پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Daughter of the Wolf

دختر گرگ فیلمی امریکایی در ژانر اکشن و هیجانی و محصول سال 2019 است. این فیلم توسط دیوید هاکل کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا نیکا آگیاشویلی نوشته است. از بازیگران فیلم می توان به گینا کارانو، ریچارد دریفوس و برندان فر اشاره کرد. «دختر گرگ» در تاریخ 2 آگوست 2019 در کانادا به نمایش درآمد.

نویسندگان:
نیکا آگیاشویلی

عوامل:
فیلمبرداری: مارک دوبرسکو
تدوین: جکی زوبا
موسیقی: جف توین



واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 22% را بر اساس 9 ریویو بدست آورده که معادل نمره 4 از 10 است. در سایت متاکریتیک فیلم نمره 36 از 100 را بر اساس نظر 6 منتقد به دست آورده که نشانگر «نقدهای به طور کلی منفی» است.


یادداشتی بر فیلم «دختر گرگ»
دختر گرگ از عناصری تشکیل شده که قاعدتاً باید یک فیلم سردرگم را تشکیل می دادند: از مادری که به دنبال یافتن پسر ربوده شده اش سعی می کند یک گروه خلافکار را به دام بیاندازد تا گرگ هایی که کوهنوردها را در یک منطقه برفی شکار می کنند. چنین عناصری را در فیلم هایی مثل «تیکن» و یا «خاکستری» قبلا دیده ایم اما در اینجا دیوید هاکل موفق می شود با همین عناصرِ به ظاهر تکراری دستاورد ویژه ای داشته باشد. او تلاش های بی وقفه مادری را به تصویر می کشد که با گذراندن هر مرحله از ماموریتش قدرتمند تر می شود. فیلمساز با هوشمندی توانسته مرز بین قهرمان داستان با ضدقهرمان های آن را به حداقل برساند و با این کار از کلیشه ای شدن روایتش جلوگیری کند.
در اینجا داستان بیش از آنکه بر روی موقعیت های سخت داستان تمرکز داشته باشد به شخصیت قهرمانش می پردازد. کلیر همیلتون (با بازی گینا کارانو) یک سرباز سابق ارتش است که به تازگی به خانه بازگشته و رابطه خوبی با پسر نوجوانش به نام چارلی ندارد. شوهر او قبلا در ارتش کشته شده و حالا چارلی او را به خاطر رفتن دوباره به جنگ سرزنش می کند. طولی نمی کشد که او توسط گروهی از خلافکارهای بی رحم ربوده می شود. رئیس این خلافکارها دشمنی دیرینه ای با پدر چارلی داشته و می خواهد کلیر را مجبور کند تا تاوان اشتباهات او را بپردازد. حالا کلیر سعی می کند هرجور شده پسرش را از دست این گروه خطرناک نجات دهد و از آنها انتقام بگیرد.
هاکل (کارگردان) در اینجا تا حد ممکن سعی کرده برخوردی واقع گرایانه با موضوع داشته باشد. هرچند برخی از دیالوگ های فیلم کلیشه ای نوشته شده اند اما هاکل توانسته توان فیزیکی و روحی بالای شخصیت اصلی فیلم را به شکلی موثر به تصویر بکشد و این نواقص را جبران کند. بازی ریچارد دریفوس در فیلم به گونه ای است که می توان تجربه فراوان او در بازیگری را مشاهده کرد. یکی از نکات مثبت فیلم استفاده درست فیلمساز از فضای سرد و برفی کانادا است. حضور این مناظر زیبا در پس‎زمینه با انتقام بیرحمانه شخصیت اصلی در هماهنگی کامل قرار دارد. درخت های بلند و محیط خفه کننده جنگل به نوعی زندان احساسی شخصیت اصلی را نشان می دهند که او برای رهایی از آن با بزرگترین ترس هایش روبرو شود. در دوره ای که اکثر فیلم ها سعی می کنند از شخصیت های اصلی زن استفاده کنند، دیوید هاکل بدون هیچ ادعایی موفق شده یکی از قدرتمندترین شخصیت های زن چند سال اخیر را به وجود آورد. او کلیر را در یک ماجرای نفس گیر و جذاب قرار می دهد و از این طریق باعث می شود بیننده کاملا با شخصیت او همراه شود.
نویسنده: کورتنی هاوارد
منبع: www.Variety.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 44%
نظر مثبت:
بازی های این فیلم و فیلمبرداری اون فوق العاده خوب هستن و هرچند فیلمنامه مشکلاتی داره اما جذابیت موقعیت ها باعث میشه این مشکلات خیلی ذهن بیننده رو درگیر نکنن.
نظر منفی:
داستان فیلم بسیار غیرمنطقی و بد نوشته شده و جذابیتی نداره. هرچند بازیگر اصلی فیلم خوب بازی میکنه اما سرعت بد داستان اجازه نمیده مخاطب با فیلم ارتباط برقرار کنه.


جزئیات:
• با توجه به اینکه تولید فیلم به دلایلی به تعویق افتاده برف برخی لوکیشن های فیلم آب شده و این برف ها به صورت دیجیتال به فیلم اضافه شده اند.
• دیوید هاکل قبلا فیلم «اره 5» را ساخته است.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

دختر گرگ

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری