پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Above the Shadows

فراتر از سایه ها فیلمی امریکایی در ژانر عاشقانه و محصول سال 2019 است. نویسندگی و کارگردانی این فیلم توسط کلودیا مایرز انجام شده و از بازیگران آن می توان به اولیویا ترلبی، مگان فاکس، آلان ریچسون و جیم گافیگان اشاره کرد. «فراتر از سایه ها» در جشنواره بروکلین اکران شد و سپس از تاریخ 19 جولای 2019 در امریکا به نمایش درآمد.

نویسندگان:
کلودیا مایرز
....
عوامل:
فیلمبرداری: اریک رابینز
تدوین: کاترین شوبرت
موسیقی: کاکی کینگ


واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 57% را بر اساس 7 ریویو بدست آورده که معادل نمره 6 از 10 است: «فراتر از سایه ها از عناصر ماورا الطبیعه استفاده می کند تا داستان عاشقانه کوچکش را به بهترین شکل روایت کند». در سایت متاکریتیک فیلم نمره 50 از 100 را بر اساس نظر 9 منتقد به دست آورده که نشانگر «متضاد با هم و متوسط» است.


یادداشتی بر فیلم «فراتر از سایه ها»
چه اتفاقی می افتد اگر کسی نامرئی شود و بتواند دیگران را ببیند بدون اینکه دیده شود. در سینما و تلویزیون بارها به این موضوع جذاب پرداخته شده است و هر بار این فیلم ها موفق شده اند تا حدی به این موقعیت عجیب نزدیک شده و بینندگان را در این تجربه شریک کنند. جدیدترین ساخته کلودیا مایرز از دریچه ای تازه به این موضوع پرداخته و آنرا با یک داستان عاشقانه ترکیب کرده است. هرچند در نیمه دوم آن نویسنده درگیر بعضی از کلیشه های غیرضروری این ژانر شده است اما ایده اصلی فیلم بسیار جذاب است و مخاطب را به سرعت با خود همراه می کند.
هالی شخصیت اصلی فیلم در کودکی مورد بی توجهی پدرش قرار گرفته و در خانواده تنها کسی که با او صحبت میکرده مادرش بوده است. مادر او خیلی زود از دنیا می رود و این بی توجهی به هالی تا جایی ادامه پیدا می کند که او از چشم اطرافیانش کاملا محو و ناپدید می شود. علاوه بر اینکه او ناپدید شده کسی هم نمی تواند صدای او را بشنود و او را به یاد بیاورد، با این وجود او می تواند با اشیا برخورد فیزیکی داشته باشد. فیلم هزینه ای روی جلوه های ویژه انجام نداده است و این تصمیم تا حد زیادی درست بوده چرا که موضوع فیلم خیلی ربطی به فانتزی و ماورا الطبیعه ندارد و بیشتر یک داستان عاشقانه را روایت می کند. مدتی بعد هالی را در حالیکه بزرگ شده است ملاقات می کنیم که به شیوه زندگی نامرئی اش عادت کرده است. در اینجا فیلم به شکلی هوشمندانه به زندگی ماشینی امروز انسان انتقاد می کند چرا که نشان می دهد هالی توانسته بدون برخورد مستقیم با هیچ انسانی نیازهای ضروری اش را برآورده کند. هالی از افراد مشهور عکاسی می کند و سعی می کند با استفاده از توانایی اش در غیب شدن از آنها عکس های افشاگرانه و جنجالی بگیرد. تا اینکه هالی می فهمد یک ورزشکار رزمی MMA که عکس هایش توسط او پخش شده میتواند او را ببیند. از این نقطه به بعد فیلم یک داستان عاشقانه جذاب را بین این دو نفر روایت می کند که پستی و بلندی های بسیاری را در رابطه آنها نشان می دهد.
بازی های فیلم توانسته اند به شکلی موثر و باورپذیر احساسات شخصیت ها را به بینندگان منتقل کنند. در فیلم لحظات احساسی و تلخ و شیرین بسیاری وجود دارد که به لطف این بازی های خوب به شکلی موثر به نمایش درآمده اند. ممکن است بعضی از بینندگان سخت گیر به بعضی از جنبه های منطقی فیلم درمورد نامرئی بودن هالی ایراد بگیرند اما اکثر مخاطبان فیلم از همراهی با شخصیت های دوست داشتنی و داستان عاشقانه فیلم لذت خواهند برد.

نویسنده: بردلی اسمیت
منبع: www.Redcarpetcrash.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
نظر مثبت:
این فیلم یک ماجرای فانتزی رو به شکل خیلی قشنگی با یک داستان عاشقانه پیوند میده و بازی های بسیار خوبی داره. ایده فیلم بسیار خلاقانه و عمیقه و علاوه بر این جنبه های تکنیکیِ اون هم بسیار دقیق طراحی شدن.
نظر منفی:
ایده فیلم خیلی جذابه اما داستان اون بیش از حد کلیشه ای نوشته شده و باعث شده ایده اصلی کار خراب بشه.

دیالوگ برگزیده:
جولیانا: فقط کسی که یک نفر رو واقعا دوست داشته باشه میتونه اون رو ببینه.

جزئیات:
• ساخت این فیلم در سال 2017 به پایان رسید اما فرصت اکران فیلم تا سال 2019 فراهم نشد.
• کلویا مایرز قبلا فیلم «فورت بلیس» (2014) را ساخته است.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

بالای سایه ها

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری