پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Game Over 2019

«بازی تمام شد» فیلمی هندی در ژانر هیجانی و محصول سال 2019 است. این فیلم توسط آشوین ساراوانان کارگردانی شده و فیلمنامه آن را ساراوانان به همراه کاویا رامکومار و ونکات کاچارلا نوشته است. از بازیگران فیلم می توان به تاپسی پانو، آنیش کوروویلا و سانچانا ناتاراجان اشاره کرد. «بازی تمام شد» در تاریخ 14 ژوئن 2019 در هند اکران شد و مورد استقبال منتقدان قرار گرفت.
نویسندگان:
آشوین ساراوانان، کاویا رامکومار، ونکات کاچارلا،...
عوامل:
فیلمبرداری: آ. واسانت
تدوین: ریچارد کوین
موسیقی: ران اتان یوهان
واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 55% را بر اساس 11 ریویو بدست آورده که معادل نمره 6/6 از 10 است. اکثر منتقدان ایده خلاقانه فیلم و بازی تاپسی پانو را تحسین کرده اند. آنا وتیکاد از نشریه فرست پست از پنج ستاره به فیلم سه ستاره داده و آنرا به عنوان «فیلمی در مورد هیولاهای درون و بیرون انسان» توصیف کرده و در مورد آن نوشته است: «بازی تمام شد کل پتانسیل ژانر هیجانی را به نفع داستانش به کار می گیرد».

یادداشتی بر فیلم «بازی تمام شد»
سینمای هالیوود در تبدیل کردن بازی های کامپیوتری به فیلم بسیار موفق بوده است و حالا برای اولین بار این تلاش توسط یک کارگردان هندی در فیلم «بازی تمام شد» انجام شده است. اما برخلاف بسیاری از آثار هالیوودی در اینجا خود بازی محور داستان نیست و تنها از آن برای تعریف کردن داستانی پیچیده تر استفاده شده است. فیلم با نشان دادن زنی که به قتل رسیده شروع می شود و اخبار تلویزیون درمورد یک سلسله قتل های زنجیره ای صحبت می کند. به زودی ما با شخصیت اصلی داستان که زنی به اسم سواپنا است آشنا می شویم. او مشکل ترس از تاریکی دارد که به خاطر یک حادثه تلخ در ذهنش باقی مانده است. او خودش را از خانواده و بقیه جدا کرده و به تنهایی به همراه پرستارش زندگی می کند. تنها چیزی که امید او به زندگی را حفظ کرده علاقه اش به بازی های کامپیوتری است. این وضعیت به سرعت تغییر می کند چرا که او متوجه می شود جوهری که برای خالکوبی استفاده کرده حاوی خاکستر یک دختر غریبه بوده و حالا گذشته تاریک این دختر او را تسخیر می کند.
این اولین نقش آفرینی تاپسی پس از 4 سال است و او به خوبی از این فرصت برای نشان دادن توانایی های بازیگری اش استفاده کرده است. او روحیه شکننده و ضعیف شخصیت اش را به خوبی به تصویر می کشد و در زمانی که لازم است از خودش شجاعت و جسارت نشان می دهد. آشوین ساراوانان (کارگردان) نیز به نسبت مایا (اولین فیلمش) پیشرفت چشم گیری داشته و اثری بسیار پیچیده خلق کرده که لایه های داستانی و معنایی بسیاری دارد. او به شکلی هوشمندانه عناصری از بازی های کامپیوتری را وارد فیلم کرده و آن ها را به بخشی اساسی از داستان فیلم تبدیل کرده است. یکی از جذابیت های دیگر فیلم توجه کارگردان به جزئیات صحنه پردازی است که خودش را در طراحی پوسترها و فضاهای خانه نشان می دهد، این جزئیات به فضاسازی فیلم بسیار کمک کرده و حس اضطراب را در آن جاری کرده اند. یکی از بهترین جنبه های فضاسازی فیلم موسیقی پس زمینه ران اتان یوهان است که به تاثیر دلهره آور فیلم بسیار کمک کرده است. کارگردان با عجله فیلم را شروع نمی کند و بیننده را کم کم در محیط داستان قرار می دهد اما در نیمه دوم تدوین سریع و نفس گیر ریچارد کوین حساسیت و کشمکش فیلم را هرلحظه شدیدتر می کند. علاوه بر این جنبه های فنی، فیلم معانی روانشناختی عمیقی دارد که به شکلی ساده در داستان فیلم گنجانده شده و باعث شده اند با یک تریلر روانشناسانه پیچیده و جذاب روبرو باشیم.
نویسنده: وی لاکشیمی
منبع: www.timesofindia.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 73%
نظر مثبت:
این فیلم شما رو کاملا به صندلیتون میخکوب می کنه و روایت بسیار جذابی داره. یک فیلم خلاقانه که شبیه بازی های کامپیوتری طراحی شده.
نظر منفی:
این فیلم یه تقلید متوسط از فیلم «روز مرگ مبارک» هست که کاملا از ایده های اون فیلم استفاده میکنه. البته بازی های فیلم فوق العاده خوب هستن.

دیالوگ برگزیده:
ورشا: توی زندگی هم مثل بازی های کامپیوتری اگه از یه حدی بیشتر توی رد کردن یه مرحله شکست بخوری، برای همیشه باید بیخیال بردن بشی.

جزئیات:
• نام اولیه فیلم «ماریو» بوده است.
• برای فیلمبرداری یک ویلچر مخصوص طراحی شده که قابلیت نصب دوربین فیلمبرداری داشته است.
• به گفته تاپسی این سخت ترین نقشی بوده که تا به حال بازی کرده است.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

بازی تمام شد

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری