پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم All Is True

همه چیز حقیقت دارد فیلمی بریتانیایی در ژانر تاریخی و زندگینامه‎ای و محصول سال 2018 است. این فیلم توسط کنت برانا کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا بن التون نوشته است. از بازیگران فیلم می توان به کنت برانا، جودی دنچ و ایان مک کلن اشاره کرد. «همه چیز حقیقت دارد» در تاریخ 8 فوریه 2019 در بریتانیا به نمایش درآمد.

نویسندگان:
بن التون

عوامل:
فیلمبرداری: زک نیکلسون
تدوین: اونانی دونگالی
موسیقی: پاتریک دویل


واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 73% را بر اساس 93 ریویو بدست آورده که معادل نمره 6/58 از 10 است: «همه چیز حقیقت دارد به زیبایی فیلمبرداری شده و بازی های بسیار خوبی دارد». در سایت متاکریتیک فیلم نمره 60 از 100 را بر اساس نظر 27 منتقد به دست آورده که نشانگر «نقدهای متضاد با هم و متوسط» است.


یادداشتی بر فیلم «همه چیز حقیقت دارد»
بن التون فیلمنامه نویس و کارگردان فیلم های مستند، روزهای آخر زندگی شکسپیر را داستان پردازی کرده و کنت برانا که از زمان فیلم «قتل در قطار سریع السیر شرق» در فیلمی بازی نکرده بود حالا نقش نمایشنامه نویس برجسته انگلیسی را برعهده گرفته است. برانا و التون نگاهی بسیار ویژه به واقعیات کمتر شناخته شده زندگی شکسپیر داشته اند. نام فیلم از عنوان اولیه آخرین نمایشنامه شکسپیر (هنری هشتم) گرفته شده است. می توان گفت تمام گروه بازیگران بازی های بسیار خوبی ارائه داده اند و این موضوع با توجه به ستاره های بزرگی که در فیلم بازی می کنند اصلا مایه تعجب نیست. اما در میان تمام بازیگران بازی کاترین وایدر در نقش جوانترین دختر شکسپیر از همه درخشان تر است و استعدادهای او را به خوبی نشان می دهد.
کنت برانا مرز باریک بین شهرت و خانواده را در «همه چیز حقیقت دارد» واکاوی می کند. ما روند تحول نهایی شخصیت شکسپیر به سوی مرگ را می بینیم چرا که همراه او متوجه می شویم شهرت و موفقیت او چقدر به وظایف خانوادگی او لطمه زده است. جودی دنچ یکی از بهترین بازی های سال را در نقش همسر شکسپیر ارائه می دهد، کسی که حتی سواد خواندن و نوشتن هم ندارد و 8 سال از شکسپیر پیرتر است. او عدم رضایتش را با طعنه های بامزه ای اعلام می کند که باعث می شود شخصیتش را بهتر بشناسیم. التون (فیلمنامه نویس) از روایت های تاریخی برای پر کردن داستان استفاده کرده و سعی کرده تا حد امکان به واقعیت وفادار بماند. «همه چیز حقیقت دارد» مانند همه آثار دیگر برانا ریتمی آهسته دارد اما کنجکاوی بیننده را مدام حفظ می کند. او بار دیگر تفاوت درام انگلیسی و امریکایی را در استفاده از تک گویی های طولانی نشان می دهد. صحنه های زیادی در فیلم وجود دارد که یکی از شخصیت ها درونیاتش را برای دقایقی طولانی بیان می کند در حالیکه شخصیت های دیگر در حال گوش دادن و فهمیدن ماجرا هستند. زک نیکلسون (فیلمبردار) با استفاده از فیلمبرداری طبیعی و رنگ های گرم محیط اطراف شخصیت ها را به شیوه ای معمولی و خودمانی به تصویر کشیده است.
هرچند سایر جنبه های فیلم از جمله موسیقی آن همین سطح بالا را حفظ می کنند اما در نهایت این شوق و علاقه کنت برانا است که با بازی و کارگردانی خوبش باعث می شود بیننده به شخصیت های فیلم اهمیت بدهد و ترکیب فیلم از تاریخ و داستان را بپذیرد. «همه چیز حقیقت دارد» در تمام جنبه های مربوط به فیلم های تاریخی موفق عمل می کند و طرفداران فیلم های زندگینامه را راضی خواهد کرد.

نویسنده: داستین چیس
منبع: www.texasartfilm.net


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 69%
نظر مثبت:
بازی کنت برانا و جودی دنچ توی این فیلم واقعا دیدنیه و علاوه بر اون فیلمبرداری فوق العاده ای هم داره.
نظر منفی:
این فیلم داستان کند و غم انگیزی داره و به درد قشر خاصی از بیننده ها میخوره من نتونستم فیلم رو تحمل کنم اما احتمالا بعضی ها از این نوع فیلما خوششون میاد.

دیالوگ برگزیده:
ویلیام شکسپیر: من اونقدر توی دنیای خیال زندگی کردم که دیگه نمیدونم چه چیزی واقعیت داره.

جزئیات:
• نورپردازی صحنه های داخلی فیلم تنها با شمع انجام شده است.
• نام این فیلم از عنوان اولیه نمایشنامه هنری هشتم شکسپیر گرفته شده است.
• کنت برانا، جودی دنچ، کاترین وایدر و مایکل راوز همگی در فیلم «قطار سریع السیر شرق» بازی کرده اند. آن فیلم هم توسط کنت برانا کارگردانی شده است.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

همه چیز حقیقت دارد

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری