانگویی فیلم تعریف کرده و آنرا به عنوان «بهترین کمدی/ هیجانی دهه اخیر سینمای هند» انتخاب کرده است. روزنامه هانس ایندیا از پنج ستاره به فیلم سه و نیم ستاره داده و بازی ها، فیلمنامه و موسیقی آنرا تحسین کرده است، همچنین فیلم به لیست 20 فیلم برتر سال در این نشریه راه یافته است.


یادداشتی بر فیلم «مامور سای»
مامور سای از همان لحظه اول کاملا مشخص می کند که بیننده قرار است با چگونه داستانی روبرو شود. این از آن فیلمهایی نیست بخواهد رضایت تمام مخاطبان سینمای تجاری را برآورده کند و از طرف دیگر فیلمی هم نیست که قصد داشته باشد خودش را به فرمول های ژانری محدود کند. «مامور سای» لحظات عاطفی شدید فیلمهای هندی را در خودش ندارد و پایانش به بیننده این اطمینان را نمی دهد که همه چیز خوب و خوش است. تمام این ها دلایلی هستند که باعث می شوند مامور سای یکی از جذاب ترین آثار اخیر سینمای هند باشد.
مامور سای کاراگاهی است که به تازگی مادرش فوت کرده و در بازار سبزی فروش ها یک دفتر دارد که اسم آن را اف بی آی گذاشته است. او و دستیارش سنها همیشه پرونده هایی را حل می کنند که برای آنها زیادی آسان هستند اما سای همیشه دوست دارد به پرونده های پیچیده تر فکر کند. تا اینکه یک روز پرونده جسدی که به تازگی روی ریل های قطار پیدا شده را بر عهده می گیرد و متوجه می شود پرونده از چیزی که فکر می کرده بسیار عجیب تر است.
مامور سای از آن فیلم هایی است که آرام آرام شما را درگیر روایتش می کند. حضور کمدی در فیلم آنقدر که فکر می کنید پررنگ نیست و پیچیدگی پرونده جنایی فیلم ممکن است شما را غافلگیر کند. فیلم جزئیات و سرنخ هایی (به خصوص درمورد پیشینه شخصیت مامور سای) به بیننده می دهد که در نهایت با هم جمع می شوند و پازل معمای فیلم را حل می کنند. این کار با مهارت زیادی انجام شده است چرا که در لحظاتی ممکن است واقعا احساس کنید چیزی که می بینید ربطی به ماجرای فیلم ندارد اما اینطور نیست و فیلم تقریبا هیچ بخش اضافه ای ندارد. فیلم هایی که قرار است به شکل کاراگاهی/ تریلر ساخته شوند معمولا قربانی غیرمنطقی بودن داستان هایشان می شوند، مامورسای تا حد زیادی از این مشکل اجتناب می کند و در هیچ بخشی از آن غیرمنطقی بودن جزئیات داستانیِ آن به چشم نمی آید. ناوین پلیشتی در نقش سای بازی بسیار خوبی ارائه می دهد و در تمام طول فیلم بازی یکدست خودش را ادامه می دهد. یکی از عواملی که به فضاسازی مناسب فیلم کمک کرده ، هماهنگی فیلمبرداری با موسیقی فیلم است که اجازه نمی دهد لحن ابتدایی فیلم به هم بخورد. اگر دوست دارید یک فیلم کاراگاهی بامزه و خلاقانه ببینید، دیدن «مامور سای» را از دست ندهید.
نویسنده: نیشیتا نیایاپتی
منبع: www.indiatimes.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
نظر مثبت:
این فیلم تمام انرژی خودش رو صرف گفتن داستانش می کنه و هیچ چیز اضافه ای (آواز و عشق و بقیه چیزای کلیشه ای سینمای هند) نداره. داستان کاراگاهی فیلم خیلی باکیفیت نوشته شده و همراه بازی عالی ناوین پلیشتی باعث شده فیلم خیلی باورپذیر و واقعی از کار دربیاد.
نظر منفی:
داستان فیلم خوب نوشته شده اما توی نیمه دوم فیلم سرعت فیلمنامه افت می کنه و شوخی ها هم اون تاثیر اولیه رو ندارن در نتیجه خسته کننده میشه.


جزئیات:
• این اولین فیلم ساخته شده توسط سواروپ آرسجی (کارگردان) است.
• در اوایل فیلم سای و سنها فیلمی از لئوناردو دی کاپریو را تماشا می کنند، این فیلم «اگه میتونی منو بگیر» (2002) اثر استیون اسپیلبرگ است.



همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

مامور سای

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری