پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Unwritten

نانوشته فیلمی در ژانر فانتزی و هیجانی و محصول سال 2018 است. نویسندگی و کارگردانی این فیلم توسط دیل نون انجام شده و از بازیگران آن می توان به لورنزو لاماس، آبراهام رودریگز و بریتانی هوزا اشاره کرد. «نانوشته» در تاریخ 21 می 2019 از طریق سرویس آمازون پرایم به نمایش درآمد.

نویسندگان:
دیل نون

عوامل:
فیلمبرداری: رایان گالوان
تدوین: جیکوب ماتورن
موسیقی: ریکاردو گرهارد
واکنش منتقدها:
اکثر منتقدان تلاش های دیل نون برای غلبه بر محدودیت های بودجه پایین فیلم را تحسین کرده اند اما به یکدست نبودن روایت فیلم و وجود بازی های ضعیف در آن ایراد گرفته اند. مارتین کار منتقد وبسایت "فلیکرینگ میث" فیلم را «تلاشی برای خلق هیجان از کوچکترین رویدادها» خوانده و به «شخصیت پردازی مختصر و کلی» فیلم ایراد گرفته است.


یادداشتی بر فیلم «نانوشته»
بعد از دیدن فیلم «نانوشته» اثر دیل نون بسیار سخت است که بتوانید حدس بزنید او با چه ایده ای به سراغ ساخت فیلم رفته است. فیلم تلاشی برای ساختن یک فیلم بلند مستقل و کم بودجه است که سعی می کند تا حد ممکن فانتزی باشد و از واقعیت دوری کند. شخصیت اصلی فیلم یک نویسنده شکست خورده است و داستان فیلم با معما و تعلیق پر شده است اما همچنان فیلم مشکلاتی دارد که اجازه نمی دهد زحمات کارگردان آن کاملا به موفقیت منجر شود.
فیلم در نوادا می گذرد، جایی که آلبرت به تنهایی در یک کتاب فروشی قدیمی کار می کند. او کسی است که از بیرون رفتن ترس دارد و در همان جا به تنهایی زندگی می کند. تنها همراهان او یک لاکپشت، رمانی نانوشته و خاطراتی از کودکی اش هستند. یک روز دختر نوجوان او به او سر می زند و با دیدن وضعیت او از یک روانشناس می خواهد تا به او کمک کند. اما آلبرت حالا کاملا مطمئن شده است که یکی از مشتریان مغازه اش، ضدقهرمانی داستانی است که او در حال نوشتن آن است. این شخصیت که شروود نام دارد باید متوقف شود اما آلبرت به چه قیمتی می تواند این شخصیت را حذف کند؟
دیل نون خیلی با قواعد و کلیشه های ژانری میانه خوشی ندارد. او برای تعریف کردن داستانش از عناصر بسیار متنوعی استفاده می کند، از بازی های عجیب و غریب گرفته تا فلش بک ها و همچنین تکنیک های داستانگویی بسیار افراطی. گاهی این عناصر بسیار درخشان عمل می کنند و به کمک فیلم می آیند و گاهی بدون دلیل قانع کننده ای به کار گرفته شده اند اما مشکل اصلی در اینجاست که این عناصر یکدست نیستند و مانع از برقراری ارتباط بین بیننده و فیلم می شوند. بیشتر داستان فیلم در یک لوکیشن واحد اتفاق می افتد و با دیالوگ های فراوانش بیشتر به یک اجرای تئاتر شبیه است. وقتی فیلم سعی می کند درمورد گذشته آلبرت به بیننده اطلاعات بدهد، داستان آن پیشرفت قابل توجهی می کند اما بلافاصله سرعت فیلم افت می کند و خسته کننده می شود. غافلگیری انتهایی فیلم به شکلی خلاقانه طراحی شده است و می توانست باعث نجات فیلم شود اما در صحنه های منتهی به این غافلگیری ایراداتی وجود دارد که باعث می شود تاثیر این غافلگیری بسیار کم شود. «نانوشته» فیلمی است که برای تبدیل شدن به یک فیلم عالی پتانسیل بسیار بالایی داشته است اما استفاده از تکنیک های افراطی در آن تاثیر این نکات مثبت را کاهش داده است.

نویسنده: دیوید دوپری
منبع: www.thatmomentin.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
نظر مثبت:
ایده اصلی فیلم خیلی جذابه و با وجود مشکلاتی که فیلم توی بازی ها و فیلمبرداری داره میتونه سرگرم کننده باشه.
نظر منفی:
وقتی فیلمی می خواد با بازی های عجیب و غریب خودش رو جذاب نشون بده معلومه یه جای کار ایراد داره. داستان فیلم خیلی توخالی و بد نوشته شده و هیچ تعلیق و هیجانی توی فیلم وجود نداره.

دیالوگ برگزیده:
کتاب ها تا وقتی بهترین دوست آدم هستند که توی دنیای فانتزی خودشون بمونن.

جزئیات:
• این اولین فیلم کارگردانی شده توسط دیل نون است.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

نانوشته

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری