پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Magellan

ماژلان فیلمی در ژانر علمی تخیلی و معمایی و محصول سال 2017 است. این فیلم توسط راب یورک کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا یورک به همراه اسکات بیرد نوشته است. از بازیگران فیلم می توان به برندون ری اولیو، کی. دنور جرالد و ویتنی پالمر اشاره کرد. «ماژلان» در تاریخ 12 فوریه 2017 در امریکا به صورت دی وی دی عرضه شد.

نویسندگان:
راب یورک، اسکات بیرد

عوامل:
فیلمبرداری: الیوت یورک
تدوین: راب یورک
موسیقی: ناتانیل درو





واکنش منتقدها:
اکثر منتقدان جسارت فیلمساز در ساخت یک فیلم علمی تخیلی با بودجه پایین را تحسین کرده اند و همزمان به برخی جنبه های فنی از جمله فیلمبرداری بی کیفیت آن ایراد گرفته اند. رن زلن منتقد وبسایت مووی وافلر فیلم را «یک اثر علمی تخیلی جسورانه و خلاق» خوانده که دربعضی صحنه های خود «قربانی بودجه تولیدی پایین‎اش شده است».



یادداشتی بر فیلم «ماژلان»
ساختن فیلم های علمی تخیلی خوب روز به روز سخت تر می شود، نه فقط به خاطر پیشرفت های سریع علمی بلکه به این خاطر که هر ساله تعداد زیادی فیلم پرهزینه در این ژانر ساخته می شوند و پیدا کردن ایده های ناب در این شرایط بسیار سخت است. این موضوع برای سینماگران مستقل دشوارتر نیز هست چرا که باید سعی کنند موضوعی را پیدا کنند که نیازی به بودجه های عظیم استودیو ها نداشته باشد. ماژلان موضوع اولیه اش را به گونه ای انتخاب می کند که برای بینندگانش آشنایی دارد. یک سیگنال ناشناخته از فضا به زمین ارسال شده و حالا ناسا باید با شرکت های چینی برای کشف منشا این سیگنال رقابت کند. ناسا یک فضانورد با تجربه به نام راجر نلسون را برای ماموریتی ده ساله به فضا اعزام می کند، او در این ماموریت تنهاست و باید با دوری ده ساله از خانواده اش کنار بیاید.
هرچه راجر از زمین دور و دورتر می شود انگار ارتباط های او با زمین کم تر می شوند. فرستادن پیام سخت تر می شود و با توجه به تغییراتی که در مدیریت ناسا به وجود می آید او مجبور می شود برخی اقدامات برای تعمیر سفینه اش را با تصمیم خودش انجام دهد. بخش هایی از «ماژلان» شما را به یاد فیلم «ادیسه فضایی» خواهد انداخت، همچنین برخی از عناصر فیلم محبوب «میان ستاره ای» نیز در فیلم وجود دارند. اما موفقیت بزرگ فیلم در جایی حاصل می شود که می تواند تعادل دردناک و انسانی راجر بین عشق به همسرش و علاقه به جستجوی فضا را به شکلی موثر به تصویر بکشد. با توجه به بودجه پایین فیلم، کارگردان از اضافه کردن بعضی افکت های آشنای فیلم های ژانر فضایی چشم پوشی کرده اما عدم وجود این افکت ها آسیبی به فیلم وارد نکرده است. با این وجود باید اشاره کرد که در چند نقطه از فیلم از افکت های تصویری بسیار زیبایی استفاده شده است، به خصوص نمایش قمرهای سیارات دیگر که با رنگ های روشن و درخشش سطح این قمرها بسیار تماشایی از کار درآمده است.
«ماژلان» فیلم بی نقصی نیست، از نظر تولیدی فیلمساز می توانست هوشمندی بیشتری را در ساخت صحنه های داخلی فضاپیما به کار بگیرد. ابزارهایی که در اختیار فضانورد هستند برای چنین ماموریت پیشرفته ای بیش از حد ساده هستند. اما این مشکلات جزئی نمی توانند آسیب بزرگی به فیلم جسورانه راب یورک وارد کنند. فیلم با حداقل امکانات موفق شده به ویترینی برای استعداد کارگردانی راب یورک تبدیل شود و آینده ای درخشان را برای این کارگردان جوان نوید بدهد.

نویسنده: مارک کول
منبع: www.rivetsontheposter.wordpress.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
نظر مثبت:
یک فیلم بسیار خلاقانه که با بودجه کمی ساخته شده اما از این بودجه به بهترین شکل استفاده کرده. اگه طرفدار فیلمای علمی تخیلی بدون انفجار و اکشن هستید از دیدن این فیلم پشیمون نمیشید.
نظر منفی:
فیلمنامه این فیلم بیش از حد کند نوشته شده و جذابیت زیادی نداره، علاوه بر این پایان فیلم هم کاملا نامشخصه و فیلم جواب هیچ یک از سوالای بیننده رو نمیده.


جزئیات:
• این اولین فیلم کارگردانی شده توسط راب یورک است.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

ماژلان

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری