پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Dont Go

«نرو» فیلمی ایرلندی در ژانر روانشناسانه و معمایی و محصول سال 2018 است. این فیلم توسط دیوید گلیسون کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا گلیسون به همراه رونان بلینی نوشته است. از بازیگران فیلم می توان به استفن دورف، ملیست جرج و سیمون دلینی اشاره کرد. «نرو» در تاریخ 26 اکتبر 2018 در امریکا به نمایش درآمد.

نویسندگان:
دیوید گلیسون، رونان بلینی

عوامل:
فیلمبرداری: جیمز ماتر
تدوین: ایزوبل استفنسون
موسیقی: فری کورستن

واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 39% را بر اساس 23 ریویو بدست آورده که معادل نمره 4/92 از 10 است. در سایت متاکریتیک فیلم نمره 45 از 100 را بر اساس نظر 8 منتقد به دست آورده که نشانگر «نقدهای متضاد با هم و متوسط» است.


یادداشتی بر فیلم «نرو»
فیلم جدید دیوید گلیسون به نام «نرو» درمورد عشق و از دست دادن عزیزان است. شخصیت های اصلی فیلم را استفن دورف و ملیسا جرج بازی می کنند که هر دو به احتمال زیاد بهترین بازی های عمرشان را در این فیلم ارائه داده اند. «نرو» از آن فیلم هایی نیست که اکران گسترده ای داشته باشد اما کسانی که موفق می شوند آنرا در سینما ببینند قطعا تجربه به یاد ماندنی خواهند داشت. داستان فیلم درمورد زوجی به نام بن و هیزل اسلیتر است که دختر کوچکشان به نام مالی را در یک تصادف از دست داده اند و برای شروع یک زندگی تازه به شهری کوچک نقل مکان می کنند. جاییکه بن قرار است به عنوان یک معلم استخدام شود و هیزل قصد دارد یک هتل کوچک را در آنجا تاسیس کند. وقتی آنها در به خانه جدیدشان می روند بن به کنار ساحل رفته و در آنجا خوابش می برد. بن ناگهان دختر کوچکش مالی را می بیند اما او به سرعت محو می شود. وقتی بن از خواب بیدار می شود به این فکر می افتد که ممکن بوده او بتواند به نحوی مالی را از طریق این خواب نجات داده و به دنیای واقعی بازگرداند.
معمولا فیلم ها با به کار گیری تکنیک هایی می توانند باعث ایجاد حس وحشت در مخاطب شوند، صحنه های خشونت آمیز و تعلیق راه های معمول این کار هستند. اما کم تر پیش می آید که فیلمی از هیچ یک از این تکنیک های معمولی استفاده نکند و همچنان موفق شود حس ناراحتی و اضطراب را در بیننده اش به وجود بیاورد. «نرو» یک فیلم ترسناک نیست اما احساسات شخصیت هایش را با چنان ظرافتی به تصویر می کشد که بیننده می تواند جهان دلهره آور آنها را لمس کند. در یک نگاه کلی می توان به بعضی از غافلگیری های داستانی فیلم ایراد گرفت اما موقع تماشای آن هر بیننده ای تحت تاثیر این داستان عجیب و غریب قرار می گیرد. یکی از مهم ترین دلایل موفقیت فیلم بازی های فوق العاده هوشمندانه استفن دورف و ملیسا جورج است، این دو به عنوان یک زوج داغدار هماهنگی بسیار خوبی دارند و رابطه پیچیده شان کاملا باورپذیر از کار درآمده است. ملیسا جورج در نقش یک مادر داغدار به خوبی از کلیشه ای شدن بازی اش جلوگیری کرده است، او در جایی بین دلسوزی و احساس گناه می ماند و به این ترتیب باورپذیری اش را تا به انتها حفظ می کند. با وجود اینکه داستان «نرو» پیچیدگی روایی ویژه ای ندارد اما بازی ها و فیلمبرداری دیدنی آن باعث می شوند با اثری قابل احترام و تاثیرگذار روبرو باشیم. فیلمی که به خوبی از فضای طبیعی ایرلند برای ساختن حس و حال غم انگیزش استفاده می کند و در موقع مناسب احساس اضطراب و وحشت را به جان مخاطبش می اندازد.
نویسنده: کیمبرلی پیرس
منبع: www.geekgirlauthority.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 23%
نظر مثبت:
داستان فیلم و شخصیت های اون واقعا عالی طراحی شدن و فیلم هیچوقت اجازه نمیده پیچیده بودن داستان باعث از بین رفتن ارتباط بیننده با فیلم بشه. علاوه بر این بازی های دو تا بازیگر اصلی هم فوق العاده هستن.
نظر منفی:
این فیلم غافلگیری های داستانی خوبی داره اما فانتزی اون زیادی ساده طراحی شده و اصلا باورپذیر نیست، علاوه بر این مشکلات منطقی زیادی هم توی داستان فیلم وجود داره.

جزئیات:
• دیوید گلیسون (کارگردان) قبلا فیلم «خط مقدم» (2006) را ساخته است.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

نرو

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری