پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Lancaster Skies

آسمان لنکستر فیلمی بریتانیایی در ژانر جنگی و محصول سال 2019 است. این فیلم توسط کالوم برن کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا برن به همراه اندرو برن و سم پارسونز نوشته است. از بازیگران فیلم می توان به جفری ماندل، دیوید دابسون و کریس سدلر اشاره کرد. «آسمان لنکستر» در تاریخ 27 فوریه 2019 در انگلستان به نمایش درآمد.
نویسندگان:
کالوم برن، اندرو برن، سم پارسونز
عوامل:
فیلمبرداری: سم پارسونز
تدوین: کالوم برن
موسیقی: جیمز گریفیث

واکنش منتقدها:
اکثر منتقدان کیفیت داستان و بازی های فیلم را تحسین کرده اند و آنرا یک فیلم جنگی خوش ساخت دانسته اند. کتی والش از نشریه گاردین فیلم را «یک غافلگیری بزرگ در ژانر جنگی» خوانده و معتقد است بودجه نسبتا پایین نتوانسته جلوی خلاقیت سازندگان فیلم را بگیرد.


یادداشتی بر فیلم «آسمان لنکستر»
فیلم های جنگی و به خصوص آثاری که درمورد جنگ جهانی دوم ساخته شده اند همیشه به موقعیت های سخت و چگونگی انجام آنها توسط سربازان می پردازند. با این حال جنبه های درونی تر جنگ و تاثیر احساسی آن روی سربازان آنچنان مورد تاکید فیلمسازان قرار نگرفته است. فیلم جدید کالوم برن به نام «آسمان لنکستر» به جای تمرکز روی حرکت سریع بمب افکن ها بر فراز برلین به درونیات سربازی می پردازد که در حال هدایت یکی از این بمب افکن هاست.
فیلم بودجه بالایی نداشته و از این نظر تلاشش برای خلق صحنه های جنگی غیر کلیشه ای بسیار قابل تحسین است. ما با داگلاس میلر (با بازی جفری ماندل) همراه می شویم که یک ستوان پرواز است و توسط هم رزمانش به عنوان فردی بی احساس شناخته می شود. او بی احساس نیست اما باید با هیولاهای بسیاری در درون خودش بجنگد. او برای کنار آمدن با غصه هایش خود را از بقیه جدا کرده می کند و در سرگرمی های کوچک آنان شریک نمی شود. شخصیت پردازی میلر به شکلی کوتاه و موثر انجام شده است. فیلم سعی می کند تا جای ممکن بیننده را به تجربیات ذهنی و احساسی میلر نزدیک کند تا بتواند جنگ را از دریچه نگاه او تماشا کند. جنگی که او را بی حس کرده و انگار در یک غصه عمیق فرو برده است. او باید با اتفاقات پیش آمده هر طور شده کنار بیاید و گروهش را رهبری کند تا به نحوی از حوادث پیش رو زنده بیرون بیایند. گفته می شود بودجه فیلم زیر 100 هزار دلار بوده است، جسارت کارگردان برای استفاده درست از این بودجه کم نشان می دهد که او تنها روی عناصری سرمایه گذاری کرده که برای تعریف کردن داستانش ضروری بوده اند. آسمان لنکستر را با طراحی صحنه های ساده و فضاهای داخلی اش می توان به صورت یک اجرای تئاتر نیز تصور کرد. اگر به تولیدات پرهزینه هالیوودی مثل «دانکرک» عادت دارید احتمالا این بودجه پایین اندکی ناخوشایند خواهد بود. با این حال داستان فیلم و شخصیت های جذاب آن توانسته اند بخش بزرگی از این مشکلات را جبران کنند. «آسمان لنکستر» روبه رو شدن شخصیت اصلی اش با وقایع دردناک را به خوبی به تصویر می کشد و موفق می شود داستان درونی و پیچیده اش را به شکلی قابل فهم و درگیر کننده به مخاطب انتقال دهد.
نویسنده: دیوید تایلر
منبع: www.gofatherhood.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
نظر مثبت:
فیلم با بودجه پایینی ساخته شده و با این حال کیفیت بسیار بالایی داره. داستان فیلم و شخصیت ها جذاب هستند و تدوین درست باعث شده هیچوقت از فیلم خسته نشید.
نظر منفی:
شخصیت اصلی فیلم خیلی خوب طراحی شده اما مشکل اینجاست که کل داستان بیشتر برای ادبیات مناسب بوده تا سینما چون ماجرای فیلم کاملا درونی اتفاق می افته و تاثیر احساسات شخصیت رو توی دنیای بیرون نمی تونیم ببینیم.


جزئیات:
• کابین خلبان در فیلم به صورت کامل و از صفر توسط اندرو برن (تهیه کننده) طراحی و ساخته شده است. طراحی کابین به گونه ای انجام شده که بخش های زیادی از آن متحرک بوده و به تصویربردار اجازه حرکت می داده است.
• این اولین فیلم بلند ساخته شده توسط کالوم برن (کارگردان) است.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

آسمان لنکستر

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری